1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4 [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    De tijd die ik heb om te gamen gaat ook hier nu uit naar COD, maar vanavond toch weer racen? Even de plek met de rode lantaarn hoog houden!
     
  2. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Het aloude cliché, te veel games, te weinig tijd. Maar vanavond ben ik ook zeker weer van de partij. Kunnen we weer strijden om de laatste plek met ze'n tweetjes Lircky :)
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Er zijn erg veel grote titels uitgekomen nu, en dat maakt het ook extra lastig. Hoewel ikzelf eigenlijk niet veel meer aan gamen doe, maar was Forza 4 het spel die me weer aan de 360 wist te krijgen. Toch merk ik dat het racegedeelte nog steeds niet helemaal boeiend genoeg is om te blijven doen, er is wel degelijk strijd tijdens het racen, het voelt allemaal zo goed aan, maar nog steeds mis ik iets. De kracht van de game zit voor mij toch wel echt in de paint optie en photomode, en racen doe ik steeds minder eigenlijk en speel ik dan liever een RPG game.
     
  4. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de painting kant aan Forza weer niets want ik kan het gewoon niet (ik kan niet eens gewoon tekenen op papier....), maar ik ben blij dat het bestaat want er staan enorm veel mooie dingen op de market place.

    Ik vind rivals en gewoon leaderboard weer erg leuk, 10den en 100sten van seconden eraf halen om net boven die ene persoon uit je Fl of Club te komen, echt heel leuk.

    Er zit wel voor elk wat wils in als je van auto's in het algemeen houd wat je gewoon uren zoet houd :)
     
  5. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor het eerst met mensen uit de club reraced. Was wel leuk om is een keer niet van de weg gebeukt te worden. Het was ook aardig close bij sommige races zat er minder dan 1/10 verschil tussen mij en de nummer 1. Kortom het was zeker voor herhaling vatbaar.:thumbs:
    Jammer dat het openbare lobby systeem niet echt lekker loopt dan vooral bij TAG virus waardoor ik soms in een half uur maar 1 race ofzo kan rijden vanwege het laden enzovoort:{
     
  6. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Het waren zeker leuke races. Vooral Mugello waar het maar een halve autolengte scheelde. Zeker voor herhaling vatbaar!
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Had me al weer aangemeld in het tuning topic.

    Ben ik de enige die de Dodge Dart een achterlijke auto vind...... snap niet dat zo veel mensen hem gebruiken. Vind het echt super irritant dat je constant in de toerenbegrenzer zit.
    Heb al gekeken of er iets aan te doen is, maar iig niet in de lage D en C klasse.
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat is per klasse jullie leukste auto? Niet per se de beste, maar de leukste. Ik vind de Micra erg leuk in de F-klasse. Kleine opdonders!
     
  9. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel nu de F klasse met de Mustang King Cobra. Best een leuke auto, maar zal zeker niet de beste zijn denk ik :)
    Ben zoiezo totaal niet thuis in het upgraden/tunen, dus deze heb ik met de snelle upgrade gedaan :9
     
  10. Mt cook

    Mt cook Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje zijn er mensen die ervaring hebben met de Forza Motorsport CSR Wheel.
    zit namelijk te denken er een te bestellen.
     
  11. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ben ook erg benieuwd naar dat Fanatec stuur.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Het is behoorlijk stil hier....
     
  13. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Elite kost 540 euries :eek:!
    ALLEEN STUURTJE? geen pedalen?

    Ik wou ook stuurtje kopen, maar dit heb ik er niet voor over haha
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    sssssssssssssssst... je stoort in m'n winterslaap ;)
     
  15. rocoma

    rocoma slow and ugly

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza World Tourer

    halo mede race liefhebbers, wie heeft voor mij de gouden tip.
    ik probeer de Forza World Tourer achievement te halen maar dat lukt niet zo.
    ik ben ondertussen driver level 50 al voorbij en hebt het het tiende jaar van
    season play ook al achter de rug.
    maar nog geen achievement
    is er een makkelijke manier om te kijken waar je nog niet gereden hebt
    ik kan er maar niet achter komen
    alle drag races zijn ook al gereden

    BVD
     
  16. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je zien waar je gereden hebt in het events menu


    Vanaaf ook maar weer is racen:D
     
  17. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Loyal Ronin heeft die volgens mij ;)
     
  18. DE KLETSKOP

    DE KLETSKOP Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over painten.

    Ik heb net zelf een aantal decals gemaakt, nu als ik een kant van mijn auto vol zelfgemaakte decals zet en ik doe insert all from richt to left side dan staan ze helemaal verkeet. Terwijl dit met een manufacturer decal wel goed lukt?

    Iemand tips om dit wel gedaan te krijgen of moet ik alles onthouden?
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  19. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel alles selecteren en kopieren naar de andere kant,
    moet je alleen alles opnieuw positioneren.
    Anders staat het idd in spiegelbeeld. ;)
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk dat er een hoop lui nu in-to Skyrim, Assassins Creed, Modern Warfare en Battlefield zijn. Ben zelf ook lekker aan het Skyrimmen, als ik daar weer genoeg van heb is Forza 4 weer de nummer een. Dit soort games blijven altijd leuk en heelijk, tussendoor worden ze bij mij altijd gespeeld :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina