1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Heerlijke kwali's de laatste tijd. Kers op de taart: https://streamable.com/bqc3o

    Als 1 van de weinige? Nee.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hij was volgens mij voornamelijk zo zuur omdat hij al het hele weekend issues heeft met de engine braking en wist dat hij zonder problemen nog sneller kon.
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vond het meer als excuus klinken. Als je ziet hoe dicht zijn tijd en die van ricciardo bij elkaar zaten, was het tijdverlies door dat probleem minimaal.

    Volgens mij was hij echt wel meer bezig met die pole en het mogelijke record dan dat hij laat blijken.

    Wordt in ieder geval spannend vanavond. Eerste 1/2 in kwali voor gebruik sinds hybride tijdperk.
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Die reactie van die PR gast is ook prachtig.
     
  5. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Denk niet dat het een excuus was, want hij heeft er de vorige race of anders 2 races geleden ook last van gehad. Tijdens Q3 vroegen ze hem ook hoe de balans van de auto was op de boardradio, omdat ze een aanpassing gedaan hadden om dat engine-braking probleem aan te pakken. Dat Ricciardo en hij dicht bij elkaar zaten, is voor mij ook een aanwijzing dat hij wel een probleem heeft gehad, want hij is altijd sneller en vaak ook een paar tienden zelfs. En als hij zelf iets verknalt, zegt ie het ook gewoon.

    Ik hoop dat Max kan winnen, maar doordat probleem twijfel ik nog wel wat. Ricciardo zal in elk geval niet naar een teamorder luisteren en dan wordt inhalen wel lastig denk ik. Heb juist het idee dat ik één van de weinigen ben die denkt dat Max niet zo maar even die wedstrijd gaat winnen. Als Ricciardo eenmaal vooraan rijdt dan heeft hij toch wat extra motivatie lijkt het wel om dan net even wat sneller te gaan dan normaal. Misschien dat Max het weer kan doen door zijn bandenmanagement. Dan moet hij eerder dan Ricciardo stoppen en dan op de nieuwe banden snellere rondes rijden en dan vervolgens tegen het eind Ricciardo achter zich zien te houden op zijn dan oudere banden. Of gewoon bij de start. Maar voor hetzelfde geldt, komt Vettel er ineens voorbij en zit ie vast. Dus ik vind het nog niet zo vanzelfsprekend dat ie gaat winnen.
     
  6. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    De start gaat sowieso leuk worden. De minder snelle Red Bulls met de snellere Ferrari's en Mercedes erachter. Ik denk dat er daar al wat slachtoffers gaan vallen.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ben benieuwd of die gebruikte ultra’s van Hamilton het nog 21 ronden houden. Die zien er nu al niet best uit.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ricciardo :mad:
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Fuck wat zuur.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  11. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    :lol::lol::lol: Hoe diep kan je zinken. :'-(

    https://nos.nl/artikel/2256930-bij-mercedes-was-verstappen-al-vier-keer-wereldkampioen-geweest.html
     
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    NOS en Lammers... Slechte combi ja. Mooie laatste alinea ook. Max heeft echt super veel aan Ricciardo z'n draft gehad ja 8)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, NOS is altijd tenenkrommend als het over zulke dingen gaat, verschrikkelijk 8)
     
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Welke start hebben zij bekeken om tot die conclusie te komen? Als het over de Hamilton en bottas ging kon het nog kloppen maar Max zat binnen 20 m naast Ricciardo met Hamilton ertussenin.
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Lekkere drs actie op Hamilton en gelijk los ook.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik stond er van te kijken hoe makkelijk het ging!
     
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Wat een pannenkoekenactie van ocon
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Poging tot unlappen... Maar op die manier op die plek. Komop.

    Zou het nog dicht te rijden zijn voor ver? Z'n banden zullen er flink last van hebben gehad.
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Die mag in Abu dabi wel even een wedstrijdje aan de kant zitten als je de leider eraf tikt.
     

Deel Deze Pagina