1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Motorsport 7

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Even verder naar beneden scrollen, daar staat de volledige tot nu toe aangekondigde carlist. Daar staan genoeg Lotussen bij :).
     
  3. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Qua volume valt er weinig te zeuren maar ik zie wel een Gran Turismo achtig patroontje ontstaan voor mijn gevoel. Bij GT5 destijds werden veel auto's uit het vorige deel opnieuw gebruikt terwijl er gewoon nieuwere/aangepaste modellen van uitgekomen zijn. De grote exotische merken kennen dit probleem niet zo maar als je dan naar de normale merken/modellen kijkt. Wat voorbeelden van deze azijnzeikerd :D

    Scirocco R 2011 versie > in 2014 verscheen overal behalve in NL een nieuwere en iets snellere uitvoering
    Golf R 2014 versie > in 2016/2017 verscheen een iets snellere uitvoering, uiterlijk wel relatief weinig verschil
    BMW m3 > er zitten er aardig wat in (3 stuks) maar de F80 vanaf 2014 ontbreekt
    Alfa Romeo Giulia 2017 > Waar is deze prachtige auto, helaas alleen een 1965 variant waar de QV 2017 er natuurlijk had moeten bijstaan
    Audi TT RS 2016 > Vreemd genoeg weer alleen de TT S die aanwezig is en de ietsje dikkere RS niet
    Audi RS3 2011 > Ook deze is vernieuwd in 2015 alweer met een loeisnelle nieuwe variant die dus niet aanwezig is.
    Vauxhall/Opel Astra 2012 > Misschien een beetje gezocht maar eind van het jaar is er een nieuwe OPC
    Seat Ibiza of Leon Cupra > Waar is Seat?
    Peugeot 208 GTI > Niet aanwezog helaas

    Renault Megane RS 250 2010 > Ook deze heeft al lang een update gehad, ik dacht in 2015

    Er zal vast nog meer zijn maar dit is wat ik snel zag in het Europa lijstje van auto's die mij interesseren. Veel is gewoon doorgezet van Forza H3 / Forza 6 naar Forza 7. Heb weinig hoop dat het in DLC goedkomt op echt ontbrekende auto's na. Desalnietemin is er natuurlijk zat om lekker in te racen.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2017
    Rossi46 vindt dit leuk.
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Er zit dit keer toch juist wel een TT RS in de game?

    EDIT: laat maar, dat betreft de 2010 uitvoering...
     
    apoc vindt dit leuk.
  5. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Oh die heb ik wel gemist. Toch prettig iig al gaat ook hier idd de vlag op dat ik liever het huidige model zag.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dit is al vanaf Forza 2 zo. Licentie van een ouder model is gewoon goedkoper dus met een grote lijst als dit ga je dit krijgen. De nieuwste modelen krijg je dan via DLC.
     
  7. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik had dit veel minder bij Forza 6, daar was het naar mijn smaak wel aardig op orde. Maar klopt wel wat je zegt natuurlijk dat het met licenties en een grote lijst lastiger wordt (lees: goedkoper blijft om het met oude licenties te doen). Wat betreft dlc heb ik juist geen of weinig hoop. Vaak zag ik bij mijn carr pass dlc daar met name classics aparte auto's of juist net gelanceerde modellen in zaten. Niet de opvolgers waar men al 2 jaar te laat mee was om deze te verversen.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Mis er ook wel een paar en kan me ook wel vinden in het verhaal van apoc. RS6 2017 met zijn led lampen en meer vermogen, nog leuker was een RS6R geweest. Mis verder met name de nieuwere Ferrari's en bijvoorbeeld de Cheyron. Zo zijn er nog wel tig persoonlijke voorkeuren zoals de schitterende AM Vanquish Zagato. Zie wel weer 2x een 962C staan en dat maakt, voor mij, een hoop goed. :)
    Aan de andere kant is er meer dan genoeg en wellicht worden ze later nog toegevoegd.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Tjah. Teleurstellend. Voornamelijk weer circuits, de meeste kennen we al, en kan me geen reet schelen hoeveel realistischer ze nu weer gescanned zijn, wanneer ik de helft van de tracks toch dusdanig saai vind dat ze na een paar rondjes al vervelen.

    En weer geen Japanse berg.
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dacht even dat dit enkel de circuits zijn, maar zie idd nu ook anderen er tussen staan zoals Rio. Benieuwd of er wel nog iets bijkomt. Die Japanse berg was idd wel erg gaaf.
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Op fb waren ze ook aan het bluffen met nieuwe aankondigingen over fm7 vanavond live op gamescom. Nou ik heb ze niet gezien..
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Forza 7 developer Turn 10 has posted updated minimum PC specifications for the game, and confirmed a long list of supported peripherals.


    The developer announced at gamescom that it managed to optimise the engine enough to allow the game to run at 60fps on a wide range of PC hardware. This also resulted in lowering the recommended specs.

    The minimum specs now start at an i5-750 and GT 740 / GTX 650 or FX-6300, whereas the recommend spec can run on an i5-4460 and GTX 670 / GTX 1050 Ti or FX-8350. The minimum specs get you 720p at 60fps, and the recommended specs are designed for 1080p 60fps.

    If you’re aiming for 4K at 60fps, the ideal specs require an i7-6700K paired with a GTX 1080 or RX Vega 64. As far as PC features, the game includes a benchmark mode, support for 21:9 monitors, up to 8x MSAA and 16x AS, and unlocked frame-rate.


    Turn 10 confirmed that, for the first time, PC players will get a demo of the game prior to release. The developer did not announce a date, and it didn’t say if the demo would launch on both platforms simultaneously.

    Finally, over 30 PC controllers and racing wheels will be supported by the game at launch, including the DualShock 4 controller. Here they are:

    Microsoft Xbox 360 Controller
    Microsoft Xbox One Controller
    Microsoft Xbox One Elite Controller
    Microsoft Xbox One S/X Controller
    Sony Dual Shock 4
    Fanatec CSR
    Fanatec CSR Elite
    Fanatec ClubSport V2
    Fanatec ClubSport V1
    Fanatec CSL
    Fanatec ClubSport V2.5
    Logitech G29
    Logitech Driving Force Pro
    Logitech G25
    Logitech Driving Force GT
    Logitech G27
    Logitech MOMO
    Logitech G920
    Thrustmaster RGT
    Thrustmaster T100
    Thrustmaster T500 RS
    Thrustmaster T300 Ferrari
    Thrustmaster T300 Ferrari GTE
    Thrustmaster T300 Ferrari Int
    Thrustmaster T300 RS
    Thrustmaster T300 RS GT
    Thrustmaster T150
    Thrustmaster T150 Pro
    Thrustmaster TS-PC Racer
    Thrustmaster TX 458
    Thrustmaster TX Leather
    Thrustmaster 458 Spider
    Thrustmaster TMX
    Thrustmaster TMX Pro
    Thrustmaster TS-Xbox
    Mad Catz Pro
     
  14. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Goed. Morgen ben ik een dagje in Keulen en hopelijk kan ik Forza even checken en de bevindingen delen. Afgaande op die livestream presentatie van xbox is het wel de enige game voor de one x die ik gespeeld moet hebben. Althans van wat ik weet dat speelbaar is.
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb met Auction House nog nooit iets mee gedaan, waarschijnlijk ook omdat je toch redelijk snel al veel credits hebt om zowat alles te kopen wat je wil. Nu met Forza 6 heb ik iets van 80 miljoen over. Daarvoor hier op het forum ook weleens miljoenen weggegeven.

    Hier is de pre-order al geregeld. :D
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Maple Valley Raceway zit er eindelijk weer bij
    Old time favorite track.
    Shit nu moet ik deze game wel kopen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  18. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Gisteren op de Gamescom rondgelopen. Na wat wachten en miscommunicatie aan de kant van de MS medewerkers kon ik rond 15.00 iig ff aan de slag met de demo van Forza 7. Ik gok dat dit ook de demo wordt die ons begin september(waarschijnlijk) voorgeschoteld wordt. Keuze is dat zandcircuit op Dubai met de nieuwe Porsche GT2RS, of met de GTR Nismo op een regenachtig GP circuit van de Nurburgring. Een derde keuze was dacht ik racen met de Radical RXC maar weet het circuit wat er bij hoorde niet.
    Anyway eerste sessie gekozen voor de GTR en settings naar realisme gezet met abs en tractiecontrole aan (want regen). Laat ik kort zijn en zeggen dat ik het werkelijk fantastisch vond rijden. Gameplaywise stuurde het lekker zwaar in en voelde het wat minder zwabberig en ongecontroleerd tov Forza 6. Deze sessie speelde ik op een windows machine en op een scherm naast me speelde iemand op de One X waar het er net wat lekkerder uit zag. Ik gok dat MS dit bewust gedaan heeft door een zwakkere pc opstelling neer te zetten. Puntje van kritiek nog: Ik had de difficulty op medium gezet van de tegenstand en ik reed iedereen bij de eerste bocht al los. Uiteindelijk bouwde ik dit in 2 rondjes op tot een voorsprong van een seconde of 15. Oftewel hopelijk is er nog werk aan de winkel voor de AI wat wel vaker een dingetje in Forza is geweest.

    Heb ook nog een tweede sessie kunnen doen op de One X waar ik met de Porsche op dat zandcircuit reed. Zag er ook fraai uit al reed de achterwielaangedreven GT2RS een stuk zenuwachtiger en koste dit me enige moeite om niet uit te breken. Werd in deze race pas 1ste in de laatste secondes dus vond de tegenstand hier wat geschikter.

    Ik ben iig er positief al ben ik wel altijd een Forza liefhebber geweest. PC2 heb ik ook nog kunnen checken op een ps4 pro maar de instellingen kon ik niet aanpassen en die stonden dusdanig vergevend afgesteld dat ik geen serieus oordeel kon geven. Omdat ook de headsets/het geluid er niet waren hier was de ervaring voor Project Cars 2 dus te verwaarlozen.
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb je het geluid kunnen horen en is het verbeterd tov Forza 6? Ik vond in Forza 6 de engine geluiden echt zwaar overdreven luid en distorted. Vooral de corvette klinkt nergens naar, zit geen emotie in, lijkt wel alsof het er alleen maar om gaat dat alles hard en rauw klinkt.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Laat me raden, iets met uitlaat upgrades @Martijnn? :+
     

Deel Deze Pagina