1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ik vind hem niet lekker sturen, maar dat kan ook aan mij liggen:+
    kun je dat veranderen ofzo? dat ie wat scherper stuurt?
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Net die pack gekocht en even snel gereden in alle auto's (hotlap), die ssc is echt een beest :+. Alleen die Italiaanse bak, die bij de Spyker in de buurt staat, die is zo gigantisch lelijk he :mad:
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  4. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ic3dFire

    Neem aan dat je die Spada bedoeld is vind die juist wel gaaf helemaal als je er een spoiler opzet.

    En die Mosler is echt een LB auto aangezien je die meer downforce geven dan een R1 klasse auto. Dat ding is echt niet normaal snel in de R2 klasse. Al die andere auto's vond ik ook wel fijn rijden. En vind het trouwens maar vaag dat die Gumpert maar 6.8 handling heeft en met upgrades maximaal 7.0. Had namelijk wel wat meer verwacht van die gumpert....
     
  5. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    ga hem toch maar niet kopen denk ik.
    zit nu aan 80 % en denk als ik het spel uitheb dit toch een hele tijd niet meer ga bezien.
     
  6. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    als je een design van storefront hebt gekocht, waar kun je die dan terugvinden?
     
  7. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt het wel heel vet dat er nu een spyker in Forza zit sofinist die ik ben :+
     
  8. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan ga je naar Paint en dan My Designs en dan druk je Car Specific(Start of Select) en dan zie je alle designs die je via de storefront heb gekocht speciaal voor de auto waar je nu in rijd.
     
  9. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ik vind hem niet heel mooi, ik vind die Mosler een van de fijnste auto's waar ik mee heb gereden.

    ok thx:thumbs:
     
  10. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Stomme vraag waarschijnlijk, maar als ik alleen via de "Event list" race, dus niet via de kalender. Krijg ik dan wel de achievements voor de verschillende seizoenen?
     
  11. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    nee
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Logisch. Turn 10 manier om een soort van career idee te hebben. Opzich wel zonde, maar ook beter. Die event kalender is zo onoverzichtelijk als de pest. :cool:
     
  13. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoerig. Dan toch maar met die kalender aan de slag. Maar rijd je dan geen races dubbel?
     
  14. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Soms kiest Forza er voor om events 2x te kiezen. Je zal dus goed op moeten letten welke je gehad hebt en welke nog niet.
     
  15. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom is het het handigst om met de Season mode te beginnen en via de events list het werk te klaren, dan weet je zeker dat je geen races dubbel doet.

    ik vind dat Events list eigenlijk wel een beetje een trieste manier van single player. Ze hebben gewoon zoveel mogelijk races kant en klaar op een rijtje gezet die je domweg allemaal een voor een moet rijden voor een achievement. Heel veel races zijn hetzelfde en er zit 0,0 spelelement in. Bovendien is alles nog eens veel te makkelijk. De Season play hadden ze ook wel wat beter uit mogen werken. Alles in Forza is veel te simpel en saai geworden. In eerdere delen zat er nog wat uitdaging in en was de single player wat opgekleurt. Hopelijk besteden ze in het volgende deel wat meer aandacht aan dit soort zaken dan 10.000 auto's volledig na te gaan maken.

    of ze doen het volgende deel in 3D :p
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  16. jbbos

    jbbos Forza 3 speler

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel alleen maar online :p
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wanneer leren mensen nou eens dat je niet speelt voor de achievements, maar voor de fun.
    Ze hadden ook 30 events erin kunnen stoppen, was je veel eerder klaar maar nu heb je dik waar voor je geld.
     
  18. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Inderdaad ik let nooit op de achievements dat boeit me niks als het spel maar leuk is en dat je het lekker lang kan spelen is voor mij de bedoeling van het spel en niet om zo snel mogelijk alle achievements halen=(
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    zit nu aan 85 %
    het einde is in zicht ! :p
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    40.5% :mad:

    Heb echt geen zin meer in dit spel :9
    Schiet echt niet op en heb na 1 uurtje het ook wel weer gezien.

    Koop ik gister zo'n mosler van het auction house , kan ik hem niet kiezen in de garage omdat ik de content eerst moet kopen.
    Opzich begrijpelijk maar ik kan hem dus ook niet weer verkopen.. beetje jammer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina