1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat dan :eek: , ik heb europa gekozen , maar je kunt dus later ook nog amerika kiezen enzo?
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Druk maar is op RB bij career. En dan op Y :eek: Dacht ik, je moet iig eventjes zoeken bij de RB knop, weet niet precies welke knop je dan in moet drukken...
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh oke , maar krijg je dan weer andere tracks ofzo , want ik heb europa gekozen , en dan gwn ook de races van US gedaan met de camaro enzo , maakt dat niet uit?
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tzal voor mij niks uit maken qua races. Het enigste wat verandert is het kopen van auto, dat je nu in de andere regio wel discount krijgt.

    Maar lees het berichtje van Ramon.
    :)
     
  5. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wissel gewoon niet klaar:9
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha zo denk ik ook altijd maar, lekker makkelijk doen dan kom je er ook wel :9
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    24 uur zat wel in Gran Tursimo :eek:

    Zit hier trouwens ook van die LeMans bagger in? :9
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nope na een kleine 50 min houd het op :eek:
     
  9. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel met die LeMans auto's?

    Daar had ik echt zo'n hekel aan :9
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Ik zou gewoon pas wisselen als je Level 50 bent, zodat je er zeker van bent dat je alle wagens hebt unlocked.
    En dan natuurlijk eerst alles in je eigen regio alvast kopen.
    Maar als je switcht, krijg je ook 50% korting (als je bij level 30 volgens mij bent is dat al zo) dus dan spaar je vooral veel op die dure r-klasse wagens.



    Ikzelf zit nu nog ongeveer 50.000credits verwijdert van level 43. Dus dan heb ik nog een zware tijd te begaan. :9 Ik moet nog 1 evenement in die Regional Championship en dan moet ik nog alleen dat met die Stock wagens, Professional en Endurance.
     
  11. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    @ antraXxX , wat is jouw gamertag dan voeg ik je ff toe , dan kunne we af ent oe is ff een potje racen online;) (allen is me headseat wel kapot dus moet ik het weer over de speaker zette|:- )
     
  12. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook nog niet van plan te wisselen. Het is alleen om uiteindelijk alle auto's te krijgen.
     
  13. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten wel een aantal Le Mans auto's in ja, bijv. die Breitling Bentley en die Audi R10 die vorig jaar gewonnen heeft.
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    R10 zit er niet in alleeen de R8 ;)
     
  15. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Over dat switchen van home-region: Is dat noodzakelijk om op termijn alle auto's te krijgen omdat je ze niet kan unlocken of is dat puur om geld te besparen?
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Gangsterdwerg, dat is ten eerste noodzakelijk om alle auto's te unlocken. Ik heb Europa als home region gekozen, en als ik bijvoorbeeld een Dodge Charger R/T wil kopen, staat er dat ik level 10 in de Amerikaanse region moet zijn. Dus dan moet ik switchen naar Amerika, en dan kan ik pas die auto kopen.

    En dat switchen is natuurlijk ook om geld te besparen, want zo bespaar je toch wel 50% en dat is lekker meegenomen vooral als je die dure R-klasse wagens moet kopen.


    @ Triple X, ik heb hier al wel XBL Gold liggen maar ik heb het nog niet werkende... :mad: Maar ik moet eerst wat over mijn connectie probleempjes vragen bij het XBL gedeelte hier op het forum, want daar zullen vast en zeker wel een paar mensen zijn die me kunnen helpen!
     
  17. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou waar w8 je dan nog op:9 , ga het in dat forum Vragen *)
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik moet eerst van alles weten over de verbinding die we hier hebben liggen. Maar daar weet mijn vader meer over.. :9 Maar ik heb nu vakantie, dus dat zal spoedig goed komen.
     
  19. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Switchen is niet helemaal nodig (alhoewel ik het ook één keer heb gedaan). Je kunt ook goed "winkelen" op de auction house. Als je goed zoekt kun je soms leuke aanbiedingen kopen. Zelf heb ik daar best veel gekocht om alle achievements (43 van de 44) te halen.

    Let wel op bij switchen dat je alle auto's uit je regio hebt. Want bij een switch worden er dus ook auto's uit je huidige regio gelockt. En na de switch kun je die dus niet meer kopen.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat is vooral een aanrader, om eerst alles in je eigen regio te kopen. Want anders moet je weer voor erg veel geld terugswitchen om net die paar auto's te kopen.. Handelen op auction house is vaak wel beter ja, want daar zul je denk ik veel auto's goedkoper aantreffen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina