1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2


    [​IMG]

    [gb]Forza Motorsport 3[/gb]
    Ontwikkelaar: Turn 10
    Uitgever: Microsoft
    Genre: Simulatie Racer
    Platform(s): Xbox 360
    Spelers: Spelers: 1-2 / Spelers co-op: 1-2 / Multiplayer versus
    Opties: -
    Releasedatum: Oktober 2009
    Officiële Website: Klik
    XBW Gamepage: Klik
    Games uit de serie Forza Motorsport:
    Forza Motorsport 1
    Forza Motorsport 2

    [gb]Informatie=(/gb]
    [​IMG]

    Forza Motorsport 3 doet alles grootser en beter dan het vorige deel in de serie. Ook moet de race-simulatietitel toegankelijker worden voor jong en oud. Dit wordt gedaan door een 400 verschillende bekende en minder bekende auto’s van 50 automakers aan te bieden die in 100 verschillende echte, waaronder de Suzuka, Nürburgring Nordschleife en de Sebring International Raceway, maar ook exotische verzonnen locaties zullen racen. In totaal zullen spelers een 200 verschillende evenementen moeten proberen, zoals Circuit, Oval, Drag, Drift, en Timed Events. De mogelijkheden om het spel aan te passen aan je eigen voorkeuren zijn eindeloos. Zo kun je kiezen om verschillende gameplay-hulpjes aan of uit te zetten en met de ‘gameplay-rewind’ features terug te gaan naar een punt waarop je een fout maakte. Ook kun je met auto-tuning je machine automatische aan laten passen, of je kunt zelf alle details bepalen van bandenspanning tot welke bumper je gebruikt. Elke aanpassing heeft effect op je wegligging met het nieuwe en hyper-geavanceerde zwaartekracht-simulatiesysteem.

    De auto’s hebben tien keer zo veel detail als de auto’s in Forza Motorsport 2 en het spel belooft op een strakke 60 frames per seconde te draaien. Spelers kunnen natuurlijk weer zelf hun auto’s beschilderen met de Livery Editor of aanpassen in de Deep Tuning Garage en hun creaties verkopen in de Auction House. In de nieuwe leaderboards zijn niet alleen tijden te zien, maar ook de beste schilder en autotuner. De single-player spelmodus zal een gepersonaliseerde kalender voor je maken uit alle evenementen zodat er geen twee races de zelfde zijn en je vooral racet in de auto’s en op de banen die jij het leukste vindt. Online zul je je eigen races kunnen maken met de Rules Editor en stoere races kun je opslaan om vervolgens een stoere video in elkaar te zetten die je met vrienden kunt delen.​

    [gb]Nieuwtjes[/gb]
    Forza Motorsport 3 op twee discs
    Forza Motorsport 3 wordt dusdanig groot dat hij geleverd zal worden op twee discs. Dit is duidelijk geworden uit een interview dat de Amerikaanse website Joystiq had met de content director John Wendl van Turn 10. Wendl zegt over de verdeling van de content op de discs het volgende:



    Nadat er gevraagd werd of de content van de tweede disc kon samenwerken met de content van de eerste disc, werd dit door Wendl bevestigd. Dit komt er dus op neer dat de data op de harde schijf van de Xbox 360 geïnstalleerd moet worden, wil je alles uit de game kunnen halen. Forza Motorsport 3 staat gepland voor een release later dit jaar.

    Getipt door - apjekills

    [gb]Screenshots=(/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]
    [gt]57471[/gt]

    [gt]50145[/gt]

    [gt]50004[/gt]

    [gt]50000[/gt]​

    [gb]XBW Gamertags=(/gb]

    Voeg hier je gamertag toe

    [​IMG]

    [gb]Vorige delen=(/gb]

     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  2. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar zit zeker wel wat leuks bij, hopelijk niet allemaal zo duur. Ik kan me de Ferrari 599XX nog herinneren die 2.500.000 credits kost en dat vind ik toch wel aan de dure kant voor een auto waarvoor je al microsoft points hebt neergelegd.

    wel jammer dat er geen circuits in zitten. Nu blijf ik maar een beetje auto's kopen en kopen.
     
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    wel een keer klaar zo :), ik ben tevree. Hij staat op mn storefront :)
     
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    haha.. dat valt wel op:D
     
  5. RapidWouter

    RapidWouter Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt wel zalig karretje.. :p

    Ik ga nog eens terug wat moeten gaan maken.. :)
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hij heeft wel wat, ziet er goed uit, een overdosis aan kleur :9
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Deel 6 alweer, heel mooi. Ik moet de game nog uitspelen, maar op de een of andere manier pak ik telkens AC 2 en DA erbij. Ook WoW speelt een rolletje. Misschien dat ik vanmiddag ff ga racen, ben de vastlopers van DA en AC 2 nu wel zat. ;)
     
  8. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    vastlopers, hmm, dat doet mij juist meteen aan FM3 denken. Hoevaak dit spel al vastgelopen is, ik weet het niet meer. Gister weer 2x helemaal vastgelopen dat ik de xbox opnieuw op moest starten, daarvoor regelmatig dat alleen forza vastliep en ik nog gewoon in de party kon praten. Das wel jammer
     
  9. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Bij dat laatste moet je gewoon even geduld hebben. Vooral bij het joinen en verlaten van lobby's heb je het probleem dat het spel blijft hangen en je iedereen in de party nog hoort. Het geldt ook bijna voor elk spel, hoor je nog iemand in de party, gewoon even wachten.
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De tracks en wagens die in het spel zitten kun je al rijden in de arcade mode? En de track Fujimi Kaido en die vanuit de demo versie, staan die op de eerste CD gewoon?
     
  11. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig spel, alhoewel ik niet bij de ´top´ behoor in de leaderboards, ben ik altijd erg trots op mijn tijden.

    Maar een ding is mij niet duidelijk. Wanneer krijg je nou een paperclip achter de tijd die je gereden hebt, zodat je van je snelste lap de replay kan bekijken ipv de hele replay saven en dan doorspoelen naar je snelste lap ..
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    De top100 of top250 ofzo krijgt die denk ik.
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    en je hebt beide cd's geintstalleerd?
    zo niet. doe dat. helpt bij mij..

    FM3 is nog nooit vastgelopen sinds de release
     
  14. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    jup beide CD's geinstalleerd, de laadtijden vallen ook best wel mee (behalve als ie half vastloopt dan)
     
  15. BogaddE

    BogaddE Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het hier al bekend was maar van 24 t/m 28 december kunnen Xbox Live Silver leden ook gebruik maken van de Multiplayer in Forza!
    Ik maak er in ieder geval dankbaar gebruik van (vooral storefront en auction house).

    Om meteen maar even van de mogelijkheid gebruik te maken om mijn design te spammen (voor de achievement natuurlijk):

    [​IMG]

    [​IMG]

    Staat op mijn Storefront voor 2000 CR ("62 PIRELLI")
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nice, gaat tie ook zo hard als die eruit ziet? lol
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Zou iemand even voor mij van mijn storefront een setup willen kopen voor de achievement? Ben nog even snel de laatste achievements aan het halen voor die naar Fiiiiii gaat. Moest 'm zelfs weer even uit de enveloppe halen 8)
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Waar kan ik op zoeken? Dan koop ik er wel eentje voor je :).
     
  19. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Overweeg hem te gaan kopen een van de dagen, kan iemand misschien nog volgende vragen beantwoorden;

    - hoe is het schademodel?
    - carrieremodus leuk?
    - online veel activiteit?
    - welke content staat er op disc2 (en welke dus op disc1), en is die disc2 'levensnoodzakelijk'

    Thanks !
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Kan niet missen, hoop ik :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina