1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Zou hij inderdaad terug moeten geven strikt genomen. Maar dan had Ricciardo hem er toch weer langs gelaten aangezien hij een ERS probleem had. :p

    En Verstappen heeft sinds Spanje om de twee races DotD gewonnen. In Hongarije kunnen we dus weer een podium verwachten. :D
     
    B Tender en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat van de ERS wist ik niet! Denk dat Ric/RBR het daarom misschien maar heeft laten rusten :) Weet niet of de stewards uberhaupt om zulke dingen in actie komen wanneer er geen klacht over wordt ingediend.
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443


    De beelden van inhaalacties. Vind het voordeel sowieso wel meevallen.
     
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Hij heeft enorm veel voordeel van dat stukje extra asfalt. Hij had nooit zoveel snelheid kunnen hebben in de bocht als hij op de baan had gebleven en dus niet voldoende om Ricciardo voorbij te steken. Illegale actie dus.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap het gedoe niet echt. Hij is er niet voor bestraft en het is niet extra bekeken door de stewards. Dus lekker boeiend.
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als Ricciardo op deze manier Max had ingehaald was je ook mee gegaan in de discussie. :+
     
    Tim, B Tender, Racerblade01 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee hoor. Mensen doen net alsof ik een grote Max fanboy ben ofzo. Waar ik juist heel objectief kan kijken naar de sport en ook als die dingen verkeerd doet. Vind het alleen een beetje een non discussie. Als we de beelden van Vettel niet hadden gehad dan hadden we het nooit geweten zelfs.
    Je kan daarnaast nu wel discussieren of het mag etc. Maar blijkbaar vonden de stewards het niets. En gaat er niks veranderen in de uitslag. Dus zie niet waarom het een discussie is.
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    We praten in het Formule 1 topic over Formule 1 en het gaat welgeteld 4 posts (!) over een bepaalde inhaalactie. Sorry dat het niet boeiend genoeg voor je is, maar waarom vind je dat relevant genoeg om te melden?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het prima om te melden maar er begint al een discussie te ontstaan over of het mag het niet mag wat. Blijkbaar vonden de stewards het goed.
    Dus zie het nut er niet echt in. Niks met boeiend te maken.
     
  10. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    En ik maar denken dat een forum een platform is waarop je kan discussiëren over bepaalde dingen. Ik heb een memo gemist blijkbaar.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan doe je dat toch? Zeg nergens dat je het niet mag doen. Geef alleen mijn mening dat ik het een non discussie vind.
     
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Hybrid vindt het niet boeiend genoeg, dus stoppen nu!
     
    Tim vindt dit leuk.
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Stewards gaan natuurlijk vaak pas bij een "klein incident" kijken als een team ze op iets gaat wijzen dus lijkt mij nogal logisch dat ze hier dus niets van horen. Denk dat hij bij dezelfde actie op iemand anders er niet zo makkelijk mee weg was gekomen
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Nja, dat de stewards iets niet bestraften betekent niet dat het dan automatisch is toegestaan. Kijkend naar de spelregels mag het simpelweg niet, Verstappen heeft een zeer groot voordeel door wat extra ruimte mee te pakken aan de buitenkant bij z'n inhaalactie en wanneer Verstappen op die manier (bijvoorbeeld) Raikkonen/Rosberg had ingehaald had hij de plaats ongetwijfeld moeten teruggeven of een straf gekregen omdat er vanuit Ferrari/Mercedes een klacht zou komen bij de stewards (en terecht).

    Het boeiende aan de 'discussie' is dat er nu geen consequenties aan werden verbonden door de stewards, omdat RBR (uiteraard) en Ricciardo (z'n engineer)?? het blijkbaar OK vonden en geen aanleiding zagen de stewards in te schakelen :) Denk dat RIC niet heel vrolijk werd van de actie, maar in het licht van z'n kapotte ERS (wist ik niet) is het ook wel weer begrijpelijk dat zijn kant van de garage het blijkbaar liet lopen, voor de goede vrede en het teambelang.
     
    Racerblade01 en Tim vinden dit leuk.
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeg ook niet dat het legaal was verder.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Waarom dan er iets van zeggen 8)

    Als het je niet boeit gewoon niks posten lijkt me, anders kan je wel bezig blijven in topics :lol:
     
    Obscure Thing, Racerblade01 en Tim vinden dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat ik een mening erover mag geven? Net als iedereen.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Boeit me niet.



    Lol, dat was een inkoppertje.:+
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  19. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina