Forum langzamer??

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Joeri71, 28 jul 2004.

1. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt het aan mij of loopt het forum op dit moment (al enkele dagen) niet meer zo soepel..
    Heb al meerdere malen mijn inet verbinding gecontroleerd en daar lag het niet aan.. Maar paginas op het forum laden af entoe heel langzaam en soms helemaal niet.

Zijn jullie iets aan het veranderen?

2. Ligt aan jou denk ik.

Bij mij loopt het aardig hoor

3. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    jah.. bij mij gaat het gwoon soepeltjes hor, net als altijd. :confused: kHeb ook geen idee wat het probleem kan zijn.

4. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    heel af en toe valt het bij mij ook weg.....ineens duurt het een halve minuut voor de pagina wordt geopend......zou kunnen dat het heel druk is of dat de verbinding even een dipje had.....ik vind het niet erg...

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zelf merk ik er weinig van. Af en toe valt het inet voor het surfen weg, maar blijft het downloaden van een filmpje van bijv. de mainpage wel doorgaan, msn valt dan ook weer uit en ftp blijft nog wel intact. Dit heb ik dan meteen met alle sites, maarjah, Wanadoo Cable is ook niet alles, heb er altijd al internet-onderbrekingen mee gehad.

6. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja bij gaat het forum soms echt langzaam!
    Zoals laatst ging ik naar mijn ruilthread duurde het zon 2 minuten tot ik er was echt irrie. :mad:

7. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    alles loopt hier nog soepel en wel :)

8. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    V3 is zowieso iets trager vind ik dan V2. Komt denk ik door meer datatransfer?

Deel Deze Pagina