1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    F1 is set to revert to the 2015 qualifying format from the Chinese Grand Prix after the FIA and Bernie Ecclestone agreed to a request from teams, Motorsport.com has learned.
    After an intense day of political intrigue, a breakthrough to solve the farce surrounding qualifying has finally been made.

    Sources have revealed that following a letter from all teams requesting F1 immediately goes back to the 2015 system, it was decided by the FIA that there was no point in pursuing other options.

    More to follow"
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zou bijzonder zijn als ze het er mee eens zijn.
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Mooi, weg met dat achterlijke format!
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Hoosie en RemcoM vinden dit leuk.
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hamilton 5 plaatsen straf bij de quali vanwege een versnellingsbakwissel. Ben benieuwd of hij dit keer schadevrij door de eerste bocht komt nu die nog meer in het gedrang zit!
     
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    kan weleens een zeer lastig seizoen voor Hamilton worden als hij nog meer achterstand oploopt op Rosberg in een duits team.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die marshalls altijd in china. Vorig jaar ook al met dat gedoe met Max zijn auto, mensen die sprinten over de baan in fp2.
    Nu weer die aparte truck voor het water en toen ze klaar waren stonden ze lekker geparkeerd aan het begin van de pits koffie te drinken toen iedereen weer op de baan was..

    Oh ja.

    [​IMG]
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Grappig. :p

    En ja China is altijd wel apart. Bizar dat Rosberg op de soft nog steeds sneller is dan de rest op Supersoft. Ben benieuwd wat het brengt voor de race, voordeel (langer doorrijden) of nadeel (langzamere start en ingehaald worden).
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hele middag al EU Le Mans series aan het kijken. Van de Garde zijn team aan de leiding en hij doet de laatste stint.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja heerlijk dat ELMS gewoon gratis livestream heeft in retestrak 1080p :)
    WEC heeft betaalde stream (€ 5,- losse race, € 25,- volledig seizoen excl. Le Mans en € 35,- incl Le Mans) valt qua prijs ook nog wel mee.
    Wordt tijd dat F1 ook eens uit z'n prehistorie kruipt.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Ik heb het voordeel met F1 dat ik ook Hennostream heb. Maar het is hetzelfde als Netflix, HBO Go etc. Biedt een goed en betaalbaar alternatief en mensen willen prima betalen als het gewoon goed verzorgd is.
    Nu geef ik bijvoorbeeld een donatie aan hennostream.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb ook vanaf de eerste stream van Henno begin vorig jaar toegang tot hem. Ondanks dat ik gewoon een abonnement heb op Ziggo Sport Totaal (voorheen Sport 1) kijk ik altijd via de Acestream van Henno. :+
    Sowieso pre- en postrace gezien de topkwaliteit van Sky. Race kijk ik vaak wel gewoon via Ziggo omdat Henno 30 seconde achterloopt. ;)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja dat maakt mij niet uit echt. Als ik alleen die stream kijk. :+
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zit vaak tijdens de race met livetiming en Tweakers forum op m'n schoot en dan is het wel irritant als ik 30 seconden achterloop. :+
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Is de regie bij Formule 1 altijd gelijk of afhankelijk van het land? Want de regie vandaag was dramatisch slecht. Super veel inhaalacties gemist (waaronder die van Max bij Sainz en Perez) omdat regie alleen maar de niet interessante Rosberg en Hamilton in beeld houden waarbij niks gebeurde.

    Verder wel een geweldige race gezien!
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    De regie verschilt volgens mij per land en was inderdaad dramatisch! Gelukkig gebeurde er genoeg om toch een leuke race te zien!
    Mooi van Max dat hij voor Sainz is geëindigd, ondanks de vele plaatsen verlies bij de eerste bocht waar hij gewoon pech had met z'n positie.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn Hamilton weer motor problemen.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een start.
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Godverdomme, weer Vettel met pech. Wederom een van de Red Bulls die Vettel aantikt bij de eerste bocht. Wie hem daarna aantikt heb ik niet gezien, maar fucking he'll wat een pech heeft Vettel zeg.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Vettel op z'n scooter :D
     

Deel Deze Pagina