Forza FOUTEN???

Discussie in 'Algemeen' gestart door JD1980, 14 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JD1980

    JD1980 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

    Voordat ik hier kwaad bloed ga zetten, ik wil hier enkel mijn verontwaardigingen uiten over enkele zaken die mij opgevallen zijn in het uitmuntende Forza.

    Even de geluidsproblemen die sommige mensen ervaren terzijde. Het volgende dat ik wel noteren is niet een 'fout' van Forza enkel een niet geimplementeerde optie van de ontwikkelaars.

    1. waarom zijn de actieve spoilers niet verwerkt in het spel
    - bij de carrera GT hoort boven een bepaalde snelheid de spoiler omhoog te komen. Idem voor de porsche Boxter, en dat gebeurt dus niet.
    2. waar zijn de vlammen van de naverbranding? Zeker bij een DTM-auto moet die te zien zijn. waar o waar zijn die

    Hey, dit zijn maar miereneukerigheden maar het is wel vreemd dat zo'n uber auto-game die niet heeft. terwijl PGR2 en sega GT 2002 dat dus wel hebben.

    groetjes
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar al die dingen die je noemt maakt zo'n spel toch niet slechter kwa gameplay?!? Dus echte mierenneukerij :).
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    De SLR hoort dat ook te hebben bij het remmen.
    Maar het heet toch geen naverbranding :confused: , dat is toch een soort boost. Ik dacht dat het 'back-fire' heette, en geen afterburning
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2005
  4. JD1980

    JD1980 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee tuurlijk de gameplay is onovertroffen echt waar. Maar het zijn natuurlijk ook de details die een spel zijn kwaliteit geven. niet dan?

    ja dat klopt de SLR hoort dat ook te hebben bij het remmen. beetje jammer wel.

    En het is geloof ik wel een naverbranding, ingeperste benzine die later pas ontploft en dus een vlam geeft. zeker bij turbo motoren hoor je dit te zien.


    ciao
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  5. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    details zijn er genoeg, maar volgeens mij heeft Forza geen downloadable content...?!
    kan toch niet zo zijn....??!!
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij Tire Pressure staat dit:

    Increase front grip to reduce understeer .. decrease front grip to reduce understeer.

    :+
     
  7. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, die is wel lollig, zal kijken of het bij mij ook zo is...
     
  8. 313 GT

    313 GT blablabla

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Met naverbranding bedoel je zeker vlammen uit de uitlaat. Dit wordt veroorzaakt door benzine die niet is verbrand in de motor, die in de uitlaat wel wordt verbrand (volgens mij). Wat een steekvlammetje kan opleveren. ;)
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, maar dit heet 'back-fire'. 'Afterburning' wordt veroorkzaakt door een extra hoeveelheid benzine die ingespoten wordt. Dit is vooral effectief voor een snelheidsrecord met een 'raket-auto'. Afterburning gaat expres, back-fire niet ;)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2005
  10. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik vind dat er een paar grove fouten zijn gemaakt! Het spel zit goed in elkaar, maar de "interface" is gewoon ronduit onvoldoende!

    1. JE KUNT ALS HOST "ALLE ASSISTS OFF" NIET FORCEREN

    2. ER IS GEEN SCOREBOARD VOOR SIMULATIE ( ALLE ASSISTS OFF )

    Dit zorgt ervoor dat snelle rijders veel minder verschil kunnen maken en dat heel weinig mensen zonder assists rijden als het om punten gaat. Dat vind ik jammer, want pas alle assists uitgaan voel je de power van de auto, kan je het gas niet in 1x inrammen, de rem in 1x inrammen en je moet veel meer tegensturen. Kortom, goede gameplay als alles uitstaat omdat je alles met beleid moet doseren, maar met die dingen aan kan mijn moeder het ook bij wijze van...
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  11. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, je wilt GEEN ik herhaal GEEN *back-fire* in je auto hebben.
    (Dan rijd je wagentje niet meer ;))
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al een paar keer gehad dat als ik met mn online career een game wil joinen en dat ie er dan niet inkomt omdat "game is full" ofzo.... Dat is niet eens het ergste maar soms loopt mn Xbox dan gewoon vast!!! :'-(

    Hebben meer mensen hier last van?
     
  13. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dit is echt een topic voor JPRaceGamer :+
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    the game you were attempting to join is not avallable or is full......................

    Ik word er GEK van, bijna iedere game die ik wil joinen in de online career mode geeft deze melding!!!! :mad:

    Ik kan zelfs vrienden niet joinen (sommige)' terwijl ze alleen in de lobby aan het wachten zijn....
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Opzich heb je gelijk Alex, het zou heel tof zijn als je "All assists off" kunt forceren als host. Maar.... als jij met assists off rijdt, en je tegenstanders niet heb jij toch het voordeel. Probeer zelf eens met een auto te rijden met alle assists aan. Wedden dat je rondetijden omhoog schieten, omdat je veel minder controle hebt over de auto? Het is misschien makkelijker, maar zeker niet altijd sneller..
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22

    heb ik ook je ziet alleen dan dat plaatje van die soort turbo onder in draaien!
     
  17. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik weet toch zo goed als zeker dat TCR en ABS sneller zijn. STM ben ik niet zo zeker van en schakelen lijkt me ook beter als je het zelf doet. En stel dat het al een tikkie sneller is, dan is het ontzettend minimaal terwijl je wel 10x zo moeilijk rijdt en dus sneller een fout maakt. Dat staat niet goed in verhouding. Maar het is gewoon jammer dat er veel beroerde spelers je bijhouden met al die dingen aan, dat vind ik jammer. Lijkt me ook makkelijk in te bouwen zo'n sim mode.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  18. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet zo zeker of het idd sneller is.
    heb zelf altijd alles uit. paar keer geprobeerd met assists aan. Ik had langzamere tijden. Misschien omdat ik het niet gewend ben.
    vooral met stc dat systeem houd je auto gewoon in bedwang wanneer je door de bochten gaat.
     
  19. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Staan die dingen eigenlijk ook aan in de Single Player ?
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat kan je aan het begin van de race instellen. Welke assists je on of off hebt en of je automatic of maual wilt schakelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina