1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 6

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2015.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja als je FM2 bekeek dan was dat ook een stap terug van FM1 qua content en FM3 was weer erg gegroeid. Hopelijk kiezen ze deze keer niet voor 500 auto's maar dus juist een grote lijst aan banen en echte features.
     
  2. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ze zullen wel moeten nu Project Cars voor de deur staat, anders verliezen ze waarschijnlijk de hardcore racers en houden ze door al die assist features alleen nog maar de casual racers over.
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    naja ik kies Forza physics over pCARS physics everyday. Als ze met pCARS de controller niet weten te finetunen (na een jaar voelt het nog steeds brak, stuur is wel ok) is het met die game ook gauw over.
     
    CaptnCook vindt dit leuk.
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hopelijk pakken ze ook eens de versnellingsbak van de auto's aan. Een automaat zoals een SLS AMG hoort geen schakelpauze tussen de gears te hebben, evenals bijvoorbeeld een Nissan GTR die hoort over te vloeien van versnelling naar versnelling. Dit irriteert me altijd bij Forza.
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik kan me haast niet voorstellen dat ze na Forza Horizon 2 niet weather effects gaan toevoegen.

    Dat blijft voor mij wel het grootste gemis.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar dan verwacht ik de effecten wel mooier. Horizon 2 is open world en daarom kon het weer niet zo mooi als DC zijn....lijkt mij. Hopelijk regen en sneeuw vergelijkbaar met Driveclub.
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wellicht nu alleen regen, anders hebben ze niks meer toe te voegen voor Forza 7 en zo werkt dat gewoon daar.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat kan inderdaad maar zo man. Hopelijk wel wat nieuwe banen, want ik vond het wat te karig in 5.
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Als motorliefhebber vond ik de motoren te gevoelig qua besturing, in PGR4, maar omdat het de enige next gen game was in die periode naast testdrive waar de straatmodellen in waren verwerkt, maakte dat wel weer iets goed, beste besturing qua motoren gaat nog altijd naar SBK09, deze is de GTR van de motorgames en zelfs de nieuwe Moto GP niet tegenop kan als het aankomt op simulatie , je kunt het wel arcade instellen. anyway, ben na een lange periode ook weer wat actiever met gamen, Forza Horizon 2 vind ikzelf ook leuker om te doen, er zal ook voor mij heel wat moeten gebeuren betreft Forza Motorsport 6, te beginnen meer overtuiging op het racen, en weerseffecten, nachtevenementen etc.
     
  10. MrBenno

    MrBenno Always playing XBOX

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig ! Forza voor mij ook eerst nog even Project cars, wel erg benieuwd naar de beloofde graphics die ik nu zie..
    Peace
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  12. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Gaat de goede kant op!
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Speelbaar op de E3 neem ik aan?
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    3D puddles las ik, benieuwd hoe dat eruit ziet. Ook benieuwd of de regen zelf een beetje nice is. Het is nice in FH2, maar niet Driveclub of Project CARS nice, man daar ziet het er goed uit.
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dan wordt het nu ook eens tijd dat uitlaatgeluiden ECHT veranderen bij het veranderen van een uitlaat, niet een stomme distortion filter erover. Maar echt zoals in FM2! Sinds FM3 zijn de tuning uitlaat geluiden zéér flink verwaarloosd.
     
  16. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ga er maar niet vanuit dat deze game grafisch in de buurt komt van DC. DC is 30fps en deze game is 60FPS. Ik verwacht een game die net ff wat scherper is dan Forza 5, maar meer ook niet.
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Hoop dat ze de physics wel een beetje aanpassen. pCARS valt qua game enigszins tegen maar de physics zijn wel echt heerlijk. Iemand had al gepost dat ze van Forza geen simracer willen maken maar hoop toch dat ze wel een beetje die kant op gaan. Forza 5 vond ik best tegenvallen na het spelen van pCARs.
     
  18. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Mag hopen van niet. Ik game voor de fun en het feit dat die auto's praktisch niet op de baan te houden zijn zorgt er voor mij voor dat ik geen fun heb.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is mijn grote probleem met Project Cars, de controls met de controller. Zwaar en zwaar irritant. Physics van Forza en de feeling van Forza vind ik persoonlijk veel fijner.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik moet die comment van mezelf wel een beetje bijstellen trouwens. Het zijn niet de physics in pCARS die onderdoen (beweging over bumps en gewichtsverplaatsing zijn echt een stuk fijner in pCARS) maar de controls met gamepad zijn in Forza zo onwijs strak doorontwikkeld dat als een game wel realistische en pittige physics heeft maar geen fijne controls heeft het extra frustrerend wordt.
     

Deel Deze Pagina