1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Informatie | Screenshots | Trailers | Achievements | Boxart | Officiële website | Opmerkingen


    [gb]Forza Motorsport 4[/gb]

    Platforms
    Xbox 360
    ~
    Uitgever
    Microsoft
    ~
    Developer
    Turn 10
    ~
    Genre
    Racing
    ~
    Release datum
    Herfst 2011

    [gb][Informatie][/gb]
    -

    [​IMG]

    [gb][Screenshots][/gb]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [gb][Trailers][/gb]

    [yt]_JFRzRXXC0A&hl[/yt]

    [gb][Achievements][/gb]

    ____________________________________

    [​IMG]

    [gb][Boxart][/gb]

    ____________________________________

    [​IMG]

    [gb][Officiële website][/gb]

    http://forzamotorsport.net

    [​IMG]

    [gb][Opmerkingen][/gb]
    Laat maar komen! _O_

    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  2. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    valt nog weinig over te zeggen. Duiden seconden 0:10 - 0:12 op nacht races?
    Moet haast wel in deel 4 zitten. Ze kunnen niet achterblijven op GT5. Als ze maar niet weer al dat pr-gelul eindeloos gaan herhalen. En claimen dat ze de eerste zijn (rewind functie) terwijl het helemaal niet zo is.
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, geen geweldige trailer.. niet eens CG, behalve de laatste paar seconden.. en dat is dan auto's bekijken door middel van kinect nietwaar? lol, top gear track zal er ook wel in komen.. heeft GT5 nu ook al.
    Hopelijk geen eindeloos gezeik over hoe turn 10 de beste is, dat GT de toorts heeft overgedragen aan hun, etc.. al dat PR gelul en dan uiteindelijk met een toffe maar gebrekkige game aankomen heeft ze geen goed gedaan.

    Ben benieuwd, maar er moet nu wel echt wat verbeterd worden om het niet als een forza 3.5 aan te laten voelen.. dus degelijke pitstops, nachtraces, regenraces, een veel dikkere career mode, minder focus op dingen zoals rewind, realistischere graphics en een wat moeilijkere handling.

    Ik vindt FM2 nog steeds de beste van de forza reeks, 3 was ook erg tof maar teveel van hetzelfde en niet echt gericht op het hardcore race publiek.. hopelijk dat dit geen kinect titel wordt maar dat ze weer richting FM2 gaan met alle bovengenoemde verbeteringen.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Blinde must have, alleen zonder die Kinect shit, thanks.
     
  5. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Dit vervolg wordt zeker weer een topper, had mijn topic post bijna af! :mad: forza 5 dan maar posten... :p
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Sowieso een must have inderdaad, al duurt herfst 2011 nog wel eventjes.. :mad:
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ...

    Hadden Turn10 de topgear track er niet in gedaan, dan was het niet goed omdat GT5 heb wel had, nu lijken ze hem er wel in te stoppen, is het weer niet goed omdat GT5 hem al heeft:confused:

    Mij kan de topgear-track gestolen trouwens, net als pit-crews en 'om auto's heen cirkelen'.

    Zoals SYL aangeeft mag de career wel wat dieper, wat leuker en de nadruk nog meer op handling komen te liggen.
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, elke keer ben ik enthousiast over Forza. Maar als ze me dan 15+ rondjes laten rijden word ik het echt zo zat. Hoop dat ze nu iets 'nieuws' verzinnen (geen idee wat, maar in ieder geval iets minder saai)...
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, het is meer dat ze weer iets onorigineels erin stoppen en volgen wat anderen doen.. zo blijven ze een beetje dat verplichte nummertje maken voor microsoft om sony's race game concurrentie te geven.

    Beetje zoals met FM3, toen bekend werd dat er nascar in GT5 zou komen, gooien ze in FM3 ook snel 2 nascar auto's erin.. en dan die rewind gappen en er mee pronken, dat soort dingen.

    Maarrrr goed, wel tof om te zien dat ze waarschijnlijk wat meer diepgang in FM4 gaan stoppen.. ik zie pits, ik zie rally, ik zie nacht in deze trailer.. dus het kan zeker goed komen! maar laat ze er maar lekker lang aan werken, wat mij betreft komt ie pas in 2012, als het maar niet te snel op de markt wordt gebracht en als ze maar niet alle aandacht in de kinect compatibiliteit gaan stoppen.
     
  10. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga me er nog niet op verheugen. duurt me te lang
    maar ik ga hem zeker kopen
    forza 3 was ook een topper!
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik heb bij ieder nieuw deel zoiets waarom niet meer content zoals : pits , wisselende weersomstandigheden , dag/nacht races...
    Het is een prima racing franchise , maar helaas is ieder deel weer van het zelfde.
     
  12. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    en dan het liedje van Blur achter die trailer :p


    Ben benieuwd naar de vernieuwingen. kijken of ze het weer gaan maken om gewoon doodleuk met een startveld van 8 auto's te komen.
     
  13. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    hopen dat ze ver weg blijven van die kinect shit. Is leuk voor dance games maar niet voor racers. Gaat NOOIT werken.
    Worden weer lange maanden wachten.

    Tot die tijd maar eens die laatste achievement halen uit FM3 (hele carreer mode rijden)
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik hoop dat ze in Forza 4 echt een groot aantal fictieve tracks gaan toevoegen, weeromstandigheden, variatie in de races(geen idee wat ze hiermee kunnen doen) Het zal wel meer van hetzelfde worden met wat betere graphics, wat natuurlijk altijd welkom is, maar veel verandering zal er denk ik niet komen.

    Ach ik koop Forza 4 toch wel...
     
  15. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel leuk zijn als ze er een soort arcade modus bij zetten, racen met kinect.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Forza 3 was erg gaaf, denk dat ik die maar eens weer onder het stof vandaan haal :). Forza 4 is een must have!
     
  17. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat wordt het zeker! 2010 wordt een mekka voor racers TDU II, DiRT 3 en dan Forza 4_O_

    Hier kan Forza 3 ook even het stofdoekje gebruiken, Solid Gold achievement moet nog gehaald worden! :mad:
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Heheh die achievement is wel aardig langdradig, gewoon een paar races simmen? :D ondertussen iets anders doen ;).
     
  19. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Idd, gewoon een paar races simmen. "Gewoon alles simmen!"
     
  20. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi nieuws!

    Moet ik voor die tijd nog wel de achievement halen in Forza 3 van alle events op goud halen, lol
    Dat simmen heb ik bij veel endurance races gedaan; maar d ekortere races wil ik zelf doen, vooral de races met dikke supercars:)

    Top Gear track is wel gaaf, heb m in GT5 ook paar keer gedaan, probeer je net als in de tv show telkens supercars met elkaar te vergelijken:)

    En Erwin, 2011 is t alweer he;)
    2010 was goed, maar 2011 wordt top ja!
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina