hoe sturen jullie je formulier van MS voor die gamezz ! kopieren plakken jullie die in je mail , of zoals een attachment dat ms die eerst nog moet downen !?
Ogen heb je gekregen om mee te kijken. Op de basisschool heb je er zelf geleerd mee te lezen. Dus let`s go to The form Dan lezen wij met die ogen en dan ontdekken wij: Once you have filled in all the fields on this form (click the boxes to type text and save a copy on your PC), email as an attachment to: xbox@msdirectservices.com
dus moet MS al die duizenden formulieren nog eerst downen , miljaar da gaat lang duren voor we die gamez hebben dan
Joh, misschien komt er volgende week wel een online formulier. Oftewel alles aanklikken(kruisen) een en drukken op de knop "verzenden". Lijkt me veel makkelijker.
MS is MS he bedrijf van de rijkste man ter wereld! Die hebben echt wel een wereld verbinding! en nee er komt denk ik geen ander formulier aangezien je dit formulier al in kan sturen wat ik ook gedaan heb. En als je het nu instuurt krijg je ook sneller je games omdat iedereen wacht op die andere games .
ja ,dan kundet nu al mailen ! ik wacht tot 26ste , ik hoop dat fifa er op staat dan wordt het fifa en halo
Jah ga er wel vanuit dat ik hem nu sneller krijg. Alleen zal jij cyberlaui nog ff moeten wachten aangezien Tony 3 niet in dit rijtje voorkomt: Halo Rallisport Challenge Project Gotham racing Amped Oddworld: Munch's Oddysee Dead or Alive 3 Bloodwake Fuzion Frenzy
Volgens mij niet hoor. Kreeg namelijk die standaard mail al dat ze over 48 uur echt zullen mailen. Maarja anders wacht ik iets langer ook niet zo`n problem. en anders mooi meegenomen
is het de moeite om nu nog halo te pakken! of zou ik gewoon wachten tot halo 2 uitkomt en die dan gewoon kopen
ja weetje wat je doet: wacht lekker anderhalf jaar op halo 2 en laat t beste spel wat op dit moment beschikbaar is op de xbox liggen...