[Formule1]M. Schumacher wint grandprix Oostenrijk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door masterape, 18 mei 2003.

1. masterape

masterape Guest

Iemand gezien????Jammer dat Jos al gelijk op het begin uitviel:'-( Maat wel vruut dat er 2x gerestart moest worden:D

2. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    Schumi in de fik en dan toch nog winnen!!!!!

3. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als Jos een beter team zou hebben zou hij ook zo eerste staan, daarom vind ik niks meer aan deze sport. Ze moeten gewoon iedereen dezelfde auto geven dan wordt het ook weer wat spannender.

4. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Was k*t dat Verstappen meteen uitviel en ook irritant van Da Matta dat er de hele tijd gerestart moest worden maar toch een foutloze run van Schumacher (behalve dan van die pitsstop)maar als Raikkonen nog nummer 1 wil blijven moet toch wel snel die nieuwe auto komen van Mclaren

5. masterape

masterape Guest

Ja ik wou ook dat ze allemaal dezelfde auto hadden ofzo. Nu kun je duidelijk het verschil zien vooral tussen ferrari en minardi(en jos:'-( )

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Echt jammer van Jos, maar jah. Hij had er eigenlijk toch zelf voor gekozen om launch control te proberen. Wel wreed dat Schumi nog won, na die vette pitstop. En een mooi gevecht aan het einde tussen Barichello en Raikkonnen!! _O_

7. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    De topcoureurs zorgen er wel voor dat ze in een topauto zitten. En verstappen zat in 1994 in een kampioenschapsauto en heeft toen geen zak gepresteerd.

8. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Zilverpijl

De topcoureurs zorgen er wel voor dat ze in een topauto zitten. En verstappen zat in 1994 in een kampioenschapsauto en heeft toen geen zak gepresteerd.

in welke auto reed ie toen (was toch Benneton ofzow samen met Barichello maar kweet nie helemaal zker)

9. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    hoe rijk is die schumacher nou??
    40 miljoen tog

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah zoiets, als het niet meer is! 8)

11. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laten we nou niet overdrijven hé...
    Jos is dan wel geen slechte rijder maar als hij een beter team zou hebben zou hij daarom wel niet alles winnen hoor.
    VERRE VAN!!

12. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Jos is een erg goede coureur, en als iedereen dezelfde auto's zou hebben dan zou Jos mee kunnen rijden om de winst (net als alle andere coureurs) want dan komt het aan op de skills, en zoveel scheelt dat niet tussen de teams!!!

Ik vind dat ze dat zouden moeten doen , iedereen dezelfde auto's, want dat zal de spanning weer helemaal terug brengen in de F1 (ook al vind ik het dit jaar niet saai!!!!)

13. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Verstappen reed idd bij Benetton. Zijn teamgenoot was echter Michael Schumacher en niet Barrichello. En in dat jaar en in die auto werd Schumacher voor de eerste keer wereldkampioen. Ik wordt dus ook zo moe van al dat gezeur van "zet Jos in een topauto en dan wint ie." Want hij reed dus in een topauto dat jaar en heeft hij niets gepresteerd.

14. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Geinige race :p

Slechte stop van Barrichelo, brandje bij Schumi en veel[b/] slippende banden.

Verstappen is oud en rijdt (reed) bagger. Volgend jaar mag Alberts van mij meedoen!

15. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond dat fikkie bij de pitstop van Schumacher wel ff vet, deed me denken aan Jos, een paar jaar geleden, weten jullie het nog??? Het staat bij mij in mijn geheugen gegrift....

Maar al met al, een zeer spannende race, alleen errug jammr dat Jos er meteen uitlag, deed me hartje wel pijn:p

Greetz Iversonfan88

16. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Schummi bewees nogmaals dat hij een grote kampioen is. Gewoon kalm gebleven toen er brandje uitbrak. Een andere coureur had het misschien wel op een lopen gezet. Oké, gelukje dat Montoya uitviel, maar hij had wel op een mooie manier Raykonen voorbij gereden. Schummi is terechte winnaar.

17. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was in zijn eerste of tweede seizoen, toen hij nog weinig ervaring had, maar als je hem nu een goede auto zou geven zou hij zeker mee kunnen doen voor de winst.

18. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Het was idd zijn eerste seizoen, maar echte toppers zijn ook meteen goed. Zie bv Schumacher (na zijn eerste race werd hij meteen weggekocht door benetton van Jordan), Raikkonen (na 19 wedstrijden al in de F1), zo heb je ook nog Webber en Alonso op dit moment. Maar toch ook wel Wilson, het is pas zijn eerste jaar maar hij doet het nu al beter als teamgenoot Verstappen.

Niemand verwacht van een coureur dat hij in zijn eerste seizoen meteen kampioen wordt, maar als een coureur echt talentvol is, dan is dat wel te zien. Briatore (teambaas Benetton/ Renault) heeft verstappen niet voor niets weggestuurd met de mededeling dat hij gewoon niet goed genoeg is.

Deel Deze Pagina