Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lamborghini, 24 sep 2004.

1. Lamborghini

Lamborghini Guest

Een xboxlive! enabled formule 1 spel zou vandaag de dag de honger bij menig gamer kunnen stillen, maar is hier wel sprake van? Game producers lijken het meer op "street racers" te hebben gezien; denk daarbij maar aan Juiced, NFSU2, MC3 et cetera, terwijl het formule 1 concept daarintegen meer of min verwaarloost wordt. Dit geheel onterecht, want Formule 1 is een in populariteit groeiende sport. Zouden game producers zich niet meer op dit genre moeten richten?

2. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    jawel ik ben het met je eens, maar getunde autos zijn net ff ietsje populairder, vooral ook omdat het word geassocieert met iets wat illegaal is, want geef toe iets wat eigenlijk niet mag is toch veel leuker als rondrijden als een schumacher ..... 8)

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Er zijn wel degelijk formule 1 spellen op de xbox. De laatste was F1 career challenge. Echter heeft PS2 (Sony) de rechten voor een paar jaar om exclusiefe F1 games te maken dus zal er geen F1 game komen op de Xbox, voorlopig niet. F1 games op de pc's zijn zeker leuk, maar op de consoles vind ik ze slecht. Op de consoles zijn ze arcade (vol gas door de bochten, beuken om te winnen, speelt niet lekker) en op de pc zijn ze realistisch. Ik zou ook wel een goede F1 game op de Xbox willen hebben, maar helaas.

4. Lamborghini

Lamborghini Guest

Ik heb niks tegen het "streetrace" genre, maar ik vind realisme voor de verandering ook wel op zijn plaatst. Met gelicenceerde formule 1 autos op xboxlive! racen lijkt mij een unieke spelervaring. Misschien vindt niet iedereen het realistische concept zo geweldig, mij spreekt het igg wel aan:)

Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2004
  5. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik ben ook een race fannaat, maar als europeaan heb ik de voorkeur voor het f1 dan de indy car series dat we langs hier toch maar zelden, om maar niet te zeggen nooit zien! en de nascar series intereseren mij ook niet echt...
    mss wel slimme zet van sony, maar ik wil een deftige up to date f1 spel op de xbox :-(
    ps srry voor mijn vlaams, ik doe mijn best voor nederlands :)

_O_ms xbox_O_

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Er zijn wel realistische games (DTM bijvoorbeeld, met ook een formule ford klasse, om een beetje f1 gevoel te krijgen), maar goed. Wordt dus F1 op de pc spelen.

7. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    formule ford is niet het zelfste als f1...
    je kan natuurlijk oop op de pc spelen, maar dat is toch niet hetzelfde als op een console, geef mij maar een goede race game op mijn vertrouwde xbox :)
    _O_ms xbox_O_

8. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens, ik zat al te wachten op een live F1 game, toen ik in een forum hiervoor las dat ps2 de rechten hadden gekocht ben ik op zoek naar een gewone F1 game.

Greetz wooly

9. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er trouwens gebeurt met GP4 dat is op de Pc een vet goede game. Maar hij zou toch ook voor de Xbox uitkomen?

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    op de pc komen ook geen actuele F1 games meer uit.

Maar op de pc is het nartuurlijk makkelijker om een mod te downloaden,dan heb je ook een actueel F game(met rijders van dit seizoen)

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    gecanceld omdat de maker microprose failliet is gegaan

12. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan Grand Prix 4 Updaten :)

13. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    er is idd een tijd geweest waar er ontzettend veel f1 games uitgekomen zijn, nu is er veel minder intresse, op dit moment is straatrace populair, en alle uitgevers richten zich daarop als de straatrace hype over is, aantal jaar, dan krijg je weer eenandr populair genre (bijv f1)

maar wie de neuk wil er nou formule 1 spelen en wat is leuk aan? die verdomde schumacher is dikke spelbederver !wanneer rijd ie eens tegen een boom...stomme cheater :+

14. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    :D Vanmorgen is die gespint in China zodat hij nu laatste moet starten.

Ik zelf heb liever F1 Spellen dan streetracers, de F1 vind ik mooier dan al die spellen zoals PGR 2, maar helaas zijn die F1 spellen zo slecht omdat ze de laatste jaren alleen maar door EA zijn gemaakt, en van EA weten we dat ze alles afraffellen. :'-( Bijvoorbeeld Grand Prix 2 dat was in de tijd dat het spel uitkwam een heel goed spel, maar dat werd dan ook niet door EA gemaakt. :)

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    GP2 was destijds een ongelofelijk mooi spel. Dát waren nog 's graphics in die tijd. Wat heb ik destijds dat spel grijs gespeeld zeg.
    Fantastisch was dat!

Jammer dat er nu geen goede F1 spellen op de Xbox komen :'-(

16. justme89

justme89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is wel een goed spel op de xbox wat formule 1 betreft...
    "Formule 1 Career"

wil iemand zijn/haar mening eens over geven?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is schijnbaar helemaal niet zo goed. Graphics vallen tegen en de gameplay ook.
    Volgens mij is F1 2004 het beste F1 spel voor de console. Maarja, dat is alleen op de PS2 :'-(

18. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het spel niet zo heel goed als je het vergelijkt met F1 2002 op de XBOX, die was veel beter en uitgebreider. De Graphics van F1 2002 waren veel beter dan die van F1 Career Challenge. Als er nog mensen twijfelen welk F1 Spel ze moeten kopen voor op de XBOX dan raad ik ze F1 2002 aan.

19. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Er is ook zoveel keus hé ;)

20. Lamborghini

Lamborghini Guest

Xbox 2, daar zal Formule 1 weer uit zijn winterslaap ontwaken :)

Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2004

Deel Deze Pagina