1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    wat ik wel zuur vind is dat voor de x360 de game 50 euro is en de xOne 65.- (bartsmit).. beetje jammer dat ze gewoon niet de prijzen gelijk zetten.

    En idd release datum US = 30-09 en bij o.a. bart smit staat 3 oktober...
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo. :p

     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    En nu nog even de volledige soundtrack binnenkort en dan ben ik blij. Van wat ik zag klinkt het weer goed.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik had niet zulke goede cijfers verwacht eerlijk gezegd...
    Toch grappig dat er helemaal niks, nada, nopes bekend is over de 360 versie. Je kan wel zeggen dat dat de mindere versie is maar dat maakt mij niet uit. Dit is sowieso geen game waar ik een Xbox One voor zou kopen daarom dan op de 360.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat moet er nog meer bekend van zijn dan? Loopt op het FH1 engine ipv de FM5 en heeft geen dynamic weather en drivatars.
    Framerate en resolutie buiten beschouwing gelaten.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Er is geen informatie over net wat ik zeg. Geen beelden, niks... Er wordt alleen gezegd wat er NIET in zit maar wat zit er WEL in?! ;)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met zeggen wat er niet in zit weet je toch ook gelijk wat er wel in zit?
    Die dingen die ik post zit er niet in de rest is het gewoon dezelfde game.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Pfff... kom op zeg. Het is wel duidelijk dat ze de Xbox One proberen te pushen met deze titel anders hadden er toch ook wel filmpjes geweest van de 360 versie zo dichtbij de release? Op z'n minst een vergelijkingsfilmpje tussen de 360 en One. Ik ben gewoon benieuwd hoeveel lelijker en slechter alles nou werkelijk loopt.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk proberen ze de One te pushen. Daar zeg ik ook niks over. Maar omdat er geen beelden zijn betekend niet dat we niet genoeg weten over de 360 versie. Alleen de resolutie en framerate weten we niet.. Al zat dat wel hetzelfde zijn als FH1 omdat het dezelfde engine is.

    Edit: Blijkbaar is dat wel bekend.

    [​IMG]
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jou boeit de 360 versie niet dat weet ik nou wel. Maar ik mag het toch wel raar vinden dat er (en dit is volgens mij de eerste keer) totaal niks bekend is van een game die zowel op de Xbox 360 als One uitkomt. Dat er dus geen dynamisch weer in zat weet ik ja (wat ik nog steeds erg raar vind... maar laat ik daar maar niet meer over beginnen!) net als die drivatars (boeit mij niet).

    Ik had gewoon naast die ene screenshot die er van de 360 was nog wat beeldmateriaal willen zien, zo raar is dat niet.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom boeit mij de 360 niet? Is dat voor rare opmerking? Je zegt dat er " nada, nopes bekend is over de 360 versie" . Is er genoeg zoals ik al plaatste. Alleen geen gameplay beelden.

    Bij Titanfall gebeurde hetzelfde btw.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja en Titanfall was een launch titel, Forza Horizon 2 niet. Daarnaast waren er bij mijn weten toch wat beelden van de 360 versie.

    En waarom jou de 360 versie niet boeit, komt door de manier van reageren?! Althans zo komt het op mij over.
    Neem ik je ook niet kwalijk als het zo is want zou ik ook hebben als ik al een Xbox One had.

    Maargoed ik wacht dan wel op een review gespeeld op een 360 van Horizon 2 om te kijken hoeveel minder het echt is.

    Edit: En ik doelde inderdaad op gameplay materiaal er was inderdaad informatie over de game en wat er niet in zat. Maar naast 1 screenshot is er geen ander beeld van laat staan bewegend beeld.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Titanfall was geen launchtitel hoor? En daar waren ook pas beelden van na de One release. De 360 versie kwam zelfs later en was een paar keer uitgesteld alleen maar om de One versie te pushen. Was toen best veel gedoe over.
    Ik haal de hele game geeneens. Ook niet op de One. Probeer je alleen maar te helpen met welke info er bekend is over de 360 versie. Ik zoek het zelfs voor je op. Maar ja heb een One dus dan haat ik de 360.
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe dat zeg ik niet man... dat je de 360 haat. Ik kan mij namelijk nog leuke potjes BF3 herinneren en waardeer de info ook wel.
    Mij zou het eerlijk gezegd niet meer boeien wat er op de 360 gebeurd als ik een Xbox One had, dus zou dat wel begrijpen.

    Alleen ik vind het gewoon balen dat er nog geen bewegend beeldmateriaal van Horizon 2 (360) is want haal de game wel als de reviews ook daar maar een beetje lovend zijn (ook al is hij een stuk minder dan de One versie) want heb mij uren vermaakt met het eerste deel.

    Oh en ik dacht dat Titanfall een launch titel was maar klopt niet nee kwam wat later.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja denk dat alleen maar meer gaat gebeuren. Dat je pas beelden op release gaat zien van last gen. Last gen Destiny heeft ook niemand gezien voor de release.
    Ze willen natuurlijk gewoon de mooiste versie laten zien ook al is de gameplay redelijk hetzelfde.
     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Wat een goede cijfers krijgt deze game zeg, ik kan niet wachten om te spelen
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt van Destiny, maar daar zou alleen een grafische downgrade zijn. Niet een geheel andere studio die daaraan heeft gewerkt of elementen eruit gesloopt hebben om hem draaiend te krijgen op de oude 360 hardware. Destiny op de 360 is precies dezelfde game als op de One alleen grafisch wat minder. Bij FH2 is dat misschien wel een ander verhaal maar dat is dus even afwachten op de beelden van de 360 versie.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Goede cijfers. Wel apart dat Polygon het een 7 geeft, terwijl men altijd van die site zegt dat het een site is die MS fundeert. Gamersyde heeft ook hun review. Ze vinden veel echt zeer goed..events lijken op PGR en Rallisport, tuning uit de FM series etc. Maar ze vinden de map helaas wel te klein en nog wat andere dingen.



    Verdict

    Let's face it, our main issue with Forza Horizon 2 is the size of its map, which will obviously have an impact on the time players will spend free riding. Aside from that, this sequel is a technically superb racing game that will definitely take you on an enjoyable ride. Races and events remind of the good old days spent on PGR and Rallysport Challenge, a resemblance that will clearly appeal to those who used to own - or still do - the original Xbox. Forza Horizon 2 also shares some of the Motorsport series' characteristics, with tuning and livery editor options and a solid physics to go with. Online modes aren't especially new with races and online road trips but they do their job well enough to keep you entertained with strangers or friends. Some of the more original modes have not convinced us that much but they're still worth a try and the departure from the usual races is rather welcome.

    In fact, Forza Horizon can be summed up in on phrase: the desire for more. You definitely want to spend more time driving the 200+ beautiful cars, exploring the map and admiring the views; at the same time though, you can't help but feel there should be more for you to sink your teeth into, not in terms of content, but in terms of scale. Despite that, we had a great time playing Forza Horizon 2 and we can't wait to see where the franchise is going. We'll be ready when it comes, but until then there is plenty of time to literally seek fresh fields in this second episode.

    On the plus side


    + The graphics
    + The engine sounds
    + The impressive weather system and the day/night cycle
    + The number of cars and the variety that comes with it
    + The driving sensations
    + PGR/Rallysport Challenge in one game
    + Livery editor and tuning
    + HUD can be completely tweaked
    + Europe baby!
    + The music
    + The desire for more



    On the down side


    - The size of the game map
    - The 5 minute or so road trips
    - Some challenges aren't that interesting to play
    - Lack of traffic, pedestrians and wildlife
    - DLC ready?
    - A Parisian abbey in the south of France
    - The need for more
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2014
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Zou gewoon even wachten op 360reviews of na de release op youtube x360 materiaal opzoeken.

    Toch ergens wel weer treurig dat ze niet een flinke speelwereld weten te maken. Test drive unlimited was Huge en dat kwam in 2006 uit.
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Zit eigenlijk nog wel te wachten op een goede TDU vervanger. Had gehoopt dat deel 2 goed werd maar dat was ook een drama. Hopelijk dat The Crew het wel kan waarmaken want ik werd niet heel warm van de FH2 demo.
     

Deel Deze Pagina