1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 30 jun 2010.

  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zie hierboven.
     
  2. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, super vette game.
    Alleen haat steeds 6-8 plek te eindigen.

    p.s. sommige gasten kunnen het ook niet hebben dat je ze er mooi uitremd, dan rammen ze je der gewoon vanaf! Bastards!

    rijden jullie hier wel eens private races met iets van een xboxworld clan ofzo?
    zo ja hoe werkt dat dan?
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    ik heb dat hele livegedoe nooit echt begrepen in Forza? Tenminste, ik doe het zo nu en dan via een trial-card, maar:

    Ik wil gewoon een auto kiezen (graag ongetunede, simpele auto's a la Peugeot 207) en lekker racen tegen lui die hetzelfde willen. Hoe!
     
  4. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    AMEN!!!!!!!!

    gewoon lekker zonder poes-pas, en getunde sjit.

    idd allemaal een clio en racen om de skills!!!!

    als we genoeg mensen hier op het forum hebben kunnen we dus private races gaan doen en dan ongetjoende auto's uit de lijsten kiezen.

    Ik ben mega voor!!!!
     
  5. jbbos

    jbbos Forza 3 speler

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Driften met onze nieuwe subaru's
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    stuur keertje invite als je online bezig bent.. wil wel eens meedoen.
     
  7. jbbos

    jbbos Forza 3 speler

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor is goed. wij zijn nog niet zo super goed en wij driften AWD
     
  8. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    neem eens 'n kijkje op sites zoals 360racing.nl , consoleracers.com of IFCA daar vind je altijd wel gelijkgestemde racers. ;)
     
  9. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    net ff gekeken op de sites, maar is behoorlijk dood gebloed volgens mij.
    Wel jammer......
     
  10. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toch serieus aan het proberen met clutch te schakelen maar het wil niet helemaal lukken. Kan iemand me uitleggen hoe je het beste schakelt voor je een bocht in gaat? ik mis bijvoorbeeld de extra remdruk drie je krijgt als je schakelt zonder clutch. (het remmen op de motor).

    Achter welke knoppen kan je het beste het schakelen zetten? De schouder buttons zijn op en afschakelen bij mij en de A is de koppeling.

    Waarom rij je de rondes sneller als je met koppeling schakelt?

    Zie iemands reactie met belangstelling tegemoet.
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Knopjes voor de clutch zijn zonder twijfel het beste als:

    (A) de clutch is en (X) + (B) schakelen, (LB) is dan de handrem.

    Waarom het sneller is? Omdat het schakelen sneller gaat dan met de automatische clutch, de 'automaat' verliest volgens mij zelfs snelheid als hij clutched...

    Ik kan niet goed uitleggen wanneer je moet clutchen en schakelen, maar dit is hoe ik het doe:

    Voor een bocht, koppeling in, remmen, naar de goede versnelling schakelen (en wel voldoende afgeremd zodat je niet ineens gaat spinnen ofzo), koppeling los. Dit natuurlijk in het snel :9. Het is een kwestie van tijd, je moet er aan wennen. Ik zelf speel al vanaf de release zonder enige assists en manual clutch, dus het zit wel in mijn systeem zeg maar.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm, ik vind het Lobbysysteem (0,0 online ervaring, misschien vandaar) een beetje vreemd. Hoe kan ik zelf een car-class, baan etc. selecteren waar 'onbekenden' mij in kunnen joinen (meer dan 3 mensen op live heb ik ook niet, kom vrijwel voor het eerst buurten online).
     
  13. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Boekje...

    Btw, 5 forza packs zijn deal of the week! 1 track (nurburgring GP circuit) en 4 autopacks. 240 punten per pack. Heb er twee van gedownload :)
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    is de laatste carpack ook deal of the week?
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    meende ik al te zien op die foto.. wel jammer.. maar toch wil ik jullie skills wel keertje meten.
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Geen boekje aanwezig hier, Forza3 zat in een envelopje bij m'n Elite-pack. Ik kan dus geen tracks etc. instellen? En met een private race kunnen onbekenden mij niet joinen?
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Geen boekje aanwezig hier, Forza3 zat in een envelopje bij m'n Elite-pack. Ik kan dus geen tracks etc. instellen? En met een private race kunnen onbekenden mij niet joinen?
     
  18. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien screens van de autos die in elk pack zitten. Die namen zeggen me soms niet zoveel. Welke packs zijn aanraders? Wil de packs wel halen, tenzij er binnekort een goty edition uitkomt.
     
  19. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier staan alle packs en nog veel meer.

    http://www.myforza.net/carlist.php?dlc=2010-3&start=0
     
  20. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, super bedankt.

    Gisteren een beetje uitgeprobeerd maar is dit schakelen niet precies het zelfde als zonder clutch maar dat je twee knopjes in moet drukken?

    En bij opschakelen moet je dan je gas los laten of de toeren in de begrenzer laten slaan?

    Thanks alvast.
     

Deel Deze Pagina