1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Kan ge preorderd worden voor 399 dollar.

    Vind 'm niet lelijk maar had meer gehoopt dat ze iets zouden doen als Fanatec Forza Wheel.
     
  2. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    En hoe zijn de trustmaster stuurtjes in gebruik? Heb namelijk zero ervaring met stuurtjes
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ik weet dat het Madcatz is, maar ik vind dat stuurtje van hen beter uitzien dan deze Thrustmaster...
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben benieuwd of deze game ook een beetje banen krijgt met natuur eromheen. Dat was mooi in 4 en 3, van die banen met op de achtergrond bergen en sneeuw. Ik heb echt niets met die banen zoals....die baan die ze bij GC toonden. Weet effe de naam niet meer.
     
  5. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Laguna seca. Meeste banen zijn gewoon verschrikkelijk saai, doe je weinig aan. Le mans heeft dan nog dat reuzenrad oid. Moet zeggen dat nacht races in GT5 beetje met vuurwerk versierd werden, maar verder zijn race banen gewoon suf.
    Nu ziet ik meestal in een race niet zo op de randzaken te letten, dus zolang er paar fictieve en leuke banen bij zitten voor photos, prima :)

    Heb dat stukje wat flavour linkte wel even geluisterd, ben wel benieuwd welke oude banen ze dan opnieuw gescand hebben. Hopelijk zitten er ook wat meer oneffenheden in het wegdek, laguna seca leek echt heel smooth.
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja dan is Drive Club of Forza Horizon meer wat voor jou denk ik. Als de interviews een beetje kloppen van een jaar geleden zouden we eind 2014 weer een nieuwe Horizon moeten krijgen.
     
  7. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat denk ik ook wel ja. Vind het nog steeds zonde dat ze geen dag/nacht overgangen hebben, zou echt tof zijn in cup races op le mans. Liefst nog met regen, dat je net als F1 als wat langzamere racer een gok kan wagen en kan winnen :) (zoals dat force india laatst in belgie bijna lukte in quali)
    Duimen voor FM6 dus :)
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ondanks dat ik totaal niet van de racegames ben moet ik zeggen dat Forza er top uitziet! mocht er dan toch in 2014 een Xbox One komen, toch deze maar op de kop tikken.

    Al zal ik wel een ubernoob zijn hiermee
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  10. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Leuk gedaan dat filmpje, maar ik had liever een nieuwtje gezien...
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja beetje jammer dat er 0 nieuws is. Maar er werd ook een nieuwe website en veel nieuws belooft vorige week, dus dat zou snel moeten komen.

    Hier nieuwtje over de trailer: http://archief.xboxworld.nl/news/19427/
     
  12. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Welk circuit rijden ze daar? Want ik herken het niet.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou FM3 en 4 hadden nog een paar toffe banen waar je echt een mooi landschap zag, sneeuwgebergte en bossen. De Praag baan van E3 vind ik bijvoorbeeld erg nice weer. Maar idd, het merendeel is vaak gewoon saai.

    Horizon 2 op Xbox One zou super zijn ja. Echt genoten van de eerste. Driveclub doet mij tot nu toe helemaal niets.
     
  14. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zijn de fictieve banen, die kan je idd interessanter maken. Bij echte race banen is het wat lastiger om dingen erbij te verzinnen om het interessant te maken, want het is immers gebaseerd op real life.

    Volgens mij heeft le mans wel wat dingen offtrack staan, vooral leuk te zien bij nacht races, al zit dat nog niet in FM.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Barber Motorsports Park in de US. Zou het ook een hint zijn naar een nieuwe baan in de game?

    Hier een aantal nieuwe auto's die gerevealed zijn voor FM5. Grotendeels ook gewoon weer auto's van deel 4 Misschien volgende week een aantal nieuwe karretjes.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2013
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ja ik denk dat het wel een hint is dat circuit.. ik wil weten wanneer ze met meer details komen.. je hebt eurogamer expo in london misschien daar wat, en misschien op Twitter eens forza motorsport is gek maken elke dag :)
     
  17. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Begreep van de neogaf FM5 thread dat er met de Eurogamer expo wat nieuws zou komen, misschien wel footage van een van de nieuwe banen. Op dit moment 3 nieuwe banen toch? Spa, praag en bathurst? buiten praag niks dan 1 screenshot, dus wordt wel tijd ;)
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yeaaaah. Prachtige graphics, nieuwe Silverstone (eindelijk), menu beelden. Mooi! Start @ 10:50. Is wel onwijs laggy.

    [yt]c2GTYtYmccw[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Private video.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Aah, bij mij speelt hij nu nog af. Hij is erg laggy dus dat zullen ze nu wel fixen hoop ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina