1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jun 2016.

  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik had eerst ook mijn twijfels, omdat autogames ook vaak boring vind met name Circuit racers, waar ik dan wel weer een groot liefhebber ben van MotoGP, Ride, maar ik vind zelf Horizon echt erg leuk om te spelen, met name deel 2, de race events vind ik hartstikke leuk, kan je zeker aanraden mocht je deel 2 nog niet gespeelt hebben deze eerst te proberen :)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blizzard expansion is deze week $10 met Deals with Gold.
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Thx voor de tip!
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Jij vindt het toch een stom spel? :p
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik zoek een reden om het spel weer eens op te pakken. En ik heb nog nooit met de 242 in het spel gespeeld en als ik voor een tientje weer even plezier heb, dan geef ik dat graag uit.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Al enig nieuws over wanneer de volgende expansion (en wat de setting is) zal uitkomen?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    We’re thrilled to share that today at the New York International Auto Show, Porsche and Microsoft’s Turn 10 Studios announced a six-year partnership to collaborate on a suite of co-branded initiatives for Porsche and the Forza franchise. The partnership kicks off today with open registration for Porsche’s esports sponsorship debut in Forza Racing Championship Season 3: The Porsche Cup – the most inclusive racing esports program and home to the largest online racing community in gaming. Today also brings the release of the Forza Horizon 3 Porsche Car Pack, featuring an exciting lineup of Porsche cars for 2016’s best-selling racing game Forza Horizon 3, exclusively on Xbox One and Windows 10 PCs.
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Vet :thumbs:

    EDIT: ik zie 'em nog niet in de Store? =(
     
  9. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Wel leuk van Turn 10 dat je tijdens een aankomende Forzathon een viertal Porsches kunt bemachtigen ook als je de DLC niet bezit.

     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  10. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    In vergelijking vind ik de updates vanog forza heel lang duren kwa opstart van de update. Dit spel is het enigste die dat doet andere spelen totaal geen last van. Meerdere die dit ervaren ?
     
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Laatst bewerkt: 18 apr 2017
    Kimi NL, pim_smeets en B Tender vinden dit leuk.
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
  13. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    De persoon die 887pk niet genoeg vind, mag van mij een klap met een schep krijgen :p
     
    Racerblade01 en Rossi46 vinden dit leuk.
  15. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Xandorra vindt dit leuk.
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Heeft imo meer te maken met het "rubberbanding-effect" dat in deze game zit, dan met de auto's.

    Reed voor de 918 Spider in een 1400pk sterke Local Motors S-klasse met de AI op easy (explosieve acceleratie om ze in de lucht in te halen). En als je zien hoe traag de AI rijd als je bewust vertraagd en hoe snel ze versnellen als je ze voorbij bent, is gewoon eigenlijk sneu om te zien.

    Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik mij de afgelopen 2 dagen prima vermaakt heb met FH3. Was alweer een tijdje geleden dat ik het gespeeld heb!
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Die foto modus is ook zo gaaf! Ik ben er niet zo goed in, maar je kunt er prachtige plaatjes mee "schieten" :)

    Was ook enkel beschikbaar op 18 april.

    Ik heb precies hetzelfde. Komt waarschijnlijk ook doordat ik nogal auto nerd ben, maar ik vind het nog steeds een geweldige game!
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Thanks voor de tag @Rossi46! Heb mij echt uitstekend vermaakt met FH2 maar heb er nog geen moment over nagedacht om versie 3 te halen. Heb niet het idee gehad dat 3 echt met iets nieuws is gekomen. Ben verwend door dat stuurtje maar merk wel dat ik nauwelijks nog zin heb om zomaar dat ding neer te zetten en even te gaan racen.
     
  20. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Voor jou altijd ouwe! :cool:

    Ik speel FH3 overigens enkel met controller. Ik vind het totaal geen game om serieus met stuurtje en al die andere extra shizzle te gaan spelen. Liever languit hangend op de bank :+
     

Deel Deze Pagina