1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 4

Discussie in 'Games' gestart door Jimmy J., 11 jun 2018.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Je kan toch ook tot dinsdag wachten en hem dan "gratis" spelen? :+

    Kun je hem btw een keer pre-loaden met de Gamepass?
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hoe is ie met een stuur? Ik heb een Fanatec stuur maar FH3 is niet echt te doen, speel ik liever met controller. FH4 ga ik ook met controller spelen maar af en toe met stuur is wel leuk (alleen niet in FH3 want dat was niet goed te doen). Geen 900 graden sturen natuurlijk maar dat boeit me niet enorm veel, vooral of het gewoon goed rijdt met stuur.
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Ik vind het erg fijn rijden met stuur op PC! Er zit stukken meer gevoel in dan FH3. Meer dan prima te doen! Heb het ook uitgetest met driften en powersliden en dat gaat erg fijn en intuïtief.

    Ik speel het met de Logitech G920.
     
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Niet iedereen heeft GP :)
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ah vet!! Nu wil ik m nog meer spelen hahaha. The Crew 2 nog niet met stuur gespeeld maar die heb ik wel helemaal kapot gegrind.

    Is wel 14 dagen gratis :).
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Tijdje nu gespeeld en er zijn wel een paar dingen die nu al gaan irriteren.
    Geluid van de auto's is veelal niet in orde imo. Maar goed, dat wist ik al, dat is altijd al het geval geweest.

    Maar wat bijzonder vervelend begint te worden is dat je voor elk wissewasje naar de map gegooid wordt. Zelfs terwijl je met een rivals race bezig bent. Hierdoor moest ik gewoon het spel opnieuw opstarten omdat ik geen selectie kon maken in de map (tijdens rivals is die leeg) en ook de map niet meer kon sluiten. Dergelijke onderbreking steeds was volgens mij veel minder in H3.

    Verder is het spel bij mij al drie keer gecrashed. Is het vervelend dat je niet (of beter gezegd nog steeds niet) meerdere auto's tegelijk kan kopen. Het perk systeem per auto vind ik ook niets. Roulette die avatar kleding en dergelijke onzin bevat.

    Vergeleken met H3 merk ik nu al dat ik minder interesse heb om echt verder te spelen. En dat komt vooral door bepaalde irritaties die onnodig in het spel zitten.
     
  7. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Heb ook een klein minpuntje: Ik moet de DLC auto's een voor een apart downloaden om ze in mijn garage te krijgen. Had dat niet ff wat handiger gekund?

    Voor de rest, heeeerlijke game weer. Mijn tv gaf voor het eerst een signaal dat ie zich uit zichzelf uitzet (na 4 uur geen activiteit), dat zegt wel iets. Je blijft spelen8)
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Nou, download loopt, maar suuuuper traag. Dat wordt niet gamen vandaag. En de rest van het weekend ook niet want dan heb ik geen tijd. Kak.
     
  9. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Das balen idd. Download bij jouw altijd traag? Of net nu je graag fh4 wilt spelen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Sinds kort problemen. Ligt aan interne bekabeling in huis. Toch spoedig maar eens naar laten kijken.

    Anyway, ik kan de game al wel starten nu. Ben benieuwd hoe veel ik daadwerkelijk kan spelen...
     
  11. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Veel plezier!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb al flink wat gereden en inmiddels lvl 33 en iets van 5 miljoen credits. Gaat weer erg hard, maar moet zeggen dat ik me prima heb vermaakt!

    Met de nieuwe aanpak met een rental bedrijf en de filmset zijn best vermakelijk. Daarnaast zijn sommige showcases erg grappig
    zoals die van Halo. :)

    Verder natuurlijk erg arcade, maar dat was te verwachten, alles plakt op de weg of met de juiste banden op het zand/gras. De AI is nog net zo dom als altijd en niet heel erg sterk. Moet wel zeggen dat het ook erg varieert per soort race.
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Fucking holy fucking fuck........... !!!!!!

    DAT GELUID VAN EEN GTR DIE WEERGALMT TUSSEN DE GEBOUWEN VAN EDINBURGH!!!!!!!!!!!! Ik ga deze game 2 keer kopen hierom!
     
    Nol en Bidle vinden dit leuk.
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is idd wel gaaf gedaan, met name ‘s avonds!
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2018
    Martijnn vindt dit leuk.
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ben net een hele serie aan smalle landweggetjes tegengekomen, dat voelt wel snel aan als je daar gas geeft.
     
    Bidle en RemcoM vinden dit leuk.
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Gisteren tot drie uur in de nacht liggen racen :rolleyes:

    M'n eerste ervaringen zijn positief. Het ziet er weer prachtig uit en toch duidelijk mooier dan FH3. Het rijdt erg soepel, het lijkt alsof ik meer in staat ben de auto precies daar te plaatsen waar ik 'em hebben wil dan in FH3*. Het geluid vind ik prima, al heb ik natuurlijk nog maar een fractie van alle auto's gereden. De tunnels zijn wat dat betreft overigens zeker een aanwinst idd :D. De map is tot nu toe gaaf, maar ook daar heb ik nog te weinig van gezien. Ook kan ik alles nog lang niet plaatsen, dat heeft tijd nodig. Die nieuwe cockpitview (waarbij je dichter op de ruit 'zit' en eigenlijk enkel je tellers ziet) vind ik goed gevonden. Rijd een stuk makkelijker dan de traditionele cockpitview.

    Gelukkig kun je met driften geen races meer winnen, je moet nu echt rijden. Het freeroamen is daarbij een wel een 'aparte' discipline geworden :D Gewoon vol door het landschappen raggen, richting de finish. Ik vind het wel wat hebben :+

    *Belangrijkste toevoeging voor mij is de 'performance modus'. Oftewel; 1080p 60fps. Het oogt daardoor niet alleen super vloeiend (lijkt daardoor ook harder te gaan), maar ik denk dat het ook zeker bijdraagt in de precisie. Jammer dat ik nu geen supersampled beeld meer heb, maar de 60fps modus is echt heerlijk om mee te rijden.

    Het lijkt er overigens op dat het 'geld verdienen' in FH4 nòg makkelijker gaat dan in FH3. Ik heb nu een handjevol uren gereden en zit nu al aan maar dan 2 mln credits. Dat gaat wel heel rap zo....
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2018
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Er ligt een pakje te wachten op mij bij het Post NL kantoor. Is van BOL.COM en ik weet niet van wie het komt. Afmetingen zijn ter grootte van een game of stapel games. Iemand die de fysieke afmetingen weet van de Ultieme Editie??? :+
     
  18. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Gisteren ook van 22.00 tot 02.00 doorgespeeld. Heerlijke game en kon eigenlijk niet stoppen. Grafisch een plaatje, met controller en assists uit stuurt het prima voor het type game. De geluiden van de auto's zijn best in orde. uitschieter positief van waar ik tot nu mee gereden heb Is de A45 amg die ze ook de double clutch klapjes bij het schakelen hebben meegegeven. Jammer natuurlijk dat niet alles zoveel aandacht heeft gekregen maar ik vond dat wel een lekkere. Sound komt daar iig dicht bij het origineel.

    Nu lees ik dat redactielid peter het nog niet zo bevalt. De zaken die je noemt heb ik in 4 uur nog geen enkele keer gehad. Geen crashes, niet naar de map gegooid worden en de auto geluiden vallen me niet tegen (terwijl ik daar vrij kritisch in ben). Maar zo zie je maar dat iedereen het anders beleefd. Net als met Wolfenstein II :)
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Eindelijk code binnen, ultimate staat te dloaden :)
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Net een mooi plekje gezocht voor een fotoshoot van de Clio R.S.

    - zwart dak, spiegel en spoiler
    - velgen antraciet
    - ramen licht getint
    - ietsje verlaagd
    - sportuitlaat

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG]
     
    RemcoM, DutchOwnage, Nol en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina