1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Oostenrijk is mij vorig jaar uitstekend bevallen. Goede faciliteiten, goed zicht, baantje waar ze vaak voor de tribune langskomen, redelijk te betalen, en goed aan te rijden.
    Hadden een huisje een halfuur ten zuiden van het circuit (vanuit de gedachte dat de meeste Nederlands het circuit vanuit 't noorden zullen benaderen) gehuurd en eigenlihk drie dagen zonder noemenswaardige vertraging kunnen parkeren / wegrijden.
     
    RaouLioo en Jorrie vinden dit leuk.
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Op basis van sfeer/organisatie van hoog naar laag:

    Montreal
    Hockenheim
    Monza
    Hungaroring
    Barcelona
    Spa

    Red Bull ring nog nooit geweest, maar hoor daar wel goede verhalen over.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Haha Ferrari
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Wat een drama.
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als ik Stroll dit seizoen zie rijden doet het me beetje denken aan Top Gear wanneer ze May ‘stiekem’ vervangen met The Stig.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Ja bizar!

    Albon niet heel best denk dat Perez hem nog wel pakt zo.
    Verstappen wel knap als die 2e wordt hoor. Die mercs zijn zoveel sneller (edit: oe gaat nu wel hard)
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Stroll rijdt gewoon in een dijk van een auto en rijdt 20 rondes met drs achter ricciardo aan. Wat is daar zo bijzonder aan?

    Wat een genot weer die Norris!

    Edit: die R2D2's die de bekers uitreiken wtf
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2020
  8. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Dat interview tussen button en ric was echt goud. Racing Point heeft een dijk van een auto. Max komt denk ik nog 1,5 tiende tekort op Hamilton (al weet ik niet hoeveel ham spaarde). Albon weer te traag tov Max, is .750 sec per ronde langzamer in de race vandaag.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    BREAKING: Renault have lodged an official protest about the legality of the 2020 Racing Point F1 car
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Max die Bottas er toch nog even voor liet werken was toch wel het hoogtepunt vandaag. Ik hoop dat die jongen toch echt ooit eens een topauto krijgt.
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik denk dat de races dan nog saaier worden.
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben zéér verrast dat het incident tussen Stroll en Ricciardo als race-incident is afgedaan...
    https://www.formula1.com/en/latest/...th-stroll-move-as.4H5a6JHDpIWXHwd8F3ZqtP.html

    RIC moet 100% uitwijken om een crash te voorkomen na een torpedo-move van Stroll waarbij hij zelf bocht 3 bij lange na niet haalt... En 'going off track and gaining a (lasting) advantage' geldt ook niet meer? Ik zou me als Renault-zijnde echt bekocht voelen. Wat mij betreft was dit 100x erger dan HAM vs ALB vorige week, het enige verschil is dat de impact ditmaal kleiner was omdat RIC uitweek.. De Oostenrijkse stewards lijken meer op het 'gevolg' van een 'racemove' te oordelen dan de move zelf.

    Zouden ze dit protest 'opgespaard' hebben voor een moment in het seizoen waarmee ze er RP hard mee kunnen raken (ten gunste van hunzelf).
    [​IMG]
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik zie toch drie verschillende gleuven hierboven dus denk niet dat het protest veel zal uitmaken voor de legaliteit van de RP. Volgens mij hebben ze in diverse stadia van de ontwikkeling contact gehad met de FIA en is er tijdens het ontwikkelen geen enkele aanwijzing geweest dat ze iets illegaal gedaan hebben.
     
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    FIA heeft ook diverse malen onderzoek bij Ferrari gedaan, en daar was ook alles steeds oke :+
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    ja dus de FIA functioneert niet altijd even lekker maar meer politiek ook door de banden van Todt natuurlijk. Maar daar wist Senna alles al van dus er is niet veel veranderd.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Vettel hoogstwaarschijnlijk naar RP/AM, gelukkig want ik zie hem liever niet vertrekken :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    'Hoogstwaarschijnlijk' klinkt nog wat voorbarig, maar er zijn gesprekken inderdaad.
     
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Perez zou ook wel een goede 2e coureur zijn naast Max dan. Hij is te goed om uit het veld te verdwijnen denk ik.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zie eerder Lance verdwijnen bij RP dan Perez.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Alsof papa Stroll dat laat gebeuren.
     

Deel Deze Pagina