1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 okt 2012.

  1. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Hopelijk kan ik ook even aan die auto komen! leuk bedachte wedstrijd zoiezo!
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Egh, wie is nu XBW group leader? Dan kan ik die persoon (of co-leaders) even een request sturen. hehe aangezien Willem is afgetreden.
    Dan kan ik makkelijker dingen als dat xbw logo sharen. Voor wie daar interesse in heeft tenminste
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Gelet op de eerdere discussie heb ik Flavourlicious als Leider aangewezen. Btw peter, laat je nog wel ff je GT weten? As je gt online afwijkt van je forumnaam is het niet te controleren wie toegang vraag tot de club.

    Ps: als er liefhebbers zijn om ASSistent te worden, draag ik graag dat stokje ook over. Ben de laatste tijd weinig online.
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Je moet gewoon de club zoeken en een request indienen. Dan accept een van de (co) leaders het wel.
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dacht om één of andere reden dat het alleen maar via iemand uit mijn friendslist kon. Vraag me niet hoe ik daarop kom, doh........ ouderdom denk ik........
    Hoe dan ook, request ingedient. Alleen kreeg ik wel de melding dat ik al een request voor de club lopend had. Dat is degene die ik naar Willem had gestuurd natuurlijk.
    Mijn GT is hetzelfde overigens als mijn xbw naam
     
  6. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja ik zou ook graag de club willen joinen
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het lijkt dan alsof je een request naar een friend stuurt, maar hij kijkt naar de club waar die vriend lid van is. Dus ongeacht welke gamertag je koos, de request komt altijd bij de leaders van de uit.
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Oh ok, nou ja dan moet het goed komen
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    favoriete auto

    Favoriete auto Aventador (J) in R3 en de Audi TT in A klasse voor online mulitplayer racen.

    Waar ik mij het meest aan irriteer zijn de vangrail remmers in de mulktiplayer:
    De jongens die bij een scherpe bocht de vangrail gebruiken om full speed in te rijden zonder maar even het rempedal aan te raken en daarna weer vanuit stilstand wegaccelereren.
    Vaak rossen zij dan hun voorgangers, die wel netjes remmen, tegen de vangrail aan.
    Voor de rest een lekker game!!!
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2012
  10. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Snel maar ff een lobby doen met echte fm4 mannen! Ik irriteer me ook mateloos aan het online gepeupel die steeds beukt. Sommige beuken je gewoon omdat je ze inhaalt. Apart soms hoor. Heb gisteren ook een paar keer die gunst geretourneerd :)
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb nu ruim 40 uur gespeeld en pas een paar keer online geweest in Free Roam. Daar viel het gelukkig wel mee.
     
  12. nick30

    nick30 Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik een auto kopen van mn verdiende credits?ik win eigenlijk alleen maar autos maar die zijn niet de moeite .
    oja,ben noob,dit is het eerste leuke spel en heb de xbox maar 10x aangehad ofzo

    thnx 4 the help

    EDIT.en ik heb bij de limited edition ook 2 munten gekregen maar die zie ik nergens staan? ook zegt ie dat ik geen munten heb ,maar er wel kan kopen?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2012
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Op het Festival terrein bij de Car Show kan je autos kopen
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    \o/Mercedes SLS code contest\o/​



    LOCATIE HINT!

    De locatie bevind zich in het Noorden, maar toch lager dan je denkt!

    Voor meer info klik hier
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2012
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net de popularity challenge voltooid! Gelukkig loopt de meter wel weer langzaam vol! Ben benieuwd of je dan weer 500.000Cr krijgt.

    Met welke auto en welke klasse hebben jullie de langste chain gehaald?
    Ik zelf in de Lotus Eleven S-klasse.
     
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik zelf heb de meeste punten binnen geharkt met een 800pk sterke Supra..

    de meeste levels heb ik gehaald met de mustang die je wint bij je eerste showdown.. was op de terugweg naar het festival van P.250 naar P186 ofzo..

    Vanaf daar met een XKR-S gereden(ongeveer 600pk) en toen de supra..

    vond de challenge niet veel voorstellen, zeker niet in combinatie met de maximaal X5 combo die je zonder al te veel moeite kunt halen. Ook vind ik het jammer, dat wanneer je spint je punten gewoon doorgaan maar het een "burnout" heet.. en je kunt nogal veel raken met je kont zonder dat je punten verliest..

    ik heb afgelopen zondag positie nummer 1 bereikt, alle wegen bereden en alle 100 discount signs gevonden. Verder de Drift-challenge en de E-drift-challenge uitgespeeld, alle showdownevents gehaald en 8 van de 9 barnfinds gedaaan.

    ik vind het qua levelen/challenges een te makkelijk spel. hoopte eigenlijk dat het wat moeilijker/minder snel zou gaan..
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kan me wel vinden in dat het makkelijk gaat. Had zaterdag ook het meeste gedaan op de races na.
    Maar volgens mij ben jij wel ook één van de betere!

    Vind enkel de Ai erg tegenvallen. Verder vermaak ik me wel en heb er al tig uur inzitten. Staat hier nagenoeg de hele dag aan en loop er toch vaak even heen om een race te doen of even gewoon te rijden.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wow, nog tips voor punten scoren dan? Zo vlug gaat het bij mij niet. :9
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Vanaf Forza motorsport 1 bezig zijn met driften.. :D

    Ik drift al sinds FM1, en sinds FM2 met een stuur. en met driften scoor je in FH punten over een lange afstand dus kun je het overal doen.. samen met de combo's van X5 heb je zo 100.000 punten, welke in het begin stadium gelijk staat aan zo'n 50 levels.. en dan gaat het tot en met level 30 echt hard. Vanaf 30 is gaat het vanaf de 100.000 met een level of 5-8 en vanaf level 5 gaat het nog "langzamer" ik ging van level 4 naar level 1 in 1 chain.. nu ben ik op 75% van de allerlaatste level(die wat na je achievement komt).. deze duurt wel lang.. hier heb ik sowieso al een stuk of 7 100.000 chains inzitten..
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    De allerlaatste level heb ik ook al, maar haal zelf meestal rond de 50.000. Vriend van me doet het ook vaak bij een terrasje. Daar rijd hij dan een paar keer doorheen. Levert ook telkens iets van 30.000 op.

    Die van de portals zijn ook allemaal eigenlijk te makkelijk. Hadden wel iets hoger gemogen.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2012

Deel Deze Pagina