1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Bumper cam en incar zijn altijd beter als je bochten goed wilt aansnijden, rempunten etc. Achter de auto met zo'n heli cam is altijd wel sexy indeed, maar heb wat moeite met het perspectief gehad en knal ik vaker ergens tegenaan.

    Edit: Word deze game een 360 aanschaffen dan toch weer waard?
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zou de reviews afwachten. En de woorden van members hier. Het ziet er allemaal zeer goed uit, maar is het allemaal vernieuwend genoeg?
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Het wordt toch gewoon Forza 3.5, daar kun je inmiddels wel vanuit gaan?

    Alleen zal ik er wel weer intrappen, heb gewoon een zwak voor die liveries enzo.
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoogstwaarschijnlijk niet, maar wat valt er te veranderen? We willen toch gewoon veel auto's, veel banen en in verschillende klassen races kunnen doen? Voor mij hoeft er weinig aan veranderd te worden. (Helemaal ideaal zou zijn geweest als Forza 3 ieder jaar een dikke update kreeg met 100 nieuwe auto's en 5 nieuwe banen ofzo)
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het is alleen, 5 nieuwe locales? Er zijn nog zo veel andere chille banen die ze kunnen maken.
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Als je kinect hebt, is het echt een nieuwe ervaring. Met controller ben ik nog niet overtuigd om van een nieuwe versie te spreken tov FM3. Ik hoop ook op meer nieuwe banen (Spa!! Monaco Monza e.v.a.), maar vrees dat het veel herhaling wordt op dat gebied. Enige extra's zijn het rond de auto kunnen lopen en de toelichtingen bij de auto's (oa. Jeremy "pubic hair" Clarkson), alhoewel ik dat wel gaaf vind.

    Kan niet wachten tot ik 'm in huis heb! Pre-order staat al uit sinds juni geloof ik. Had ik mooi de tijd om FM3 1000/1000 te krijgen
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja daar heb je wel gelijk in, heb me enorm vermaakt met deel 3 alleen het racen vond ik nogal makkelijk gaan. Ook voor mij is de liverie optie de trekpleister van de game, en foto's maken blijft ook leuk om te doen natuurlijk. Alleen die career modes in dit soort games, dat is me wel allemaal een beetje teveel van het goede geworden, maarja het hoort er allemaal bij zucht:9
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    http://forzamotorsport.net/en-us/season_pass/

    Berg DLC komt er dus aan..... Of dat er gaat komen bij mij?
    Hell Yeah! :)

    Maar echt duidelijk vindt ik het niet. Volgens mij komen er 6 add-ons aan, die in totaal 2400 MSpoints kosten (6x400=2400). En dan verspreid over een jaar tijd..... Of zie ik dit verkeerd?
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2011
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zoek maar op Gamespot, het media embargo is vanaf vandaag vrij. Is niemand dit opgevallen? Gamespot staat vol nieuwe videos.
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    :thumbs:
     
  12. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    En dit is met de 30% besparing.
    Dus de normale prijzen zijn hoger dan het vorige deel?
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Toch even hoor, beetje muggen ziften misschien. Maar had gisteren de Ferrari Enzo voor NFS4 PC geinstalleerd, en nog enkelen andere wagens zoals de Lambo Gallardo. Wat me opviel waren de vleugels die omhoog kwamen op snelheid en met het remmen, maar in Forza en de meeste andere racegames heb ik dat niet gezien eigenlijk. Tja zoals ik zei beetje pietluttig misschien, maar toch zijn het wel details of boeit dat jullie niet zo? :p
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    In Forza 4 zit dat dus wel ;)
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378

    Volgens mij doelen ze op 30% goedkoper dan dat je DLC-kaart koopt in de winkel. Dus dan vindt je straks een case in de winkel met daarin een add-on voor FM4. (klinkt ook niet echt logisch..... :+)
     
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    En die season pass gaat later dit jaar natuurlijk weer in de aanbieding als DoTw
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat lijkt me sterk. Je kan de Season Pass denk ik maar tijdelijk kopen a 2400 MSpoints voor 6 add-ons die je later kan downloaden via MP. Dan kost het je dus 400 MSpoints per add-on. De 30%-regeling betekent naar mijn idee dat een losse add-on dus 600 MSpoints kost.

    zou dit dan toch betekenen dat Monaco er aan zit te komen in FM4?
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Het betekend dat het de meest prestigieuse baan is ter wereld. op Monaco en Le Mans na.

    verder is de seasonpass voor mij wel intressant. haal toch alle dlc..

    Edit: Juist niet, ik lees net dat je de Musclecar pack er gratis bij krijgt, als je deze pack ook los moet aanschaffen is het totaal 7x400 = 2800
    nu krijg je hem er gratis bij, bij de Season Pass, dus 2400. maar ik krijg hem ook bij de LE die ik besteld heb. dus of ik nu 2400 betaal voor de seasonpass of voor alle dlc's los.. het maakt voor mij niets uit.

    en ik denk niet dat ze de dlc prijzen omhoog doen, ze zijn nogal community gericht en het laatste wat ze willen is een boycot..
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2011
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    waar staat dat je de muscle car pack bij de lce krijgt?
    http://forzamotorsport.net/en-us/LCE_ForzaMotorsport4/
    Daar vind ik het niet terug
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina