1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 4

Discussie in 'Games' gestart door Jimmy J., 11 jun 2018.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Echt, wat een natte duif weer die DLC voor Horizon 4...... Ik heb nu al spijt dat ik de ultimate edition heb gekocht. Alweer een los offroad eiland, ik heb daar helemaal geen zin in. Had liever gezien dat ze de map zelf deden uitbreiden! Er was in het noorden van Edinburgh een harstikke mooie optie geweest bij die brug. Maar nee, weer een of ander stom eiland met extreem weer.....
     
    Zifnap, Alexknl en RemcoM vinden dit leuk.
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Lekker op tijd ook. 90% is al klaar met dit spel vanwege de geringe replaywaarde. "We ontvingen de titel al een weekje eerder dan de release, dus buiten tegen of met een andere reviewer, heb ik het online nog niet kunnen spelen", en dan vandaag dit droppen. Waarom die moeite?
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Met dit soort games is die GamePass dan wel weer ideaal hoor. Ik heb er 2 weken een hoop plezier van gehad, maar dan heb ik het ook wel weer gezien.
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb ook spijt dat ik de Ultimate edition gekocht heb. Maar het is voor mij een eerste en laatste keer geweest. Dit was voor mij echt een gevalletje FOMO bij het overwegen van deze editie. Volgende keer gewoon lekker goedkope standaard key halen en iets minder makkelijk een pre-order plaatsen. Ik laat FH4 nu al bijna een maand links liggen door andere releases zoals BO4, RDR2 en BFV. Ik hoop dat deze game over een paar maanden weer wat replay value voor mij gaat brengen..
     
    Bidle en Martijnn vinden dit leuk.
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Komt er nog bij kijken dat wederom de map gewoon niet groot genoeg is, het is weer allemaal van het zelfde formaat als FH3, zelfs FH2 was groter. Mij boeit dat offroad rijden niet hoor, ik heb liever meer echte wegen om op te rijden.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik ben achteraf blij dat ik hem met de gamepass heb. Niet eens gekocht :+. Snap niet waarom Horizon altijd zo’n stomme DLC heeft.
    Die met Hot Wheels had wel leuke gameplay, maar voelde ook alsof ik betaalde gesponsorde content aan het spelen was.
     
  10. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik vond FH2 en FH3 leuk, maar ik merk dat ik FH4 nauwelijks speel en er ook geen behoefte aan heb. Ben er op uitgekeken. Ook alleen via GamePass, niet gekocht gelukkig.
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wat zijn we weer lekker positief hier :)
    Ik speel nog met alle plezier FH4.
    Deze game bulkt van de content en multiplayer zit toch uitstekend in elkaar.
     
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Kun je al solo online?
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Sinds de nieuwe update, toch weer aan het spelen geslagen.
    Online is nog steeds een drama, maar het klooien met auto's vind ik in deze FH beter dan in de andere FH's.

    Best wel veel eigen banen gemaakt met het oog op realistische routes en rally-banen. Jammer dat het niet mogelijk is om auto-eisen te stellen bij het opstellen van een Blueprint (RWD, AWD, <400pk, etc) maar dat doe ik dan lekker voor mijzelf. Op dit moment rijd ik bijvoorbeeld een eigengemaakte 11,5km lange onverharde rally-stage met RWD auto's die <400pk hebben.

    Erg vermakelijk om dan je eigen tijden te proberen te verbeteren en zo betere auto's te maken/vinden. Ook de Photo-studio blijf ik leuk vinden!
    Best wel weer een FM2 gevoel bij dit spel.

    Greep uit mijn kiekjes:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    X-Junk, Olijke Poffer, Rossi46 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Ik kijk vooral samen met @DapperDamhert rond het Horizonfestival dat de snelheden, overtredingen en verkeerd geparkeerde auto's op de bon komen met onze Nederlands en Belgische politieauto's! :p:thumbs: Desnoods achtervolgingen op vluchtende festivalgangers :whistle::D FUN FUN FUN

    [​IMG]
     
    Martijnn, DapperDamhert, Rossi46 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb je echt Nederlandse politieauto’s of is dat een mod?
     
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Livery editor? Iets wat al meer dan 10 jaar in iedere Forza-game zit. :p
     
    X-Junk, Rossi46 en Rienbu vinden dit leuk.
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Lol Hahaha. Ben niet echt een racer sorry ;)
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik vind het ook gewoon een super vermakelijke game. Heel weird dat de MP modus momenteel is zoals 'ie is, maar dat fixen ze wel. Zoals ze wel meer hebben toegevoegd de laatste tijd. De game was - weer eens - totaal niet af.
     
  19. Jeroen Post

    Jeroen Post Active Member Eindredacteur

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    117
    Het is zonder meer een vermakelijk spel. Het lijkt me iets teveel op de vorige games, het is niet zo spannend meer. Een leuke toevoeging is wel die Stunt missies die je kan doen :) Vooral deel 2 in deze serie heb ik veel gedaan, in co-op was dat echt de moeite.
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik merk juist dat ik deze FH veel vaker opstart dan de vorige 3 delen. Die waren nogal gauw 'meh' en saai na het behalen van het hoogste polsbandje (Bij FH2 is het niet eens zover gekomen, daar was ik echt zo klaar mee).

    Voor mij is DE-uitbreiding van de singleplayer de custom route opties. En dan vooral de wat betere banen die niet gericht zijn op het behalen van zoveel mogelijk credits en dergelijke.


    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Rossi46 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina