1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Forza 4] Photomode

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 12 okt 2011.

  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij de eersten veel minder contrast, bij de een na laatste minder helderheid, meer belichting, de laatste is goed belicht maar verder niet zo bijzonder. Foto 1 vind ik opzich wel nice.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me wel een tof idee, we kunnen er dan een wekelijkse contest van maken zoals ze bij Turn10 ook altijd doen. Bedenk jij een leuke contest? O-)
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Mja dat zijn allemaal bewuste keuzes. Jij vind de laatste mooi belicht, ik vind hem verschrikkelijk. Niets in de foto trekt je. Neem bv de silhouet foto, daar is het natuurlijk logisch dat je contrast lekker hoog zet, anders klopt er niks van :p.

    @raptor: Huh, vond zelf de Fujimi foto 1 van mn minste...
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind je silhouetfoto niet lekker werken, kijkt op de een of andere manier niet lekker en bij silhouet moeten de auto's eigenlijk helemaal zwart zijn, nu zie je nog best veel kleur en details.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Ik was even random dit topic aan het doorbladeren. Kom ik deze tegen:

    Die heb ik ooit gewoon zelf gemaakt :+
    Wel goed nagemaakt. Zelfs dat slangetje links!

    Leuk topic dit trouwens :)
     
  6. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn Bentley
    [​IMG]
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hoezo?
    Er schijnt toch nog licht op? De zon ligt niet achter de auto maar nog boven de auto, dus daarom zie je reflecties. ;)
    Een silhouet hoeft niet per se 100% zwart te zijn leek mij.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Gek genoeg bezit Tyrant wel de gave met zijn foto's erop te laten lijken alsof ze genomen zijn in FM3 :+

    Sorry Tyrant <3


    EDIT: Waar zijn Mazda's/B Tenders foto's! Blow me away!
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  10. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste is wel lekker hoor!
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Misschien let ik wel op andere dingen dan gebruikelijk zouden moeten in de foto's van het spel, maar soms heb ik zoiets van wie bepaald er nu wat er wel of niet goed is buiten een contest als je ze voor jezelf maakt?

    De serie van Averagegamer vond ik mooi omdat er lekker veel kleur inzat, dat wat het een beetje schilderachtig laat aandoen waar ik persoonlijk veel van houd, een ander kan dat totaal niks vinden bijvoorbeeld. ;)

    @Tyrant

    De foto op Fujimi vond ik mooi omdat er iets realistisch inzit en dat donkere vond ik hier juist wel sfeer hebben, de waterval komt mooi naar voor waar je automatisch naar word toegetrokken... misschien niet de bedoeling van de foto, maar ik vind het wel wat hebben. :cool:
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Eigenlijk is de enige maatstaf of een foto 'goed' is of hij wel of niet mooi is, en dat laatste is natuurlijk vrij subjectief, al zijn er wat basisvoorwaarden waarbij als de foto eraan voldoet mensen hem eerder mooi vinden. Over het algemeen zullen mensen mijn eerst foto hieronder waarschijnlijk het minst mooi vinden en foto 3 denk ik het mooist (ikzelf wel althans). Foto 1 is onscherp, donker, bewegingloos en met slechte compositie waarbij (al zeg ik het zelf) het tegenovergestelde geldt voor foto 3 en in mindere mate foto 2. In foto 2 ben ik denk ik wat te ver doorgeschoten met kleur toevoegen ;)

    Maar uiteindelijk bepaalt iedereen zelf wat hij mooi vindt natuurlijk, en als je juist foto 1 heel mooi vindt raad ik iedereen aan om vooral foto 1-achtige plaatjes te maken!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Je tweede foto vind ikzelf eigenlijk het mooist, van die laatste vind ik juist sommige andere foto's op je gallery van die serie mooier. :cool:

    Ben even zelf eens wat gaan bekijken op het Forza forum, en heb even wat foto's ervan toegevoegd hier die ikzelf erg mooi vind, en tevens is dat ook mijn streven om dit nivo ooit te kunnen behalen. :emo: :b:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  14. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    die eerst foto vind ik persoonlijk haast briljant!
    Dat interieur is van de Stirling Moss ofnie? (ook gaaf gedaan!!)
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik blijf maar kijken naar die laatste _O_
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik vind zelf vooral die 1e heel erg vet, de Mitsubhishi.
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Mijn nieuwe speeltje :)
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dikke livery zeg, hoe te downloaden (naam)?
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Die eerste is echt, echt heel erg tof. Ik heb geen Gold dus kan mijn pics helaas niet uploaden. Zitten, vind ik zelf, wat aardig bij, maar het niveau dat hier soms voorbij komt haal ik nooit.
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Design is van V12 ProRacer geloof ik.
     

Deel Deze Pagina