1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Wat verwacht je precies van een auto met zoveel power en vol gas wegrijden? Natuurlijk je kunt wat dingetjes aanpassen aan de setup, want onderdelen aanpassen, maar zodra de twin turbo erin klapt ga je weinig houden aan een auto als deze. Gewoon doseren met dat gas, tenminste als je de controle wil houden :+.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaaah ok. Tja ik heb er serieus de ballen verstand van, daarom kies ik altijd auto upgrade. Kortom ik moet rustiger aan doen? Met geen enkele andere wagen heb ik dit gehad namelijk. En ik heb aardig wat racemonsters in mijn garage staan. ;) En allemaal voorzien van de beste auto upgrade.
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Yep, je kunt simpelweg niet vol gas wegrijden met de meeste auto's zonder TCS (misschien dat je geluk hebt gehad :+). Misschien een goede tip, ik ben zelf te lui om mijn wagens te tunen, dus ik pak altijd een goede setup (hoge rating), van een andere gebruiker. Het enige wat de auto upgrade optie doet is onderdelen toevoegen, verder wordt er niks veranderd aan de tuning setup.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oooh kun je ook setups van andere inladen? Ik heb dit zelf nooit gecheckt, ik ging ervanuit dat dit gewoon mijn eigen opgeslagen setups zouden zijn. Maar ik moet dus naar TCS kijken?
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Niks moet, je bent natuurlijk sneller gedoseerd gas geeft. Met TCS aan verlies je vaak redelijk wat snelheid.

    Inladen van een setup doe je overigens door in je tuning scherm 'load setup' te selecteren.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Thanks man!

    Ik vind het echt een geweldige game. Zit de laatste tijd alleen maar aan deze game. Heb De eerste twee Bucket Lists klaar en probeer nu die van de ontwikkelaar te halen, maar die is soms best pittig. Ik ben nu bezig met nummer 4 geloof ik, moet je 150,000 aan punten behalen daar bij die haven. Echt tof dat ik dingen onder de knie begin te krijgen. Dat driften bijvoorbeeld, ik bakte er eerst niets van, maar door die challenges te doen gaat het steeds beter. Maar ik heb wel echt moeite ermee nu om Playground Games te verslaan met die harbor Bucket List challenge.
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Holy shit....ik had niet door dat die Supra zo ziekelijk snel is



    Ik zie nu in deze video dat er nog extra stats zijn om naar te kijken, zoals HP.....nooit geweten dus. Tja wist ik veel. Bizar dat de Supra vele zieke bakken eruit rijdt. Maar is het de snelste uit de game? Check de vid!
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik doe een poging tot het maken van Forza Horizon 2 Filmpjes. Gemonteerd in Movie Maker...dus dat biedt weinig mogelijkheden. Stap binnenkort over op Premiere of Vegas. Dat moet betere videos opleveren.



     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Forza Horizon 2 Porsche Expansion to be announced at E3

    Microsoft and Turn 10 Studios have some big plans lined up for E3 2015 for Forza Motorsport 6 but they aren’t forgetting about Forza Horizon 2 either. During the Microsoft conference on June 15th, Microsoft are expected to announce a new expansion for Forza Horizon 2 known as Porsche Expansion which will be available sometime within the month.

    [​IMG]

    Of course, this wasn’t meant to be announced this early but Microsoft seem to have made a slip up in their YouTube coding for their Duracell Car Pack trailer that was uploaded to their Xbox YouTube channel. Indeed, they have a Porsche Expansion trailer uploaded privately and clearly someone has the databases for both videos the wrong way around. So when a user tries to retrieve the information from the Duracell video onto their devices using Twitter, it will show the opposite title and video description.

    [​IMG]

    This was captured on my own phone (Windows Phone, via Twitter app) when I tested this out by tweeting it. After many trials, it sure enough shows that there is indeed a Forza Horizon 2 Porsche Expansion coming and yes, I’m expecting the announcement to be made at E3. So what's causing this, it's some kind of HTML cache issue and they've been mixed up. It also possible that the video title and description was switched and later edited which Twitter has not yet been updated to.

    The Porsche Expansion pack is expected to be the last for Forza Horizon 2, adding an additional 500 Gamerscore points, new events and many new Porsche cars to the game. Now, hold on a minute, what about EA? Well, I’m still unsure of the situation of the EA/Porsche deal, but what I do know is that Microsoft have been anxious to get Porsche into the game including recently borrowing Magnus Walker’s custom Porsche 277 to scan for the game. I’ve always believed Porsche is coming to Forza Motorsport 6 and made an article as to why, but bringing Porsche to Forza Horizon 2 has caught me by surprise.



    The last time we saw Porsche in Forza Motorsport was back in the franchises fourth entry when a DLC released for Forza Motorsport 4 back in 2012 added thirty Porsche cars to the game. This of course meant Microsoft had to make a deal with Electronic Arts in order to license each of those cars. It would’ve resulted in Microsoft paying a lot of money but they clearly saw the value in it. Turn 10 Creative Director Dan Greenawalt said back at the announcement of the pack "The upcoming Porsche Expansion Pack for Forza Motorsport 4 is great news for racing fans and I’m pleased that we’ve been able to work closely with EA on an agreement that brings one of the world’s most iconic automotive brands to Forza 4." Looks like, they’ve made another agreement or the EA deal somehow expired.

    Now, time for that 918.

    Cheers to @BussDH and @Nick88S for discovering and helping my verify this!

    ^Alan (@BeetleComet)
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    GRUUUUUUUWELIJK!!!!!!!!
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Grappig dat ze niet de licentie hebben voor de naam Porsche (heet in game RAF volgens mij) en vervolgens wel een Porsche expansion uitbrengen. Schijnbaar hebben ze een dealtje weten te sluiten met the Germanz.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    EA, that is.
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    RUF, echt bestaand automerk gebaseerd op de carrosserie van een Porsche.

    Overigens vind ik dat EA zo'n licentie niet waard is, je kunt in hun games niet eens zelf schakelen! Moesten zich schamen om dit merk uit te lenen voor arcade only.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Idd. Ik houd mn centjes op zak voor FM6 (geen cent teveej eej!)
     
  16. JamuellAble

    JamuellAble New Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb m gewoon weer gekocht. Net als alle forza horizon 2 dlc.

    Mja ik doe dat bij motorsport dus weer niet..
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb jammer genoeg FH2 al doorverkocht. Als ik hem binnenkort voor een prikkie op de kop kan tikken ga ik nog wel eens naar de DLC's kijken.
     
  18. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Deze namiddag 3 uurtjes Forza horizon gespeeld.
    WAT EEN ZALIG SPEL! Prachtige GFX, zalige muziek en de gameplay is niet overdreven sim achtig. Kortom een perfect racespel (voor mij althans).
    Bij momenten doet het mij denken aan project gotham racing maar dan in een open wereld.
    Wat ik wel irritant vind, is dat ik veel reclame krijg om zaken aan te schaffen. Ook als ik een wagen wil kopen krijg ik regelmatig een melding dat ik een pack moet kopen voor ik deze auto kan kopen.
    Ook gezien dat er een deel is, Storm Island, dat heel tof lijkt, maar ik moet er 20 euro voor betalen? Dat is me toch beetje teveel van het goede.
     
  19. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Bij die fast and the furious heb ik alle achievements buiten die van die chain van 50.000. Zelfs met de hulp van Youtube lukt het niet. Ik probeer het te doen met een jeep op dat hobbelig parcour, maar mijn chain stopt steeds. Hoe kan je ervoor zorgen dat je blijft punten scoren en niet elke keer opnieuw moet beginnen?
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Toevallig heb ik deze achievement vanochtend zelf gehaald. Onder het vliegveld heb je een soort open vlakte, daar ben ik met een GTR gaan driften. Gewoon gassen en van links naar rechts sturen zonder te remmen. Anders stopt je chain.

    http://xboxclips.com/WinterBaseNL/676d1ff8-2996-4e56-88de-bbb409a367da
     

Deel Deze Pagina