Mssn een leuk idee om om een forum een andere look te geven bij verschillende evenementen zoalz 31 oktober Halloween is. En dan BV andere smile's erbij, het forumlogo iets anders wat met Halloween te maken heeft ofzo. En dat kan je dan ook doen als er bv Sinterklaas ofzo is 2 weken van te voren ofzo. Ik zeg ook maar wat, mssn een ideetje. Kheb hier wat smilie's gevonden voor de feestdagen:
Lijkt me meer een onderwerp voor The Green Mile dit zeg. Denk je nou serieus dat hier een goede discussie uit gaat ontstaan??
Maar dan moeten ze die smilies wel op de server laten staan daarna. Anders zie je van die leuke rode kruisjes overal. En wat je dan gaat krijgen is dat mensen die smilies ook daarna gaan gebruiken. En dan wordt het minder overzichtelijk. =een (offtopic) voorbeeld van onoverzichtelijkheid
Maar niet ieder1 kan daarin, en anders kopn ik het nergens neer plaatsen. Anders verplaats iemand het maar daarnaartoe.
Ik denk dat normale smileys wel genoeg te zeggen hebben. En als je persé een feestelijke smiley wilt gebruiken kan je die gewoon ergens vanaf plukken. Ik denk dus niet dat het zo nodig zal zijn
Is leuk id, iig om de look te veranderen, de smilies hoeven voor mij niet. Maar tis wel leuk om de look te veranderen Zoals het forumlogo aanpassen
Sinterklaas heeft echt een grote zak... Maarre, heeft xbw toevallig haar smileys niet recentelijk aangepast? Ze doen mij op een of andere manier anders overkomen (meer detail ofzo)
Zulk soort smileys zuigen imo. Wanneer gebruik je die? Oh ja, als je een n00b bent en graag 30 000 smileys achter elkaar zet . Maar da's dan ook een uitzondering .
ben je dan ineens een 'n00b' maareh, ik vind het nog steeds errug zonde dat het 'puke-smiley' een tijd geleden is weggehaald
Ja, dan ben je een n00b imo. Als je geen n00b bent, ken je het begrip 'smileys' onderhand wel lijkt me .
Gebruik alsjeblieft niet het woord n00b, ook als je het gebruikt om aan te geven hoe stoer je zelf wel niet bent maak je je er niet erg populair mee
Dan zegt het ook al genoeg dat jij dat weet Hoe moet je het anders weten Maareh, die smilies (emoticons) zijn ervoor om gevoelens uit te drukken. Wat wil jij uitdrukken met een piet die tegen een zak slaat?
Het zegt toch niet dat ik er nog kom Ik heb me ooit eens geregistreerd, heb een keer of twee op het forum gekeken, maar die modjes hadden een ernstige vorm van ADHD opgelopen...*) en ik denk dat daar weinig in is veranderd aangezien het smeek -kom weer eens langs- mailtje van een tijdje terug
Jij bent waarschijnlijk al heel vaak op een forum geweest maar toch gebruik je tot nu toe in elke post in deze threat een smiley... en soms zelfs 2