1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Beste Australische gp in jaren. Leclerc zal wel balen dat hij Vettel niet mocht aanvallen. Wel weer twee Renault motoren die uitvallen
     
    B Tender vindt dit leuk.
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Heerlijk begin voor Max!
    Bottas is een beest. Geen idee wat die deze winter heeft gedaan, maar ik gun het hem.
    Gasly enorm teleurstellend. Als Max een Ferrari in kan halen zou je toch zeggen dat de Red Bull ook de mindere goden moet kunnen pakken.
    Kubica had nooit terug moeten komen. Die gaat dit seizoen echt z'n legacy verneuken.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Honda wel echt flinke stap gezet zeg. TR loopt ook niet slecht.

    Vond leclerc wel tegenvallen trouwens dit weekeinde
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Leclerc vond ik vorig seizoen sowieso overrated door de fans. Hij was goed, maar de Sauber was ook gewoon een goede wagen.

    Edit: Oh, en dat punt voor de snelste ronde is ook een goed idee gebleken. Heerlijk hoe die gasten voorin nog zo fanatiek zijn om dat punt te willen pakken. :D
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2019
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Was op Reddit een gast met deze comment voor de race:
    Die heeft alle internet points van vandaag gescoord. :lol:
     
    CrazY, B Tender en Jorrie vinden dit leuk.
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Haha ja prachtig inderdaad 8)
     
  8. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Wat een mooie start van het seizoen!!

    Net als je Olav Mol hoort zeggen: "Inhalen op dit circuit is vrij lastig." hoor je Max er achteraan zeggen: "Hold my beer." en gaat Vettel voorbij op één van de lastigere stukken van het circuit.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Gelukkig kon ik genieten van Engels commentaar via F1TV. Oprecht een grote verbetering in kijkplezier. :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ja maar voor mijn gevoel was het geluid van het commentaar iets te zacht (of andere geluiden te hard). Had soms moeite om ze te verstaan, terwijl als ik dan snel even naar Nederlands switchde Olav veel beter te horen was. Jij ook last van?
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    er zit wel verschil in geluidsniveau ja. Moet wel zeggen dat het met oortjes in makkelijker te horen was. Heb de race live met Engels commentaar gezien en later op de dag met Olav en dat is toch wel grappig omdat ze verschillende zaken benoemen, zo krijg je nog meer verschillende zaken mee van de race.
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hoe beviel F1 tv pro in zijn geheel dit weekeinde? Race wel zonder happeringen in hoge kwaliteit kunnen zien? Zijn dee extra data/ shots een aanvulling? En hoe zijn de voor -en nabeschouwing?
     
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Olav begon dit jaar in ieder geval ijzersterk door te missen dat Bottas de leiding pakte bij de start :p Hij kwam er pas bij het ingaan van bocht 15 achter
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Training haperde die veel. De race was op enkele korte momenten na prima. Vooral on The fly van commentaar wisselen is erg nice. Ben Engels commentaar gewend en soms ff switchen naar Olaf, werkt direct en is leuke optie.

    Ga zeker vaker gebruiken. Doe maandelijks abbo.

    Ze moeten alleen nog een tv app hebben of dat je makkelijk naar je tv kan streamen. Dan zou het helemaal mooi zijn.
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ben er ook tevreden over. Heb hierdoor de race 2x gezien. Moet zeggen dat ik de extra data of on board nog niet gebruikt heb. Misschien vanavond de 1e 10 ronden on board bij Max maar eens bekijken.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja de mix was niet perfect inderdaad, maar ik kon wel alles verstaan.

    Nabeschouwing was er niet. Voor geen idee, ik deed 5 minuten voor de race pas de stream aan. :D

    Met iPhone kan je van airplay gebruik maken als je via Safari naar F1TV gaat. Niet native vanuit de app dus, maar dat komt er vast wel nog wel bij in de toekomst neem ik aan.
     
  17. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Als je chromecast hebt kun je wel streamen naar de tv. In de google home app kun je bij de account instellingen de optie 'apparaat mirroren' aanzetten (staat onder opties onderaan). Je ziet dan je telefoonscherm op de tv. Als je f1 tv pro start kun je gewoon op de tv kijken.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2019
    Jorrie vindt dit leuk.
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Nico niet in Q2:eek:
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Weer een mooie Q1
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    P3 tm p12 ligt wel heel dicht bij elkaar.
     

Deel Deze Pagina