1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 6

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2015.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Pfff, wat een apen gameplay zeg... |:- M'n tenen staan er nog krom van :F:

    Maar, toegegeven, het ziet er wel fraai uit.
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Graphics zijn altijd top. 1080p & 60fps doen ze altijd wel goed. Toch ga ik hem niet halen. Teveel games die ik nog moet spelen en een paar die ik sowieso moet halen. Luxeprobleem...
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Apen gameplay? Euh....
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Denk dat het over de rijstijl gaat. Die kerel bakt er niet zoveel van.
     
  5. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat filmpje illustreert prima waarom ik er ook nog niet enthousiast van wordt: rewind, racing line, een AI die zich veel te gemakkelijk laat passeren en een rijstijl waar je chagrijnig van wordt.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  6. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Precies dat ja... Zo rijd je toch gaan racegame :F:
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zit eerlijk gezegd meer te wachten een meer ingetogen en realistische racegame -> Gran Turismo 7.

    Ondanks dat iedereen beweert dat GT6 als stofzuigers klinken vind ik het niet zo. Er zit veel detail in het geluid en dat neem je pas waar met een goede speakerset en versterker.
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    De filmpjes op gamersyde van de gameplay zien er wel erg vet uit...
     
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    *proest*

    Oh, ja, dat is het! Gran Turismo heeft zo ongeveer het meest slechte racegeluid van de laatste decennia, maar dat ligt aan mijn speakers of headset... 8)

    Het geluid van Gran Turismo is altijd bizar slecht geweest. Vroeger verwachtte je niet zoveel, dus ach. Tegenwoordig laten talloze andere racegames zien (of beter: horen) dat het niveau van GT wat betreft audio echt niet meer kan.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha ja dit hoor ik ook voor het eerst. Sowieso GT een meer ingetogen en realistische racegame noemen... Qua arcade/realisme zitten ze volgens mij op hetzelfde niveau, GT is alleen een stuk saaier. Het heeft overigens wel 700 auto's waarvan 140 verschillende Nissan Skyline's.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vind Forza soms veel te overdreven uitlaatgeluiden hebben, standaard auto's die klinken als racemonsters....

    Buiten dat prefereer ik de meer realistische kleurensetting van GT tegenover het cartooneske Forza.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    GT is echt de aller grootste poep qua geluid. Ik vind Raceroom wat dat betreft een van de betere, al zit Assetto er in deze video er het dichts bij met de Z4 GT3.



    Ook grappig dat je bij de console racer (GT, maar ook Forza) gelijk mega muren ziet bij chicanes enzo. Zegt wel wat over de public online attitude.
     
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Volgens mij rijdt niemand in Forza in standaard auto's. Het is dan ook niet zo gek dat ze wat anders klinken. Ik dacht dat je het met realisme over het rijden zelf had, ik wist niet dat je het over kleurtjes had. Dat is jou persoonlijke voorkeur en daar kan ik het alleen eens of oneens mij zijn, zelf ben ik daar minder mee bezig.

    Heb de auto nog nooit in het echt horen blazen dus ik kan daar niet zoveel over zeggen. GT klinkt wel echt als poep, je hoort volgens mij vooral de wind. Vind bij Raceroom het geluid wel heel erg hol, kan me niet voorstellen dat het zo uit de auto komt. pCARS klinkt lekker ruig en AC klinkt ook prima. Zoals ik al zei, heb nooit met 200km/h achter een BMW Z4 GT3 gehangen dus ik weet niet wat het meest realistisch is.

    Dat van die muren snap ik niet helemaal maar we snappen dat Raceroom veel beter is dan andere racegames.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2015
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Oh voor het echte simracen heb ik Rfactor e.d. hoor.

    P.S. de wind mis ik in Forza. Dat geeft nu juist dat fijne snelheidsgevoel dat geluid.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2015
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Durf het bijna niet te vragen maar wat doe je in vredesnaam in dit topic?
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    GT realistisch ?
    Daar zijn de meningen over verdeeld.
    Niet dat Forza so realistisch is, maar vindt het wel een betere game kwa physics, handeling en schade.


    Deze game gaat er uiteindelijk wel komen.
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb het idee dat ik te maken heb met 'The guardians of Forzaaaaaaaaaaa'

    En dat ik bepaalde personen een beetje op hun staartje heb getrapt met het geven van een ongezouten mening.
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Je komt in het Forza topic om te zeggen dat je liever GT speelt. Niemand hier zit te wachten op jouw mening over GT, dat het ook nergens op slaat is toevallig iets waar we het allemaal mee eens zijn.
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik zeg niet dat ik liever GT speel, ik speel beiden namelijk. Maar ik zie te weinig echt baanbrekende vernieuwing in deel 6 en dat is wat me meer nieuwsgierig maakt naar GT deel 7. En ik denk dat ieder voor zichzelf prima kan bepalen of hij/zij zit te wachten op een mening van een ander of niet. Ik denk niet dat jouw post bijdraagt hieraan.

    By the way, jij bent zelf gebanned op het Pcars FORUM waar je kwam zeiken over Pcars. Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet gevalletje?

    Blijkbaar voelde je je enorm aangesproken en beschik je real-life niet over het vermogen om je te verweren, jammer maar helaas moet je dan op internet een zinloze welles nietes discussie persoonlijk gaan voeren.

    Nogmaals ik verklaar enkel mijn mening op dit forum en meningen hoeven in mijn ogen niet bevochten te worden.

    Internetdiscussies :rolleyes:

    Closed en weer ontopic.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2015
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Regen en nachtraces is anders voor Forza toch wel behoorlijk baanbrekend.
    Daar hebben we namelijk 5 delen op moeten wachten ;)

    Voeg daar aan toe 10 nieuwe tracks, 450 Forza vista cars en 24 man online in 1080p en 60fps.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina