1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jun 2016.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik speel al ruim een week. ;)
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het zal wel aan mij liggen maar ik snap nog steeds niet wat het verschil is tussen de Exhibitions en de Championships...
     
    AntraXxX, AnubisNefer en Doelie vinden dit leuk.
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik snap het ook niet :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Exhibitions zijn één race, championship zijn er meerdere achter elkaar. That's it.
     
    AnubisNefer en Bidle vinden dit leuk.
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oh ik snap het al. Wanneer je een festival level op 5 hebt kan je alle championships doen omdat je dan alle races hebt unlocked. Ik begreep eerst niet waarom sommige locked waren...
     
    Bidle vindt dit leuk.
  6. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ben ook maar overstag gegaan
    Net alleen ff de tutorial gedaan maar het loopt wel weet als een treintje

    verstuurd via Tapatalk
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik spel het spel al ruim een week en ben level 120 maar ik weet nog steeds niet hoe je zelf een bucket list kan maken, iemand?
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, ik heb een blauw icoontje ervoor op de map staan.



    Moeilijk irritant filmpje maar kan zo snel even geen andere vinden. Vanaf 14:00 gaat hij er een maken.
     
    xerofox vindt dit leuk.
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Thanks, ik zet de meeste nutteloze icoontjes uit en blijkbaar heb ik die dus ook standaard uit staan. Dacht altijd dat die al gecreëerd waren door randoms maar dat blijken dus ook de startpunten te zijn voor de custom bucket list.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Toffe game, dat zeker maar man wat is de Groove Music optie triest slecht zeg. Gisteren kon ik op zijn minst nog muziek van Groove zelf aan een playlist toevoegen en afspelen via de ingame radio maar zelfs nu krijg ik alleen maar gefuck ermee dat de playlist niet gedownload kan worden in de game. Om nog maar te zwijgen over hoe je eigen muziek gewoon amper werkt. Jammer dit hoor.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij jou werkt nooit iets. :+
     
    AnubisNefer, Racerblade01 en Xandorra vinden dit leuk.
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 29 sep 2016
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ooohhhh, wat háát ik al die over-the-top YouTubers :mad: Doe..fucking..normaal.

    Het erge is nog dat ze over het algemeen super veel views krijgen :confused:

    Anyway, over de game, wat is 'ie gaaf!! Super uitgebreid, zonder dat het echt onoverzichtelijk wordt. Super mooie graphics, écht super mooi! Zelfs online. Heerlijke (afwisselende) soundtrack. De wagens klinkt ook allemaal weer prachtig (giga verschil t.o.v. bijvoorbeeld The Crew).
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net een playlist gemaakt van Jay-Z The Black Album en die werkt gewoon meteen. Hiervoor probeerde ik van Ghostface Killah een playlist te maken van Groove's eigen library en die gaf alleen maar errors. Begrijp jij het dan begrijp ik het.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat is het enige wat ik mis van gamen op de Xbox One.

    Spotify.
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jammer dat er zo weinig stad in de game zit en heel veel 'saai' easy design platteland. En het is bijna onmogelijk om tegen te sturen bij het schaatsen op dirt en opeens sta je omgedraaid. Of ligt dat aan mij :+ Vermaak me wel prima met de game daar niet van.

    Waar level je trouwens het snelste door? Ik hoor en zie allemaal mensen met flink hoge levels. Ik ben pas lvl 14 volgens mij en heb al best veel gedaan vind ik. Speel hoofdzakelijk solo. Of moet je echt online gaan voor meer XP?
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had net zo'n race midden in de jungle met die buggies. Na 3 keer te zijn herstart heb ik de difficulty aangepast en werd ik nog 2e. Het rijdt echt voor geen meter, zwaar frustrerend. Een hypercar heeft dezelfde handling als een buggy...

    Heb niet het idee dat ik deze ga uitspelen, het meerendeel van de races valt me echt tegen. Niet kwa moeilijkheid, maar gewoon omdat ik het offroad gedeelte gewoon haat.
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Het heeft best een houterige besturing moet ik zeggen, moest er in het begin erg aan wennen. Als hij opeens gaat schaatsen in de bocht (ook op asfalt) ben je kansloos, zelfs remmen lukt dan niet. Moet echt rustig met veel remmen door scherpe bochten heen gaan.
     
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Net zoals in het echt bedoel je dus?
     
    Insane/Erret en Rossi46 vinden dit leuk.
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Haha inderdaad, lijkt me vrij normaal :+
     

Deel Deze Pagina