Credit Card Help!! ik voer het nummer in en alles krijg een scherm van " your credit card cannot be authorized" wat doe ik verkeerd??? is een visa kaart van de fortis bank help!!!
Dat is ook bij standaard VISA kaarten, had er zelf ook last van, MASTERCARD heeft er geen last van. Als iemand mij kan uitleggen wat er mis mee is, graag want ik snap niet wat er fout mee is.
een vriend van mij had 't zelfde probleem, hij had een visa van de anwb, ik heb zelf geen problemen, maar ik heb dan ook een mastercard....
maar die anwb kaart werkt toch wel he? anders moet ik ff een andere regelen... zijn er mensen die live! zijn mbv anwb cc?
visa van fortis ik heb gewoon een visa card van forits en heb geen problemen hoor. ben gewoon aangemedl bij live sinds 13 maart ens peel met veel plezier
Re: visa van fortis Idemdito. Fortis heeft sinds een maand of twee een eigen nummerreeks van Mastercard, maar de Visa card is bij mij nooit veranderd. (Fortis en Visa zijn hetzelfde bedrijf). Ik vind het dus verbazingwekkend om dit te lezen; ik had eerder problemen met de Fortis Mastercard verwacht...
Ik had eerst ook zo'n probleem, ook met de visa card, als je bij de expiration date of zoiets, de maand maart van 2003 invult is je creditcard verlopen en kan je er niet op dus moet je gewoon een maand later ofzo invoeren of kijken tot welke datum die geldig is als je card verlengt is. (want volgens mij wordt dat automatisch gedaan )
vergeet niet dat je ook onder je cc nummer de datum in moet vullen tot wanneer de cc geldig is!! ik begreep dat ook verkeerd, misschien denken mensen dat ze daar de datum moeten invullen van de dag dat je online gaat suc6 mzl