Ligt het aan mij of loopt het forum op dit moment (al enkele dagen) niet meer zo soepel.. Heb al meerdere malen mijn inet verbinding gecontroleerd en daar lag het niet aan.. Maar paginas op het forum laden af entoe heel langzaam en soms helemaal niet. Zijn jullie iets aan het veranderen?
jah.. bij mij gaat het gwoon soepeltjes hor, net als altijd. kHeb ook geen idee wat het probleem kan zijn.
heel af en toe valt het bij mij ook weg.....ineens duurt het een halve minuut voor de pagina wordt geopend......zou kunnen dat het heel druk is of dat de verbinding even een dipje had.....ik vind het niet erg...
Zelf merk ik er weinig van. Af en toe valt het inet voor het surfen weg, maar blijft het downloaden van een filmpje van bijv. de mainpage wel doorgaan, msn valt dan ook weer uit en ftp blijft nog wel intact. Dit heb ik dan meteen met alle sites, maarjah, Wanadoo Cable is ook niet alles, heb er altijd al internet-onderbrekingen mee gehad.
Ja bij gaat het forum soms echt langzaam! Zoals laatst ging ik naar mijn ruilthread duurde het zon 2 minuten tot ik er was echt irrie.