ik heb nog geen x360 maar ben van plan om de bundel met pes6 te kopen. maar ik heb nog eens naar een trailer gekeken van f1 op de ps3. ik ben een nogal fan fan formule1 en zou doodgraag een f1 spel op de x360 willen spelen. zou er in de toekomst een f1 spel uitkomen? komt het doordat sony alle licenties heeft dat er nog geen f1 spel op de xbox (360) uitkomt?
Ik zou ook graag een F1 spel zien opde Xbox360 maar die kans is nihil zolang Sony de rechten op F1-games heeft. Pas als Microsoft er rechten op krijgt kunnen er F1-games geproduceerd worden. Alleen doet Microsoft er niet veel aan om die rechten te krijgen, we kunnen alleen maar hopen.
Wie zegt er dat Microsoft niet veel moeite doet om die rechten te krijgen? Bij mijn weten heeft Sony de exclusieve licentie tot en met 2007 of 2008 en daarna kan de strijd om de licentie losbarsten
Er gaan zelfs geruchten dat Sony de rechten wil verlengen tot 2020 als dit contract is afgelopen. Ik snap niet waarom er nu steeds maar 1 iemand die rechten kan kopen, vroeger had je toch F1 2002 op de PC, GC, XBOX en PS2. Hetzelfde geldt voor F1CC. Waarom moet Sony nou weer zonodig irritant doen
Microsoft wordt vanaf 2008 exclusief leverancier van F1. Ze gaan de ECU leveren (Engine Control Unit of zo iets) aan alle teams leveren. Nu verwacht ik dat er in het contract tussen de FIA en Microsoft iets zal staan over promotionele doeleinden voor F1. Bij een bedrijf als Microsoft denk ik dan al snel aan games. In iedergeval verwacht ik niet dat Microsoft miljoenen investeert voor een paar kleine stickertjes op alle F1 auto's.
omdat ze door zo irritant te doen mensen kunnen lokken met formule 1 spellen. en door al die mensen die hun console kopen voor dat formule 1 spel maken ze miljoenen euro`s/dollars winst.
Die F1 games van Sony en EA zijn BAGGER SLECHT! Grandprix 1 t/m 4 van Microprose is tot nu toe de allerbeste serie.
Grafisch is het erg goed. Maar volgens mij zijn al die games arcade toch? Dus met Spyker kampioen worden enzo? (correct me if im wrong). Ik zie dan liever bepaalde teams met bepaalde doelstellingen. Dus bijv. voor Spyker punten halen/voor de concurrent eindigen aan het eind van het seizoen.
Ummh, het is idd erg makkelijk (vergelijkbaar met PGR maar het voelt niet arcade aan. Je drift wel weg als je grasrandjes mee pakt e.d.
Grafisch is het inderdaad wel mooi.. maar als je kijkt naar hoe die dingen rijden Ik wil gewoon een nieuwe Grand Prix 2.. die was/is imo nog steeds de beste.
Het probleem is, dat ik weet, dat niet 1 iemand maar die rechten wilt opkopen maar dat de rechten zo verschrikkelijk duur zijn dat het commercieel gezien niet echt interessant is om die rechten te kopen. Nu is er maar 1 product met de officiële rechten en dan zal het dus nog wel aantrekkelijk zijn, zodra er echter concurrentie komt zal het dan wel meteen afgelopen zijn ongeveer... Of iig, niet aantrekkelijk genoeg. En tja, Sony zag dus waarschijnlijk nog het meest geld in de licentie. Jammer voor ons alleen...
Ik bedenk me trouwens net dat vanaf volgend jaar de FIA alle data gaat laten vastleggen door Microsoft. Ik bedoel dus in het echt, als je bijvoorbeeld die stand onderaan (in de telop) op je TV-scherm ziet, komt dat van Microsoft. De banden tussen F1 en Microsoft zullen hierdoor dus wel sterker worden en hopenlijk zal dit ook gevolgen hebben voor de rechten van F1
das inderdaad heel jammer dat er geen F-1 game aankomt . voor mij de enigste reden om een PS3 tehalen.
Ik kan heel goed snappen dat er mensen zijn die een PS3 zullen gaan kopen voor Formula1 2006. Ook ik ben zo'n F1-fan en ik heb er zelf ook al eens een topic over gemaakt, net als DTM overigens, dit spel MOET gewoon voor de 360 komen, want over t algemeen heeft de xbox MEER fantastische spellen dan de playstation