Forza 2 Update verwijderen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Logic3, 30 mei 2009.

1. Logic3

Logic3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heej,

ik heb gisteren mn xbox weer is aan live gehangen, met de forza2 disc erin. hij vroeg om een update, dit heb ik gedaan, maar nu wil die geldcheat/glitch niet meer. is er een manier om die update te verwijderen???:{

gr. Logic3

2. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0

Dan gaan wel alle updates van al je spellen weg, maar die installeer je zo weer.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Cheaten of codes gebruiken vind ik hetzelfde als valsspelen.

Kan je de game niet gewoon spelen?

5. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mwah, ik denk niet dat hij veel online speelt (aan zijn bericht te zien). Volgens mij doet hij het gewoon voor het kopen/opknappen van auto's. En dat kan vrij prijzig zijn in forza :p Dus zoveel maakt het niet uit imo.

6. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Het is niet om iemand aan te vallen hoor ;) , maar ik race gewoon voor mn geld in de game. Ik heb zelfs nog nooit een cheat gebruikt in een game.

Als ik een geldcheat moet gebruiken om cars etc te kopen, is voor mij de lol er vanaf.

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha nee, snap ik, ik denk er precies zo over nu.

Maar bij Forza 1 had ik ook geen zin om te racen voor geld en wou ik liever auto’s opknappen en zo. Dus ik snap ook wel wat Logic3 bedoeld, aangezien de Forza 2 career vrij lang duurt.

8. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil die cheat ook nog wel proberen, ben zo'n beetje 100 uur bezig geweest op singelplayer in europa uit te spelen, ga dus echt niet nog 100 uur dezelfde races doen zodat ik japanse en amerikaanse auto's ook nog kan kopen voor de achievements

9. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand in singleplayer doet cheaten vind ik het best, wat boeit mij het? Maar op de PC gebruiken mensen online hacks, en dan is de lol voor iedereen eraf.

10. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Don't remind me!

Mn eerste stappen op online gamen was met Need for Speed underground en daar had je enorm veel cheaters en mensen die door mij werden verslagen, vlak voordat ik de finish overstak, de internetverbinding eruit trokken.

Op xbox live heb ik dat ook regelmatig meegemaakt en daarom heb ik een Negative Feedback aanduiding op mn gamertag.
    Wanneer mensen dit bij mij deden (cheaten, verbinding verbreken), stuurde ik ze een tekstberichtje dat ze cheaters waren en vroeg ik of ze alstjeblieft nooit meer met mij wilde gaan racen!
    Later zag ik dat die mensen me een Negative feedback gaven en onsportief vonden |:-

Nog nooit van mn leven heb ik vals gespeeld, een internetverbinding snel verbroken of een hack of cheat gebruikt!

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Stuur hun dan gewoon negative feedback ipv berichten dat helpt toch niks 8)

Deel Deze Pagina