1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

  1. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik altijd heb? Dan speel ik lekker veel op easy, om zeg maar de laptijden te verbeteren zonder dat die auto's in de weg zitten. Klinkt mischien noob-achtig maar het is egt vet. Geen auto's die je van de baan aframmen omdat ze op "Easy" staan waardoor je ook niet botst waardoor je weer geld bespaart:)
     
  2. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    i k speel het ook nog dagelijks online beetje driften met wat maatjes is wel lache :p
     
  3. Probleem bij mij is dat je al na een x aantal races/kampioeschappen weinig meer te maken krijgt met de AI omdat je veel wagen veel te snel is. Dat is het nadeel van het tunen van je wagen. Heb liever gewoon een kampioenschap met allemaal dezelfde wagen. OF zoals bij de le mans series een paar klasses (snel, mid, langzaam) bij elkaar.
     
  4. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel de Factory Spec races:)
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik ben ook weer aan de slag met de SP races gegaan. En wat SuspenZ ook zegt zo doe ik het meestal ook wel, ik vind het heel leuk nu. Ik ben nu op 56% en moet dus nog een heel stuk ben nu bezig met de Regional Championships. :)
     
  6. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Forza 2 nog niet zo lang. Ik ben nu ongeveer lvl 17. Het is wel wennen in het begin, zeker na veel pgr4 gespeelt te hebben.

    Gebeuren er nog wat races op mijn (rookie) niveau of is het allemaal end-game, dat je alleen maar tegen de veteranen hun uitlaatgassen mag aankijken :)

    Voor de rookies onder ons mijn tag is Bergje als je wilt racen
     
  7. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu lvl 49, nog 200 Credits en ik ben 50:) En ik heb alle championships gecomplete op 3 na. Factory Spec 5/10 Complete, Proffesional 5/10 Complete en Endurance 9/10 Complete. Schiet al lekker op:thumbs:
    Ben ook van plan om de 1000 te halen. Ik heb ook bijna alle cars al. Dus dan wordt alleen die 1.000.000 Online achievement nog lastig. Maar ik speel veel met engelsen maten die niet serieus racen dus kan ik makkelijk credits krijgen:)

    Hee Bergje, zullen we morgen ff online racen? Ik had je al message gestuurd op LIVE. En ik zag dat je dus niet al te laat doorging daarom kunnen we beter morgen ff racen. En vanaf lvl 30 krijg je echt dikke wagens. Je moet vooral geduld hebben bij Forza.
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Die achievement heb ik al een tijdje. Ik ben nu bezig om met een auto 1.000.000 te verdienen. Met m'n Subaru Impreza 22B heb ik (online) al 630.000 bij elkaar verdiend.
     
  9. Jordi 360

    Jordi 360 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die van mij loopt altijd vast op ongeveer de helft van de Races het is een bundle copy dus hij zat in de bundel v.d 360 nog nooit een rode ring gehad en nog nooit met een ander spel gehad en hij 6 maanden oud
     
  10. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu al 2 endurance races voltooid, duren een klein uurtje. Vind deze wel leuk, met een muziekje erbij.:p
    Ben level 34 nu, denk nog tot lvl 40 te gaan voor de achievement en dan ben ik van plan het spel even opkant te leggen.

    Online speel ik het amper/nooit. Niet echt zin om aan te beginnen, kheb FM2 ook nog maar 1 maand. De classic versie.
     
  11. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf man, ik ging in free run racen tegen mijn eigen ghost en ik lag dik 3 autolengtes voor toen ik over de streep ging, ik had geen penalty en alsnog was mijn ronde 0.3 seconde langzamer dan mijn snelste:mad: echt vaag
     
  12. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik heb ook de bundle copy maar ik heb er nooit last van. Hij is nog nooit vastgelopen.

    Ik ben nu lvl 50 en heb de All Gold Endurance Races achievement net binnen. Net de laatste gedaan alleen ik heb bij de laatste 3 Hire Driver gedaan omdat ik geen zin heb om 10 uur te racen. :9
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Er rijden altijd 2 (en soms 3, wanneer je dat instelt) ghosts met je mee.
    Ghost 1 toont je allersnelste rondje allertijden in een bepaalde klasse.
    Ghost 2 toont je allersnelste rondje van deze sessie.

    Het kan zijn dat je voor ghost 2 finishte, maar achter ghost 1. Dit betekent dat je wel je beste rondje van deze sessie verbeterde, maar niet je echte record op die baan.
     
  14. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Duurt de laatste endurance race 10uur lang?? (als je zonder Hire Driver doet)
    Een race van 1uur vind ik al meer dan genoeg:+
     
  15. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, het kan best zijn dat dit gebeurt, ik heb dit ook soms, het is gewoon 'n fout met de ghost die verkeerd gesaved is of wat dan ook.
    Komt vooral voor met 'n ghost die je download van de scoreboards.

    Ook heb ik vaker op het achterste stuk op de Nordsleiffe dat ik 'n soort van lag heb, het beeld staat even stil, alsof hij de rest van het circuit moet laden. Hier wil m'n ghost ook wel eens verspringen en heb ik het idee dat ik hierdoor tijd verlies.

    Hetzelfde gaat trouwens ook op bij King Cobra, net na de 2e dubbele links-rechts combinatie op ongeveer de helft van het circuit.
     
  16. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja...dat zou kunnen.. WTF noob, dat weet ik ook wel, ik heb het natuurlijk over beide ghosts, de ghost van mijn snelste rondje ooit.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kalmeer even schat. :): Mazda kan niet ruiken wat jij wel en niet weet.
     
  18. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, wat een nerdje |:-
     
  19. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij pobeert je alleen maar te helpen hoor|:-
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    dat heb ik ook op de nordschleiffe. meestal in dat bochtige downhillstuk. Erg naar is dat.

    groeten van S7Emilio ;)
     

Deel Deze Pagina