1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 6

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2015.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Heb nog geen tijd gehad om te spelen maar zo te horen blijft ik met mijn tengels van de store knop af.
    Ik heb echt een bloedhekel, de vieze Gore vinke tering hekel aan dat glijden van Forza 5.. Dus waarschijnlijk na het spelen van de demo weet ik ook dat ik het bij Pcars zal houden.... Tis een game mt veel bugs maar dat rijden voelt echt zo tof...
    Heb net ook gewoon weer de car pack gekocht. Haha
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je moet volgens mij een betaalmiddel gekoppeld hebben omdat het $ 0,00 is dus je moet 'm 'kopen'.
     
  3. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    =(:mad:|:-
    Geen gevoel met het wegdek en de auto.
    Glijden glijden.
    Je voelt de auto te laat reageren om een beginnende slide te corrigeren.
    Ik blijf bij Project Cars. Mijn keus staat vast
     
  4. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "We're hearing reports of some users being asked to provide cc details to download the #Forza6 demo. We aim to have this resolved later today"

    Meestal maakt dat niet uit. Als er 0 cent staat maar gaat soms fout. Volgens mij was het met een andere game ook laatst
     
  6. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Kon van de week wel gewoon twee demo's downloaden, alleen deze dus (nog) niet. Ik wacht het wel even af.
     
  7. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Is Forza zo erg veranderd ..? De laatste Forza die ik heb gespeeld was Forza 4, Is Forza 6 meer als Forza 4 met simulatie besturing..? Heb geen One dus kan de demo ook niet uitproberen ..
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2015
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Is het snelheidsgevoel in FM6 nu verbeterd? Of ligt het aan mij.. Ik heb toch het idee de auto beter aan te voelen in bochten dan in FM5 met controller.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik hoop vanavond nog even tijd te hebben om te racen.. (met stuur)
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Zet je stuur op 540 en sim sturen, ik merk met glijden dat als ik rem dat ik ook kort voor de bocht tegelijk op het gas moet lichtjes om grip te behouden. Met controller heerlijk maar met stuur ben ik er nog niet zo stuk van nog want dan voelt pc beter aan.

    Edit : ik rij nu met de subaru en STM aan en plots rijdt het heerlijk met stuur. En grafisch is het spel wel top, heerlijk die locked 60fps dat is bij pc een stuk minder.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2015
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Sebring in regen ziet er wel breathtaking uit. Regen is erg mooi gedaan en vooral de pitstraat met de verlichte pitboxen zijn prachtig!
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Grappig dat men hier niet echt onder de indruk is en op het Pcars forum de demo echt heel goed wordt ontvangen.
     
  13. Detje NL

    Detje NL XBL: Detje NL

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    32
    Net even de demo geprobeerd en met stuur echt zwaar klote en met controller redelijk te noemen maar te glibberig. Ik had net niet veel tijd,dus binnenkort nog een poging!
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wij zijn dan ook een apart clubje :p
     
    Rossi46 en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik nu wel onder de indruk, als ik 540 degrees met stuur en op sim steering zet en dan als assist STM aan en dan gaat het heerlijk, snelheids gevoel is trouwens fantastisch zeg in die Indy car wow
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2015
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Sim steering in de subaru was niet echt mijn ding. Heb nu de ffb op 83 gezet en normal steering en dan gaat het stuk beter. Auto "dweilt" niet meer over de baan zoals ik dat ervaarde met stuur in fm5.
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Heb net even heel kort met de controller gereden maar nog niet echt onder de indruk, morgen hoop ik even tijd te hebben en met stuurtje eens wat rondjes te rijden. Het ziet er wel goed uit verder..
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  18. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Nu wel te downloaden zonder credit card toe te hoeven voegen!
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Even lafjes gespeeld na een avondje pCaRS. Maar ik moet zeggen dat het me ergens wel positief verrast, na al het negatieve sentiment hier ;)

    Ik moet nog wel even serieus gaan sturen hoor, wellicht valt de game dan alsnog genadeloos door de mand. Maar ik zie vooral heel veel subtiele verbeteringen tov Forza 5. Muziek is veel subtieler/fijner, menu's e.d. zien er erg mooi uit. Ik vind sowieso dat de game er bijzonder mooi en "smooth" uitziet. Forza had vaak dat "harde" in hun graphics, dat is nu weg. Beetje op Gran Turismo niveau. En met 24 auto's in de baan is ook wel gaaf...

    Wellicht dan toch maar kopen straks? :confused:
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    - Het geluid lijkt beter te klinken.
    - Meer communicatie met de auto
    - Meer snelheidsgevoel?
    - Smooth!
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina