1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik geloof er nog niets van. (dat Massa terug komt)
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Mag toch hopen van niet, die kerel heeft zijn tijd gehad.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze kunnen niet veel anders. Als Bottas naar Mercedes gaat. Rest zit eigenlijk teveel vast en nog een jong iemand naast Stroll gaat niet werken. Zeker met een totaal nieuwe auto en er gepresteerd moet worden. Massa terug is super akward maar de enige optie voor ze eigenlijk.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Sutil is misschien wel een optie. Heeft welliswaar 2 jaar niet gereden maar kent het team natuurlijk al wel uit 2015
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan zullen ze eerder Di Resta pakken denk ik. Hun reserve rijder. Maar die wordt nergens genoemd laat staan dan Sutil denk ik.

    Edit:



    Als vele sites dit zeggen de laatste dagen en nu ook weer is het dus wel zeker. Waar rook is is vuur.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2016
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Het begint er steeds meer op te lijken.
    Mercedes heeft blijkbaar geen vertrouwen in hun eigen Young driver program. Zet Wehrlein gewoon in die stoel net zoals RBR met Max deed. Die jongen is dalijk een brok frustratie. Ocon, die de mindere was, krijgt een stoeltje bij FI, Wehrlein gepasseerd voor Mercedes en weer een jaar in de achterhoede bij een Manor/ Sauber.
    Massa in tranendal afscheid genomen van F1 en bij minste of geringste en meneer heeft zich weer bedacht.

    Gaat een duur grapje worden voor Mercedes.
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    Mercedes reserve Pascal Wehrlein has reached agreement to join Sauber for the 2017 Formula 1 season, as the post-Nico Rosberg driver market picture becomes clearer.

    Wehrlein's deal is a precursor to Valtteri Bottas being announced as Rosberg's replacement at Mercedes.

    Sources with good knowledge of the situation told Autosport's sister title Motorsport.com that Mercedes has now agreed terms for Sauber to take on its junior driver Wehrlein.

    Final details of the contract are still to be finalised, but should be completed in the next few days.

    Wehrlein and Bottas had quickly emerged as the leading contenders to replace Rosberg at Mercedes following the world champion's shock retirement.

    It is understood Mercedes felt Wehrlein's lack of experience after just one F1 season with Manor made it too risky to promote him into its lead team alongside Lewis Hamilton at present."
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb best te doen met Wehrlein. Ocon krijgt het zitje bij FI en Bottas bij Mercedes en hij mag zelf nog een seizoen achterin rondrijden met Sauber.
    Tenzij Sauber opeens beter gaat presteren volgend seizoen.
     
  10. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Betaald krijgen om F1 te rijden. Erg vervelend voor hem inderdaad.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Betaald krijgt hij toch wel, maar als je dan betaald wordt bij Mercedes, FI of Sauber is wel even een verschil...
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja want ze doen het allemaal alleen maar om het geld. Totaal geen verdere ambitie :F:
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Wat Dex wil zeggen met "Betaald krijgen om F1 te rijden" is dat er ook een aantal coureurs zijn die er geld betalen toeleggen om te mogen rijden.
    Wehrlein zit in de categorie die betaald wordt en niet afhankelijk is van grote sponsornamen die hem in de sport houden.
     
  14. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik heb het gewoon niet 'te doen' met een niet zo uitzonderlijk talent wat toch F1 rijdt zonder daarvoor zelf sponsoren mee te hoeven brengen en die her en der toch bekend staat als niet echt aardig persoon. Hij heeft bij mij geen gun-factor en ik kan eerder jaloers op 'm zijn dan medelijden met hem hebben.
     
    Racerblade01 en Kimi NL vinden dit leuk.
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Waarschijnlijk volgend seizoen geen Manor meer in de F1
     
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Zet er de volgende keer dan een Link bij ofzo.

    Link: http://nos.nl/artikel/2151715-formule-1-manor-onder-curatele-gesteld.html
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142


    Ik ben hier wel even flink stuk om gegaan :lol:
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    :p
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947


    Geheel in stijl van die community dingen, VES vs VES straks 8)
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    En nog op dezelfde coureur ook.:lol:
     

Deel Deze Pagina