1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Na het zien van de IGN review ben ik om. De map is misschien wat aan de kleine kant, maar wat is zag zou toch wel voldoende moeten zijn. Je hoort in ieder geval niet dat er te weinig activiteiten zijn.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies man, en de vergelijking van Gamersyde met Rallisport en PGR is verdomd nice. Dit ook:



    Eurogamer
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Idd wacht ik maar even op. Ga hem sowieso niet nu al pre-orderen want wie weet is het op de 360 echt prut, ook omdat er een andere studio aan gewerkt heeft.

    De stap van Xbox naar Xbox 360 was ook een stuk groter heb ik het idee, toen was er in eens veel meer mogelijk dan nu tussen de 360 en One.
    Just Cause 2 was ook gigantisch met zelfs een prachtige dag/nacht cyclus.
    Er zal wel een reden zijn waarom de speelwereld minder huge is dan we bij andere games in het verleden hebben gezien.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Preorderen kan tot de dag voor levering, en al helemaal digitaal ;).

    En ik heb de soundtrack dus in spotify als playlist gemaakt voor diegene die spotify hebben natuurlijk
     
    Pyoonexk vindt dit leuk.
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    1080p/60fps kijken terwijl de game maar 30fps is? ;)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De interieuren van die auto's lijken veel mooier in de full game vergeleken met de demo.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dan kan je nog wel 60fps kijken. :+
    Hun 1080p filmpjes zijn volgens mij allemaal 60fps, dus vandaar.
     
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Doe je verstandig aan ja. Ik vind het te verdacht stil rond de 360 versie. Al heb je van de x360-versie van fifa15 ook helemaal niks gehoord tot een week terug.

    De reden dat de speelwereld niet zo heel groot is omdat ze gewoon lui zijn :p
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Die kerel lijkt wel dronken. Kan er geen klap van in ieder geval.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe ik wou het niet zeggen maar dacht ook aan luiheid. Of later nog tig packs uitbrengen met spul dat eigenlijk al in de officiƫle game hoorde te zitten hebben ze een handje van zowel de makers achter de Forza serie als van Horizon. Waar zijn de tijden gebleven dat er weet ik hoeveel auto's in Forza zaten (gratis in de game wow!) nu kan je al bij de launch packs kopen met auto's die er toen d'r tijd gewoon al standaard in zaten. Maarja zal wel een zeikerd zijn maar ik vind dat hele DLC gebeuren zo ongelofelijk ruk. Maar mensen kopen het toch dus blijven ze er maar mee door gaan.
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb er zin in!

     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2014
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hebben ze nou weer dat onhandige menu om auto's te kopen zoals in Forza 5? (rond 1 minuut 05 in de bovenstaande video)
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    He gatverdamme idd!! Je moet godver je eigen suf klikken op die button om naar het volgende merk te switchen. Wat zijn het eigenlijk ook eikels daar zeg, gewoon een menu met de keuze uit logo's van merken waarin je met je thumbstick kunt selecteren is 100000x beter!!
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Klopt ja. Ik heb voor Forza2 destijds nog wel eens een carpack gekocht, maar voelde me toen al genaaid.

    DLC moet voor mij een toevoeging zijn voor de echte liefhebbers boven op de full game.
    DLC is tegenwoordig al veel meer een lokkertje/vereiste bij de aanschaf van een game. Als je hem niet van te voren besteld, dan krijg je hem niet helemaal compleet.

    de Forza motorsport serie vind ik helemaal erg. jarenlang heeft de community om extra tracks gevraagd en het enige wat ze brachten waren carpacks.

    Nou is 200 auto's voor een spel als Horizon wel genoeg lijkt mij.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dit is echt jammer. Als ik me het nog goed herinner was dit prima gedaan in de eerste Forza Horizon. Dit was al absoluut niet ideaal in FM5. Ook dat je te veel van die user created paints ziet op auto's is wat onnodig...maar afgezien van dat.............

    [​IMG]
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ben toch overstag gegaan en ik heb via de US Microsoft Store voor een redelijk bedrag de Ultimate Edition gekocht. Er bestaat zeker geen manier om de game op de US release dag te spelen? :+
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je hem op de US store heb gekocht is de release dinsdag. Dus de US release dag.
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zo! Dat zou relaxed zijn! Ik dacht dat Microsoft naar mijn lokale tijd zou kijken namelijk...
     

Deel Deze Pagina