Fortnite Battle Royale is the FREE 100-player PvP mode in Fortnite. One giant map. A battle bus. Fortnite building skills and destructible environments combined with intense PvP combat. The last one standing wins. PC PlayStation 4 Xbox One Mac https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/buy-now/battle-royale Spoiler: Screenshots Spoiler: PvP map
Ik pak ze wel maar vergeet ze altijd in te nemen. Erg fijn is die deagle hè? Pff.. Eergister was ik erg lekker op dreef. Met een squad twee keer eerste geworden en daarna nog een keer tweede in m'n eentje omdat mijn squad al in de eerste minuut dood was.
Heb hem ook even gedownload, weet helemaal niets van de game. Is toch niet Pay to Win mag ik hopen? En is er ook iets van upgrades en dergelijke wat je kan houden ipv dat je het verliest als je een keer, of wat, dood gaat? Beetje + en - punten idee met wat voor soort game dit is en wat je wel en niet kan zou welkom zijn. Ik hoor dat liever van jullie dan gemengde reacties van mensen of websites die ik nauwelijks ken.
Er zit nu niks in qua upgrades e.d. Je neemt dus niks mee naar een volgende potje. Verder zijn de wapens random qua spawn en kisten verschijnen wel op vaste plekken maar ook random wat elk potje anders maak. Run and gun werkt absoluut niet dus het lijkt niet op Cod etc.
Pass dan maar. Alleen pure PvP vind ik 3x niks. Veel plezier voor de anderen gewenst die het wel leuk vinden.
Semi auto met 16 kogels? Ik vind zelf die revolver heerlijk. 135 headshot damage Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
naast een pvp mode is er wel een pve modus, met upgrades die heet save the word. Maar die is niet gratis
Lekkerr!! Ik heb 8 squads, 2 duos en letterlijk net mn eerste solo gewonnen.. en wooooww wat een heerlijk gevoel , en wat een spanning in die laatste momenten.
Heerlijk game om ff lekker tussendoor te spelen. Van de week al een keer de duo gepakt samen met MightyMikeDX. Vandaag ook voor het eerst solo gewonnen. Die spanning zodra je bij de laatste 5 zit is wel bizar.