Forum verzieking

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door [2k], 7 nov 2003.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    We hebben nu al (minstens) 2 threads gezien die totaal nergens over gingen. Die van pacman (ik heb een nieuw spelletje) en die van worms 2. Nou krijg ik een pm dat ik me kop moest houden. Geen id of dit nou dezelfde gast is of 2 verschillende zijn maar ik vind het een beetje vervelend. Hebben andere mensen die ook op de worms2 thread gereageerd hebben ook zo een pm gehad? En hoe moeten we hier dan op reageren. Wijzen we ze erop dat ze verkeerd bijzig zijn krijg je pm's. Gewoon aan de mods dit soort topics overlaten lijkt mij?

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    zulke trieste figuren blijf je houden helaas. Kun je weinig aan doen.

Het beste kun je helemaal niet in zulke onzin-threads reageren, daar maak je de boel vaak alleen maar erger mee. Gebruik ipv daarvan liever de meld dit bericht bij een moderator., of - als de betreffende forummods offline zijn op dat moment -, stuur een pm naar een moderator die wel online is.

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Gozer was dom bezig :) Heb hem ff af laten koelen, over een tijdje mag ie 't nog een keer proberen.

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ok is prima!

5. DIABLO

DIABLO Your Soul Is Mine!

Leuk Bevonden:
    0
    GVD wat een Triest Figuur is dat zeg!:{ |:- ]
    Gelijk bannen.
    Wat moet zo'n mongooltje nou op deze site? Loopt alleen maar een beetje te kloten enzo.
    En nee mongooltje doet het niet 1 keer, maar meerdere keren
    :{
    Hopelijk heb je hem laten afkoelen voor een jaartje of 5, kunnen we tenminste weer normaal op het forum rondsurfen.
    Laterz

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zag alweer dat ie een inhousloze thread geopend had. Deze werd gelukkig direct geclosed. Had vermeld dit bericht aan mod gedaan voordat ik zag dat ie geclosed werd.
    Maar ik snap niet wat zo een persoon er nou voor lol in ziet om een forum te verzieken? Verveling, jalouzie ofzo:confused:

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Puber. omstreeks 13 jaar.. geen vrienden (hooguit mensen die voordoen als vrienden en hem de patat laten betalen) puisten, geen vriend(in), gisteren gesnapt door zijn moeder tijdens het masturberen op het toilet (haakje vergeten), beetje gefrustreerd dus, nutteloos persoon.....
    Geen aandacht aan besteden, gaat vanzelf wel weer weg door middel van ban door mods :)

Zoals Darkwing al zei, dit soort lui hou je altijd, snap ook niet echt het nut van dit soort acties behalve dat het misschien een soort desperate roep om aandacht is...

8. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik :+ :cool:
    Maar op elk groot forum zijn er van die members waar er een steekje bij los zit en dus gewoon een beetje rond schelden enz. Je moet er mee leren leven :mad: [slijm mode] maar geluk dat er admins zijn zoals DWD:+ [/slijmmode]

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Op kleinere forums heb je het ook. Op onze eigen gamesite (die nu offline is voor grote update etc) werden we soms ook belaagd met dat soort types. Of dan gaan ze snachts het hele forum onderflooden met loze berichten etc. Wat leven er toch rare mensen in deze wereld:D

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Concurrenten, gebande personen of gewoon zieke geesten...

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat is lachen als een boer met kiespijn wat je nu doet:)

Mijn broertje (NAC Breda fan), had eerst een forum en die is toen ook helemaal vol gespamd, het hield maar niet op. Het was ook nog eens dezelfde (en we kenden de IP ban nog niet8) )
    Btw, nu heeft ie weer een ander forum8)

Het is echt irritant als dat je gebeurt:mad:

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Wij konden wel ip bannen, maar dan nog moesten we overal alle last posts weg halen en dat was wat minder leuk. Want op elke thread stond als last post zo een onzin bericht.

13. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Wat zn er tog gekke op deze wereld =p

Heeft iemand een link naar die thread, kwil weleenz zien hoe dom hij is. :D

Deel Deze Pagina