1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Top prestatie....
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh shit.

    "Every time Kvyat is demoted, Max wins a race."
     
    Matrix, Smok3y en Schil1 vinden dit leuk.
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443

    Erg lomp van Stroll. Zorgde wel nog voor mooie beelden en wat screentime voor Wehrlein.
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Vind het vooral niet slim van Vettel. Je weet dat mensen rubber oppikken na de race (daarom reed hij zelf ook aan de buitenkant) en aan de binnenkant zit wehrlein dus je kan ook minder hard insturen ipv de problemen op zoeken.
     
  5. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Stroll.

    Vettel liet ruim twee, misschien wel drie, autobreedtes aan de binnenkant. Als dat niet voldoende is, kan je beter gewoon inhalen tijdens de inlap verbieden. Zie niet hoe Vettel hier iets aan kan doen.

    Ook weer lekker kut voor hem, want dit gaat hem waarschijnlijk een versnellingsbak kosten, en dus 5 gridplaatsen in Suzuka.
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wehrlein reed ruim achter beide heren. Uitloopronde of niet, ook daar wordt nog wel eens ingehaald en dus had Stroll zijn spiegels moeten gebruiken.
    Prima dat er geen straf is gegeven maar lomp is het zeer zeker. Helemaal als Vettel hier nog nadeel van gaat ondervinden.
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Het ergste vind ik dat die VRESELIJK IRRITANTE Tom Coronel weer bij hoog en laag gaat beweren dat Vettel naar binnen stuurde. Arrgghh, ik erger me kapot aan die popi kerel :confused: Ferry mogen ze ook thuis laten voortaan. Die dame van de vorige keer vond ik wel prima :D

    Anyway, kan dit Vettel raken, m.b.t. z'n versnellingsbak? Of wordt hiervoor een uitzondering gemaakt omdat het externe factoren zijn? De regel is immers in het leven geroepen om de duurzaamheid te verhogen.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.451
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Zover ik weet doet het er niet toe of zoiets tijdens of na de race gebeurt en zal hij dus gewoon een grid penalty krijgen.

     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    [​IMG]

    Wat een duo is het ook :+
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.451
    En dit gaat vast weer een video worden:

    [​IMG]

    :lol:
     
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dit was zo'n dikke battle! Ook gewoon op een drijfnatte baan. Dat kon toen nog, zonder al dat gemiep tegenwoordig.

     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Heb dat altijd een heel cringeworthy gevecht gevonden, met Massa die deed wat hij nog steeds doet: andere van de baan af drukken. Elke bocht moet iemand gebruik maken van de zeeën aan asfalt naast de baan, want samen kunnen ze niet binnen de lijntjes blijven. Al snap ik Kubica wel. Ik had Massa er in die laatste bocht nog harder naast gedrukt na wat hij ervoor flikt. Ik vind dit echt een schoolvoorbeeld van 'hoe het niet moet' (al kan dat gelukkig ook niet meer, want Massa zou hem tegenwoordig al 153487x kwijtgeraakt zijn op het astroturf zonder z'n traction control)
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Max had het eigenlijk niet beter kunnen treffen. Ricciardo is met de huidige grid misschien wel de perfecte team genoot voor Verstappen. Ze zijn aan elkaar gewaagd wat alleen maar betekent dat ze elkaar sneller maken en naast dat is Ricciardo ook gewoon een goede vent. Natuurlijk was die aanrijding minder en reageerde Ricciardo fel, maar gezien de omstandigheden en ook het moment niet abnormaal.
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Laatst bewerkt: 5 okt 2017
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Gras & Grind. Dat maakt een FP1 gewoon leuker om naar te kijken dan de gemiddelde race op Sochi.

     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Sochi is ook een waardeloze baan :+
     
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    [​IMG]
     
    ColdzeroNL vindt dit leuk.
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Palmer heeft zojuist aangekondigd dat Japan zijn laatste race wordt.

    Dus waarschijnlijk neemt Sainz zijn plaats over, en mag Kvyat weer naast Gasly rijden.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina