Weet iemand misschien of het bekend is dat er een deel van Forza Motorsport of DTM: Race Driver op de xbox 360 verschijnt? Als ik deze spellen zou kunnen spelen op mn 360 zou ik ECHT een gelukkige gamer zijn
Forza Motorsport 2 komt er vrijwel zeker aan. DTM vind denk ook z'n weg wel naar de 360 maar in beide gevallen zul je nog even geduld moeten hebben
DTM komt eraan....... En ik heb een paar screens gezien NEXT - GEN ROCKS !!!!! Ook ik kan niet wachten, hoop zelf liever op een W2C game, maargoed, daarvan zijn de berichten tot nu toe alleen babbels :-(
DTM is tot nu toe alleen maar aangekondigd voor de Xbox, PS2 en de PC, maar ik geloof er niet in dat DTM 3 nooit naar de 360 zal komen. Die screens zullen waarschijnlijk van de PC komen
Die screens zijn idd van de PC. Niks next-gen dus. Deze game is wel Backward Compatible, maar hij is niet gemaakt voor de 360. Misschien dat hij wat later komt, maar nu in elk geval nog niet. De game schijnt overigens niet zo goed te zijn.
ooh? dan lees jij toch de verkeerde sites of magazines. Elke preview die ik heb gelezen(gamespot, ign, PU enz) zijn ze erg over te spreken Volgens hun gaat dit het beste deel worden uit de serie
Ik weet niet of DTM 3 op de xbox 360 óók goed functioneert. Daarom moeten ze maar eens komen met DTM voor een 360-versie. Zulk soort spellen zijn altijd wel volop in trek, het zou een mooie binnenkomer zijn samen met de 360..maarja...enige wat we kunnen doen is hopen dat ie wordt aangekondigd binnenkort
Ik hoop echt dat ze ook een 360 versie van DTM3 maken, als ik m'n 360 niet had dan had ik 'm zeker gekocht. Echt een mooi spel lijkt het me.
DTM DTM komt er OFFICIEEL aan voor de 360. Ze zijn er zelfs al mee bezig! Het hele spel wordt echter vanaf 0 gebouwd zodat de 360 optimaal benut kan worden! Bron: The Unofficial XBox Magazine (die Engelse van 13.50 ofzoiets) Forza Motorsport Ik weet niet of Forza 2 eraan komt. Alles en iedereen vond het op z'n minst een degelijk maar meestal een ontzettend goed spel, maar de verkoopcijfers zijn enorm tegengevallen. Dus ik zou er geen wedje op leggen dat er een deel 2 komt.