Als ik klik op een link naar het forum op de homepage opent ie een nieuw venster, als ik daarna klik op een ander onderwerp dat onder forum op de homepage staat komt er geen nieuw scherm maar opent ie hem in dat vorige scherm. Het is maar een klein ding en het viel me op omdat ik vaak van die links gebruik maar. Mischien ligt het wel aan mijn computer(instellingen), maar anders was de vraag: Vinden jullie dit beter, (boeit het jullie helemaal niets), of kan het weer teruggedraait worden? (Vergeef me als het onduidelijk is :{ )
Als je je ouwe venster niet open laat staan, maakt hij een nieuwe... Dus of uit klikken, of opnieuw ophoog klikken. Lijkt me niezo tijd in beslag nemen allemaal...?
Rechtermuisknop --> Nieuw venster, dan kun je ze allemaal in een nieuw venster openen Als je het bij allemaal doet dan...
Wat Xatos zegt bedoel ik precies. Rolorob en Offtrack, jullie hebben wel gelijk, maar het zijn toch een paar seconden en tijd is geld . Ik klikte vroegah altijd op alle op het 1e gezicht interessant threads en dan keek ik die door.
Het viel mij idd ook al op. Shift + klik is wel handig, maar alleen een klik is toch beter Wat me ook opviel, is dat als je op 'naar het forum' klikt hij wel een nieuw venster opent, terwijl dat vroeger juist in hetzelfde scherm werd geopend...