Forza Motorports Team(s)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Stealthstorm, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Forza Motorports Team

Hoi,

Ik weet niet of dit de juiste plek is om te posten, heb wel the rules gelezen maargoed.

Op dit moment ben ik bezig met het oprichten van een race team(club) voor de komende forza motorsports. Ik vroeg me af of hier mensen zijn die geintereseerd zijn in dit en zo ja, denk dan mee voor een naam. Het is niet de bedoeling dat er newbie's joinen, dat kan ik nu dus ook nog niet zeggen en bijna iedereen zal het in het begin niet gelijk top spelen maar op den duur zullen we zien hoe goed wie is.

Ik ben al rustig aan bezig met een site waarbij een forum komt dus dat komt wel goed. Voor de rest gaat het op live verder :) .

Geef maar je commentaar...dus lijkt het je leuk te joinen, een naam (tijdelijke naam is Team RPM totdat er een betere is, een unieke en das lastig ;) ), max spelers, min. leeftijd (geen kinderachtig gedoe dus :) ), etc.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel bij je in je club, maar heb zelf al een naam en ga deze gebruiken, ik word zelf de leider van de clan, misschien kun je joinen en coleader worden.

greetz wooly

3. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, nee sorry. En er hoeft bij mij niet een een echte leider te zien. Wel mensen die orde kunnen houden maar ik ga er vanuit dat het niet een of andere kleuter club word :9

Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  4. Trossarms

Trossarms Guest

Ach weet je wat ik kom er wel bij ;)

5. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    ok, :) nog nog de rest.

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Sorry; dit soort theads staan we niet toe. Je kan echter wel je team met alle bijbehorende info (zoals de site van je team binnenkort) in een van de clan threads posten volgens de voorschriften. :)

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina