1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Volgens Abiteboul ligt het echt niet aan de motor. Gaan we hier weer een week over zeiken

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  2. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    En wat een sukkels bij Ferrari.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Wel super voor TR en Honda om zo in de top 10 te staan. Morgen wel een podium voor Max denk ik weer P2
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Het ligt waarschijnlijk ook niet aan de motor, als je hem gebruikt zoals Renault hem gebruikt en dus heel veel tijd en vermogen verliest (in waarschijnlijk een veel slechtere aero package). Maar volgens mij pusht Red Bull die motor veel harder dan eigenlijk mogelijk moet zijn, waardoor er veel vaker defecten voorkomen.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik zou zeggen een schouderklopje
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Waar valt/viel die te kijken? :)
     
  9. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Probleem niet Spec C-gerelateerd

    De woorden 'in zijn nopjes' hebben echter bepaald geen betrekking op Renault. Na de teleurstellende kwalificatie voor Ricciardo is Horner niet te spreken over zijn Franse partner. "Ik ben enorm teleurgesteld voor Daniel, hij kon er zelf niets aan doen. Het lijkt erop dat een gasklep bij de motor hem de das heeft omgedaan. Hij is daar natuurlijk enorm teleurgesteld over. Het is iets dat op dit niveau eigenlijk niet mag gebeuren."

    Renault-voorman Cyril Abiteboul laat in een reactie weten dat het probleem zich nog niet eerder heeft voorgedaan en dat het ook niets met de recente update - de veelbesproken Spec C - te maken heeft. Volgens hem is het onderdeel namelijk onveranderd en dus in Spec A, B en C exact hetzelfde. "We hebben er in het verleden geen significante problemen met meegemaakt. Het is niet Spec C-gerelateerd", zegt hij tegenover [iMotorsport.com]. Op de vraag of hij na afloop nog met Horner heeft gesproken, komt de Fransman ook meteen met een duidelijk antwoord. "Nee, we hebben geen discussies meer. Het gaat om daden."

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ik heb me echt kapot geërgerd aan Olav Mol. Continu het hebben over Max Bottas inhalen en tweede worden terwijl Max een 5 seconden penalty heeft en nog bijna een podium verliest tov Ricciardo...
     
  11. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik kijk RTL. Duitsers zijn ook Max fan. Maar verstappen ging toch ook voor P2 ondanks zijn 5 sec penalty.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ja hij had die penalty toch gepakt bij zijn pit?
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heeft hij deze niet ingeleverd bij zijn pitstop? Ik dacht altijd dat het op die manier moest, tenzij je niet meer hoefde te stoppen.

    Heb me overigens ook aan mol geërgerd, maar dan vooral aan de oranje bril die hij op heeft. Botsing met Raikkonen was gewoon dom en Max zn eigen schuld, maar Olav doet dan weer alsof er niets aan de hand is en het een onzin straf is.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Dat heb ik dan gemist. My bad.
    Het is ook nog vroeg. :+

    Maar eindelijk weer eens een goede race voor Ricciardo, het is hem gegund.
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Pff even bijkomen van een ochtendje UFC met de nodige klappen na het gevecht en een redelijk spannende race op suzuka
     
  16. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Max heeft nu ook 1 strafpunt op zijn licentie erbij gekregen....pfff FIA
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    En wat krijgt Vettel? Niks zeker? :')
     
  18. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Nope die krijgt weer niks nee die jankert
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Het was weer meten met 2 maten vandaag ja. Buiten dat vond ik straf voor max wel meer dan terecht. Wel knappe 3e plek met aardig beschadigde bodem.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ze hebben Vettel niet bestraft omdat hij spinde en dus al enorm veel plekken verloor. Dat neemt niet weg dat hij ook wel een penalty point mocht krijgen. Maar we gaan dat bij mensen die "strijden om het kampioenschap" natuurlijk niet doen... :')
     

Deel Deze Pagina