1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 okt 2012.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan krijg jij zeker een achievement? :+
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, je en nee. :+ De skin is inmiddels al eens gedownload, maar er was wel een achievement voor.
    Of er moet ook een achievement zijn voor als je meer dan 1 download krijgt. :p
     
  3. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Dan moet ik er ook maar eens een op gaan zetten :)

    Wie wil trouwens eens samen Forza Horizon online doen ofzo of weet ik wat :p

    In ieder geval:
    Voeg JJNL77 toe
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, Hard is niks voor mij. Stuk of 6 races zo gedaan, 2 gewonnen 4 verloren. Ik houd het wel lekker bij Medium. :+ Tot nu toe win ik dan gemakkelijk, maar de sprong naar Hard is voor mij te groot. Ieder foutje (en dat zijn er veel bij mij) wordt keihard afgestraft.

    Het leukste vind ik nog het Top Gear sfeertje wat de game heeft. Niet zo doodserieus en kil als de normale Forza, maar gewoon idiote dingen als tegen een vliegtuig racen, punten krijgen voor gevaarlijk racen, speedrecords zetten, of zoals het scherm wat ik nu voor me heb; op een bepaalde plaats en manier een foto nemen.
    En het zoeken naar Barns! :D

    De échte' races doe ik wel tussendoor. :p

    Ik had nog een filmpje van mijn race tegen een helikopter. Niemand zal er wel zin in hebben om mij al botsend en schuivend de finish te zien halen? :+
     
  5. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat zijn barns?
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Een schuur. :+
     
  7. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Oh dan moet ik die maar eens gaan zoeken :p
    Staan die op je kaart aangegeven?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Om de zoveel tijd (geen idee wat de criteria zijn) krijg je een oproep dat er een gerucht is dat er ergens een oude schuur staat met een klassieke auto erin. Het gebied waar die schuur zou zijn wordt dan door een witte cirkel op je map aangegeven.
    Helaas in totaal maar 9.
     
  9. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb 2x z'n bericht gekregen,
    Maar heb het nog niet gedaan kan ik het dan nog wel alsnog doen??

    Trouwens mensen samen is racen ?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik neem aan van wel. Maar ik doe het zelf altijd gelijk, dus ik zou het niet zeker weten.
    Ik zit nu zelf op 5/9

    Vandaag misschien een beetje té lang deze game zitten doen. :+ Ach ja, beter dan dat ik ze in de backlog schuif en er uiteindelijk totaal niet meer aan toe kom. :p

    Wat is het online gedeelte eigenlijk? Gewoon circuit races, of is het daar ook open world?
     
  11. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op je kaart kijkt zul je zien dat er een lichtgrijze cirkel op sommige plaatsen op de map staat.
    In die cirkel moet je naar die schuren gaan zoeken, dus je kunt in principe ook wachten, totdat je alle berichten hebt gekregen en dan alles afwerken.
    Maar waarom zou je:+
     
  12. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Bedankt
     
  13. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    In de multiplayer kun je beide doen. Er is een mogelijkheid om met anderen in een open wereld te rijden en met elkaar (maximaal 8 spelers) challenges te halen.
    Maar je kunt ook gewoon meedoen aan straatracen, punt-naar-punt-racen en circuitracen. Verder is er ook nog een spelmode met drie verschillende partygames. Mijn persoonlijke favoriet:)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat is dat rewinden toch eigenlijk gewoon cheaten 8) Ik gebruik het normaal nooit, maar ik had net een crap race in een auto wat ik maar niet onder controle kreeg, dus fuck it. de hele tijd zitten rewinden. :+ Eerste geworden en geen penalty of wat dan ook gekregen. Ach, ik zal er maar niet al te hard over klagen, want zonder had ik het niet gered. :p
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Rewind moet verbannen worden uit racespellen. Vernagelen ook vaak de leaderboards. Zo! :mad:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wacht, is het niet gewoon zo dat als je een rewind gebruikt, je tijd ongeldig wordt verklaard? Zo niet, dan zou het wel zo moeten zijn. 8)

    En nooohh, een domme onbuigbare plant heeft net een dikke combo verpest. Vervloekte planten. :mad:
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vooral voor mensen zoals Dulle dus! :p
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Bij het ene spel wel, bij de andere niet. Maar ik vind rewind net zoiets als die dikke auto-aim die tegenwoordig in bijna elke shooter zit. Mensen moeten gewoon wat meer hun best doen, of de kans daarvoor krijgen.
    Bij een racespel is het juist de mogelijkheid dat je het in de laatste bocht verziekt die ook spanning met zich meebrengt. Rewind opties verpesten dat. Ik gebruik het eigenlijk vrijwel nooit. Ik speel nu Grid2, daar zit die bs ook in. Crash, einde race -> restart.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar... Dan zou ik nooit een race af kunnen maken. :+

    Nee, ik gebruik het ook vrijwel nooit, maar als ik in een race zit waar ik niet veel zin in heb om het opnieuw te gaan doen...Ik heb wel leukere dingen te doen dan iets vervelends keer op keer te restarten. :p
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Natuurlijk wel.
    Het zal alleen wat meer moeite kosten in sommige gevallen. Maar dan doe je het wel helemaal zelf inplaats van met dergelijke suffe hulpmiddelen.
     

Deel Deze Pagina