1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4 [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb na lange tijd deze game nog eens ingestoken,blijf toch wel een goede game.
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Dus jij gaat alle events af om te strepen welke track je al gedaan hebt....
    Maar in FM3 was het zo dat het om de tracks gaat... de omschrijving van de achievement lijkt hetzelfde. Maar ik denk dat men bedoeld elke lay-out?? In Fm3 was de achievement namelijk vrij snel binnen, nu nog niet.
    En anders een "snelle race" doen op elk circuit/lay-out. Moet lukken (vraag em alleen af of het incl. het voetbalveld is ????

    -edit-
    http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_360_games/e_k/forza4/f/359/p/116569/569798.aspx

    Alle achievements op een rijtje......
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  3. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope achievements boeien me niet meer. Dus events afstrepen daar doe ik niet aan ;) Denk dat je even moet kijken op het forza motorsport forum voor specifieke informatie over de achievements
     
  4. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit te denken om een wheel aan te schaffen, maar nu twijfel ik tussen de Thrustmaster 458 en de MadCatz Wireless wheel, heeft iemand advies?
     
  5. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen ervaring met deze stuurtjes, wel kan ik het advies geven dat je er op moet letten of een stuur Force Feedback heeft. Dit voegt namelijk, naar mijn idee, veel toe aan het gevoel van realisme.
     
  6. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat kan ik me voorstellen, goedkoopste met FFB is 250 geloof ik, en dat vind ik toch wel te duur!
     
  7. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zou ik op zoek gaan naar een wireless wheel van microsoft zelf, die heb ik ook.

    Mij bevalt deze in ieder geval goed, maar ik heb nog niet met andere sturen op de 360 gespeeld om een goede vergelijking te kunnen maken.

    Vrij spijtig dat ze hem niet meer produceren, voor wat het kost is het namelijk een erg leuk ding.
     
  8. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey!

    Zijn er nog leuke FORZA 4 clubs, om samen op een leuke manier te racen online?
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    XBW natuurlijk.
     
  10. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Consoleracers.com zijn Nederlanders en racen op maandag in competities.

    Greetz
    Alexij
     
  11. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de suggesties. Ik doel niet perse op competities. Maar gewoon leuke clubjes om te joinen om beetje te klooien op een baan.
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    spel is al ff niet meer in me xbox geweest, hopelijk zondag weer even.. maar komt wel weer over een maandje als ik klaar ben met de spellen die hier nog liggen
     
  13. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    ben ook niet zo vaak meer als anders hoor, flink aan het CODén
    gisteren singelplayer uitgespeeld en nu weer veel online en coóp.

    Maar racen is altijd wel een gaatje voor, en begin het pauinten ook steeds leuker te vinden.

    Kunnen we niet een keer iets van een paint contestje doen? met een aangewezen auto?:thumbs:
     
  14. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dan effe de interesse peilen hier inderdaad en een dergelijk iets opzetten. Helaas ben ik niet zo'n painter. Ik ga maar tutorials zoeken om vette combi's te maken.
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    opzich wel tof maar begin vaak halverwege het painten me gedult te verliezen en het saai te vinden, maar als er iets wordt gedaan zal ik denk ik wel mee doen
     
  16. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe kun je de minst aantrekkelijke auto hip maken!

    Heb gisteren trouwens een ouwe volvo gekocht, dikke dragster van gemaakt.
    ben je dan 30min mee bezig, ga je testen is het gewoon een kudt bak verkoop je hem voor half geld en zo ga je snel door je credits :{
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de world tour volledig uit !
    Nu als de andere races nog gaan doen.
     
  18. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    hoeveel echt vrienden heb je?}:]
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Bij mij zit dit spel ook al een tijdje in de hoes. Pas weer even erin gedaan en barst nu van de credits. Iets van 5miljoen..... 8)
     
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Omdat de vraag in deze topic staat, heb ik maar hier geantwoord:
    [​IMG]


    Korte indruk over Fanatec CSR stuurwiel en CSR elite pedalen.
    Voorwoord:
    Mocht je overwegen dit stuur te willen kopen :
    Als eerste: het stuurtje zal jou mogelijk niet sneller maken met rondetijden.
    Het is zoals met de controller, sommige spelers hebben de gave om na drie ronden al een supertijd neer te zetten. Andere mindere goden-zonen moeten veel oefenen en ronden rijden om uiteindelijk ook een (super)snelle tijd neer te zetten.
    Snel zijn op de tracks hangt af van talent , skill en voor sommigen veel oefenen.
    De speler bepaalt uiteindelijk hoe goed hij met een controler of stuurwiel om kan gaan.
    Dan ook de onvermijdelijke discussie wat is sneller een stuurwiel of de controler. Dit zal voor elke speler anders zijn. Ik ben zelf sneller met een stuurwiel. Maar dat komt omdat ik van oorsprong een PC-gamer ben. Vanaf Colin Mcrae via Toca racedriver op de computer met een logitech FFB stuurwiel uiteindelijk naar de Xbox360 met Forza2 met het Microsoft FFB wireless wheel. Ik had toen al door dat de controler het niet gaat worden voor mij om een racespel te spelen.

    Fanatec stuurwiel:
    Ontwerp is natuurlijk kwestie van smaak.
    Kwaliteit van gebruikte materialen en degelijkheid van het stuur is verschillend. De veel genoemde deelnaad in de omtrek is inderdaad duidelijk zichtbaar maar doet niet af aan de algehele high tech uitstraling. Tijdens racen geen last van deze deelnaad.
    Het stuur voelt erg degelijk en solide aan. Geen piepjes of gekraak. Het stuurmechanisme heeft geen speling en werkt erg precies. Het draaien aan het wiel gaat vrijwel geluidloos. Wel is er een electronisch high pitch geluid (ik weet niet hoe ik dit moet vertalen). Het geluidsvolume van de hoge zoemtoon is niet erg luid en valt weg tegen het gamegeluid en de xbox zelf. Ook zal er binnenkort een firmware fix uitkomen.
    Verdere pluspunten afgezien van eventuele ingame stuurinstellingen bij race-games, heeft het stuurwiel zelf ook de mogelijkheid om persoonlijke voorkeuren in te stellen en op te slaan. Force feeback is krachtig maar niet zo dominant of hinderlijk dat de nauwkeurigheid van sturen negatief wordt beinvloed en dat je rondetijden er onder leiden. De grootste winst van dit stuur is de spelervaring die totaal anders wordt dan met een controler.
    Wel een waarschuwing voor degenen die nog nooit met een stuurwiel hebben geraced: Je zal eerst moeten wennen aan het stuur voordat je even snel bent als met de controler.

    Fanatec CSR-elite pedalen.
    Degelijkheid en kwaliteit: Voorzover ik kan nagaan. Top High tech. De Pressure sensitive Load Cell van het rempedaal is het grootste verschil met goedkope pedalen. De Load Cell meet de kracht van de remkracht en niet de afgelegde afstand van het rempedaal.
    Het schijnt dat de hersenen makkelijker onthouden hoeveel kracht jij elke keer tijdens het remmen gebruikt dan hoe diep jij het rempedaal indrukt.
    Vooral de pedalenset heeft de uitstraling van high tech en meteen duidelijk is dat het niet om speelgoed gaat. Figuurlijk dan.

    Conclusie:
    Mijn advies zou zijn koop het stuur en de pedalen alleen als jij je race-spellen wilt spelen met een andere spelervaring dat de illusie meer dichterbij brengt van een race/auto te besturen.
    Ik zegt met nadruk andere spelervaring en niet betere spelervaring.
    Ik weet ook niet hoe de service is van Fanatec omdat ik nog geen ervaring hiermee heb. Op diverse fora zijn hier zowel negatieve als positieve reacties over.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina