1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 4

Discussie in 'Games' gestart door Jimmy J., 11 jun 2018.

  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik had een maandkaart gamepass liggen. Nu mooi maandje forza tot rdr2 uitkomt. En drna pik ik forza wel op marktplaats op voor 25 euro :)
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik denk dat je wel even geduld moet hebben voordat dit deel te koop is voor 25 Euro. Als je weinig geld hebt kan je beter voor deel 3 gaan, die is met een beetje zoeken nu wel te verkrijgen voor dat geld.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2018
  3. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Hou wel rekening met eventuele automatische verlengingen van de Gamepass. Hoor meerdere mensen die daarmee de fout in zijn gegaan en er van hun paypal of ms account de maand daarop 10 euro werd afgeschreven.
     
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Scherp! Ik heb ook nog zo'n trial subscription lopen. Meteen ff stop gezet :thumbs:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    https://www.windowscentral.com/how-cancel-xbox-game-pass-subscription-xbox-one

    Graag gedaan! :)
     
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    200000 credits,... maar had op wat autos gehoopt,.. kreeg alleen een ford raptor :confused:
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Alleen al aan het klagen over de bagger locaties en dat het niet in Japan plaats vindt ben ik al zeker een vol jaar tijd kwijt...
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Zeg ook 2e hands op marktplaats. Games staan na een maandje alwel te koop voor die prijs. Deze maand is al duur genoeg met Fifa 19, Tomb Raider en RDR2 :)
    Tomb Raider nieuw gekocht voor 50 en verkocht voor 40 dus dat scheelt wel weer. Daarom koop ik nooit games digitaal.
     
  9. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Mooi is dat. Dus over een maandje is het toedeledokie Rossi voor FH4?:eek:
     
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Om die reden heb ik juist de Ultimate Edition gekocht :+ Met deze game kan ik me de komende twee jaar prima vermaken!
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Voelde me niet 100%, dus maar FH4 gedaan en alle off-line races en verhaallijnen gedaan,......heb me prima vermaakt, maar moet zeggen dat alles wel erg eenvoudig was. Met name bij de verhaallijnen, alles is eenvoudig met drie sterren te halen. Eigenlijk wel jammer, had iets moeilijker mogen zijn.

    Inmiddels lvl 105 en nu nog borden vinden en de flitsers, driftzones en danger signs. Moet ook nog twee huisen kopen van 10 en 15 miljoen.

    Voorlopig er even klaar mee. 8)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Jezus, niet 100% zegt die... nu snap ik wel waarom je dat zegt zo kort na de release. :+8)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  14. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Pff sorry:+. Tuurlijk had jij de UE ook gekocht:thumbs:
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik ben zo blij dat men tijd in avatar kledij en emotes gestoken heeft en dat ik die veelal krijg in wheelspins in plaats van geld of auto's. Echt een goed idee van de ontwikkelaar om daar tijd in te steken in plaats van het verbeteren van de AI. Want na 7 motorsports en 3 horizons is het natuurlijk onzinnig om te verwachten dat ze die een keer verbeteren.......

    Verder vermaak ik mij wel met het spel. ;)
     
    allstyles en Rossi46 vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gaat weer een leuke review worden hoor ik wel. :rolleyes:
     
  17. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ik snap wat je bedoelt en volkomen met je eens. Echter, om de een of andere manier lig ik héél vaak compleet dubbel van het lachen als ik weer een maatje zie in een idiote outfit met dito dansje:D.

    Maar goed, dat is idd de eerste tijd even leuk. Na verloop van tijd ben je dat ook wel weer beu en zouden auto's en $$ een stuk beter zijn.
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Oh, ik had ook even tijdelijk een maffe outfit. Maar dat is zoals je zegt even leuk. Verder is het vooral de hoeveelheid van dergelijke wheelspin items, laat mij gewoon kopen wat ik wil met ingame credit en hou alleen geld en auto's in de wheelspins.
    Dit terwijl er weinig avatar opties zijn om een beetje op 'jou' te laten lijken.
     
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Die van @DutchOwnage klopt best aardig hoor... :whistle:
     
  20. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    :lol:

    Ben inmiddels al weer 2 keer van geslacht veranderd en weer terug. Van een blonde chick naar een donkere gangstah dude:whistle:

    Maar ff wat anders: hoe ga ik in godsnaam nog aan 20 miljoen komen. Moet nog een landhuis van 5 miljoen en een kasteel van 15 miljoen. Wil ook soms best wel aan autootje kopen en tunen kost ook geld. Ze zouden de Super Wheelspins echt moeten beperken tot geld en auto's idd.


    Na ja, heb 2 jaar de tijd tot de volgende Horizon...
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2018

Deel Deze Pagina