1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2014

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Divimus, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol Massa..
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    hmm 45% kans op regen komend uur.
     
  3. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Leuke duels tussen de Ferrari's en de Mercedessen...
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Echt een duel wil ik het tussen die Mercedessen niet noemen. Lewis gaat er nog niet echt voor en gezien het ook niet nodig is verwacht ik ook niet dat hij het gaat doen
     
  5. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij had misschien een hele gewaagde uitremactie kunnen doen, maar waarom zou je. Het is niet nodig.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ecclestone is 84 en weet waarschijnlijk 99% van de tijd niet eens meer wat hij zegt
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik vraag me ook af wanneer zijn hart stopt met tikken. God, wat haat ik die man. Excuses als iemand zich persoonlijk aangesproken voelt hierdoor, maar die vent kiest alleen Hamilton omdat die bekender is en daardoor meer geld kan opleveren. Zo corrupt als de pest. Wat zou de F1 inderdaad nog zijn zonder coureurs als Hamilton.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Laatste 2 races niet gezien.
    Laatste race wel weer kijken. Wel benieuwd naar wie er winnaar wordt. Hoop wel op een leuke strijd en dat de overwinning niet beslist wordt door uitval van 1 van de 2.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heeft iemand beelden van de podiumceremonie voor me? Schijnbaar was die belachelijk? :p

    Heb de race gestreamd en die kapte er mee net toen de bokalen werden uitgereikt.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wouw met een andere non f1 openwheel race staan ze gewoon weer te kutten met een takelwagen zonder safetycar. Ze vragen er gewoon om of zo?

     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker Lewis.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Saai.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nu ook nog een probleem met Rosberg
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beetje een anticlimax.
     
    Obscure Thing vindt dit leuk.
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja... heeft iemand nog mooie jaarvideos?
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Past perfect in de lijn van het seizoen jammer genoeg =( Rosberg was het een beetje kwijt na Spa volgens mij.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Iemand nog mooie jaarclips gevonden?
     
  19. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Nee, maar ik heb wel deze clip gevonden:



    Dit was nog eens racen! Ik mis dit soort gevechten echt, en merk dat ik Formule 1 steeds minder leuk begin te vinden. Ik heb vooral een schijthekel aan DRS. Inhalen is niks meer waard eigenlijk. Waar zijn die gevechten waar de coureur het verschil kon maken in een mindere auto puur door zich breed te maken? Nu wacht iedereen tot de DRS-zone om er simpelweg voorbij te rijden. Nooit meer dat rondenlang prikken op elke mogelijke plek maar in één zone voorbij rijden. Want inhalen kan ik het niet noemen. Ik begin echt en mijn interesse voor de sport te verliezen na twee opeenvolgende saaie seizoenen. 2012 was episch door de chaos in het begin en 2010 was ook geweldig te noemen door de vele hoofdrolspelers en toen was er nog geen DRS, maar volgend jaar moet het wel weer de moeite waard worden om te gaan kijken.

    Komt ook doordat ik niet echt fan ben van de grote coureurs op dit moment denk ik. Rosberg en Vettel zijn wel oke maar ik heb helemaal niks met Hamilton, Alonso, Raikonnen, Massa, Button en co. De laatste coureur waar ik echt een grote fan van was is Kubica maar die gaan we nooit meer zien in de F1. De tijden dat ik zondagochtend om 7 uur voor buis zat om mijn held Schumacher te zien zijn wel voorbij(al moet ik wel zeggen dat ik in 2002 en 2004 ook minder keek hoor). Ik heb de afgelopen twee jaar niet eens elke race gekeken. Toch jammer want ik ben al fanatiek fan van de sport sinds kinds af aan(sinds 96/97). Ik hoop dat ik weer wat enthousiaster wordt door de komst van Max.
     
    X-Junk en Zeepsop vinden dit leuk.
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Op dumpert stond een filmpje van de bbc...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina