1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Bonbridge, het enigste verschil met een D400 en D396 auto is zowat alleen andere velgjes.
     
  2. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is nou juist het leukste , je auto in bedwang zien te houden.
    En zo moeilijk is het nou ook weer niet om met je trigger te doseren :confused:
     
  3. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Nou..... Is ook niet helemaal waar.
    Je kunt een auto op verschillende manieren naar een PI (performance index) krijgen.
    De één kiest voor meer vermogen, de ander voor een betere wegliging. Je moet zo dicht mogelijk bij het klasse max. zitten maar dat moet wel bij je rijstijl passen. Een zware auto met veel KW wil niet altijd snel zijn, en een lichte auto met weinig topsnelheid is ook niet wat je wil. Je moet dus een persoonlijke mix zoeken.

    Het leuke is aan Forza dat je dus op verschillende manieren en combinaties dit kan bereiken. Niet iedere D400 is dus gelijk.
     
  4. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    En tog ben ik niet helemaal met jouw eens:9 , want in die klasse ga je overal al snel overheen , goede banden is gelijk veel erbij , motor ook dus ben je er snel over heen , dus blijft er eigenlijk allen een spoilertje en velgjes over b.v

    maar goed wie ben ik om te zeggen dat ik gelijk heb , het is allen mijn mening.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat wat Triple X zei, is vooral het geval bij D/C/B inderdaad. Maar met een lage D classe auto kun je er wel wat kW bijpompen en ook andere remmen, spoilers enzovoorts.

    Maar dat verschil van maar 4 puntjes zal toch niet zo veel verschil geven, en vooral in de D classe niet?

    Maar als je een beetje handig bent in het tunen (dus niet upgraden) kunnen die 4 puntjes wel een aardig verschil lijken volgens mij.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  6. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie heeft tuning tips voor bepaalde auto's op bepaalde banen? Bijvoorbeeld New York, is daar andere setting dan tskuba?
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik denk het wel, new york is geschikter met een snellere auto(meer speed)

    tsukuba is bochtiger dus kan je beter meer grip kiezen
     
  8. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een zware rechterwijsvinger
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Met alle hulpmiddelen uit ben ik met de Ferrari R1 wagen 1,5 seconde langzamer op Sebring, dan wanneer ik ABS en TC aan heb staan. Zonder afsnijden rijd ik daar een 1.45 (zonder) en een 1.43,5 (met)
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Is het al iemand opgevallen dat je tijdens het rijden in de pits
    gewoon door je tegenstander heen rijd !?

    Beetje jammer .

    Is er al wat bekend over eventuele content ? E3 misschien ?
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind het hele pitstop gedoe erg jammer gedaan. Wel goed gedaan voor de simulatie met fuel en versleten banden, maar ze hadden er toch wel wat meer werk in mogen steken. Zoals bijvoorbeeld gewoon een echte pitcrew etc. Maarja, het is een minpunt waar ik me niet zo zeer aan stoor. Want je merkt het toch alleen maar bij Endurance races.
     
  12. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    jesus, zon endurance race is wel lang zeg 8)
     
  13. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    het heet niet voor niets endurance;)
     
  14. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam er gisteren pas achter dat je auto tijdens het rijden ook echt vies wordt, terwijl ik het spel toch al een tijdje speel...
     
  15. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ja merkte het vandaag ook op mijn witte Caddilac zaten bruinige stof vlekken langs de wielkuipen , van al dat stof op laguna seca.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk, om net als in FM1, een auto aan een ander profiel te geven op dezelfde xbox360.
    Dus dan ook niet via xboxlive (want dat kan wel). Maar dus echt gewoon lokaal, je auto giften aan een ander profiel

    Zo ja, waar vindt ik deze optie?
     
  17. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb twee auto's naar een maat van me gestuurd maar er zijn nu al een paar dagen overheen maar hij heeft de auto's nog niet ontvangen en ik heb ze ook niet meer. wie heeft dit ook meegemaakt?
    dit kan toch niet.
     
  18. Zeemeeuw_5

    Zeemeeuw_5 8800GTS

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg is dit een vaker voorkomende bug, ik denk dat je die auto's wel kunt vergeten =(
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat zal je net gebeuren met een wagen waar je ongeveer 500.000 credits en over de 10/15 uur aan hebt besteed... :9
     
  20. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mazda RX 7 te koop! Verschillende uitvoeringen! Wil je er 1? Ze zijn voor 175.00 te bestellen. Ik heb er 5 op voorraad. Als je ergens je naam wilt kost het 180.000 Cr. Als je er 1 wilt stuur mij even een PM met daarin welke uitvoering je wilt. Alles word verkocht met Locked Paintjob. Heb je verzoekjes mag natuurlijk altijd, misschien word dan wel de prijs omhoog maar dat ligt er aan wat het is.

    You Tube:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    DK:

    [​IMG]
    [​IMG]

    2F2F:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Tunder:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina