1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Motorsport 7

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

  1. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Er zijn eindelijk nieuwe multiplayerhoppers toegevoegd vandaag. Waaronder GT3 endurance met schade aan wat erge leuke lange races oplevert omdat de meesten nu wel een beetje oppassen om schade te rijden (behalve op Monza Alt. waar iedereen op z'n rem gaat staan in afwachting van de eerste chicane die dus maar niet komt:9) en ook een no-collision lobby met de hot hatches wat ook érg fijn is. Ben er erg blij mee
     
    Rossi46, Bidle, X-Junk en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Krijg toch een beetje het idee dat deze game gerushed is.
    Beperkte Rivals mode en multiplayer lobby's opties.
    Geen marketplace, Forzathon.
    Het speelt fijn weg, maar FM6 was stukken uitgebreider dan 7.
     
  3. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Daar moet ik je gelijk in geven. Waar blijft toch die Marketplace??. En ik hoop echt dat die klote kiddies het na een paar weken weer zat zijn want hoevaak ik het niet meemaak tijdens die GT endurance races dat bepaalde lui in rondje 23 van de 24 vanaf een kansloze positie besluiten je vol van de baan te rammen. Forza zou een soort ranking syteem ala PC2 heel goed kunnen gebruiken... Het aantal leuke goede races versus frustratie ten top ligt hier op 50/50 bij die GT races.
     
  4. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Typisch Forza :lol:
     
  5. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Het wordt er helaas allemaal niet beter op met deze game. Ongeveer elke 3e/4e online lobby race wordt je naar het dashboard geflikkerd. Gewoon keiharde vastloper, heb begrepen dat het door een memory leak issue komt. Speel op de Xbox overigens. Door dit soort ongein ga je ook letten op overige tekortkomingen. Het selecteren van auto's is bijvoorbeeld ook tergend langzaam, duurt soms een halve minuut voordat je auto volledig in beeld verschijnt.

    Ik snap dit niet zo goed en het is ook totaal niet wat ik van Turn10 gewend ben. Voor mij staan de Forza en Horizon games voor kwaliteit, maar deze Forza 7 is toch echt een stap terug. En dat vindt ik echt jammer, want voor de rest is het een geweldige game en vermaak me er uitstekend mee. Hopelijk snel een paar patches die de grootste problemen oplossen.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Afgelopen weekend de game toch maar gekocht maar Turn10 stelt me dit keer echt teleur. Qua racen vermaak ik me er nog wel een beetje mee, als het tussen arcade en sim in hangt ben ik snel tevreden, maar het zijn de randzaken die het een beetje verpesten. De loot boxen bijvoorbeeld, wat een stompzinig idee voor een Forza-game. De beloningen die je nu nog wel krijgt zijn maar matig imo. Weinig gevoel echt progressie te maken in de game. Daarnaast leverde de moeilijkheidsgraad in alle Forza’s extra geld op, volgens mij hebben ze dat er nu helemaal uitgesloopt. Erg jammer :mad:
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    De moeilijkheidsgraad a.i leverd nog steeds credits op, maar de mods nog veel meer.
    Vindt het reward systeem op zich wel ok en beter dan FM6.
    Beetje handig die mods inzetten leverd wel leuke credits op.

    Vindt dat wel Turn 10 kwa content en vernieuwing een beetje lui geworden is.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2017
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Akkoord, maar die mods moet je ook weer kopen en ze geven ze niet weg. Of zie ik dat verkeerd?

    Zit nu op car tier 5, ca 50 autos in de garage en nog 350k aan credits. Heb nu 2x saaaaaaaaaaai 50 rondjes gereden op miami op Pro en 120% aan mods. Dan hark ik 200k binnen in een haf uurtje. Ik heb geen VIP.

    Tips zijn welkom :)
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Bij dat endurance races mogen er wel betere mods in.
    Ga er toch niet voor minder dan 190% aan beginnen :)
    Met een F1 wagen op unbeatable gaat lekker snel en leverd veel op imo.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2017
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Een ingewijde - met wie wij in principe iedere zondag in de lobby zitten - had eerder al verhalen gehoord dat de game feitelijk nog helemaal niet af was. Dat blijkt nu dus bewaarheid te worden. Super dom van MS, naar mijn idee.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Dave en zijn internationale contact uit het dev-team (of dicht daarbij) had het er al over dat de game niet af was toen deze gold ging.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Momenteel nog veels te druk met Fifa of te weinig tijd voor Forza. Moet zeggen dat ik me tot ni toe best vermaak.
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hetzelfde hier. Ik speel Forza eigenlijk alleen maar voor de career en dus gewoon lekker racen op z'n tijd. Die loot boxes tja.. zit voortaan in elke game wel zoiets in en ook in FM6 zat het er al in dus dat stoort me ook al niet meer. Wel kan ik de frustraties begrijpen van de multiplayer gasten hier, toen ik vorige week eens een potje multiplayer wilde gaan doen verbaasde ik me ook al aan de geringe hoeveelheid multiplayer hoppers. Hopelijk wordt dat snel verbeterd. En wat er aan de hand is met die auction house weet ik ook niet, zo moeilijk is het toch niet om dat ff snel toe te voegen of..?
     
    Bidle vindt dit leuk.
  14. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    @ColdzeroNL en @Rossi46 ja dat verklaart dan ook waarom de Marketplace en Forzathon events nog steeds niet beschikbaar zijn. Héél vreemd en idd superdom om hem in deze staat te releasen. Begrijp me niet verkeerd, de career zit goed in elkaar en is vermakelijk, alleen het crashen van de lobby's om de zoveel tijd is érg pijnlijk helemaal als je endurance wilt rijden duurt dan een eeuwigheid om een lobby te vinden waarvan de race tegen zijn einde loopt.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    En die beperkte Rivals slaan ook nergens op.
    Ik moet gewoon zelf kunnen bepalen met welke wagen ik op welk circuit wil gaan racen.

    Ze hadden de game makkelijk 1 a 2 maanden uit kunnen stellen.
    Heb je nog je 2017 exclusive
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    FM7 crasht hier om de haverklap, wat is die game slecht gemonteerd zeg.... rush rush...
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net even kunnen spelen met de nieuwe X!
    Jeetje, wat een verschil, had niet verwacht dat het zoveel zou schelen. Echt super gaaf!!!

    Benieuwd hoe lang het duurt voordat we hier weer aan gewend zijn. :)
     
  18. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    De car sounds van FM7 zijn wel echt heel slecht. Zelfs GT Sport heeft vele betere geluiden.

     
    Martijnn vindt dit leuk.
  19. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Dat van die geluiden is al een poosje duidelijk, ben bang dat dit niet gepatcht wordt. De gekozen LaFerrari is ook de slechtst klinkende/minst gelijkende auto in Forza 7. In PC2 en AC klinkt ie wel behoorlijk goed.

    Anyway op de One X is het grafisch een behoorlijk feest. Gisteren een avondrace gecheckt in een Cayman. Zoals Bidle zegt, erg fraai!
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Eergisteren toen ik Forza Horizon 3 speelde dacht ik bij mezelf, hoe kan deze game nou eigenlijk mooier worden? Wat gaat 4k nu werkelijk toevoegen?

    Na het spelen van FM7 op de X is het me helemaal duidelijk waartoe deze console in staat is, ik heb zojuist Horizon 3 opgestart en ik vond het er ineens niet meer mooi uit zien, allemaal karteltjes en wazigheden. 4k voor Horizon gaat echt fantastisch worden.
     

Deel Deze Pagina